Откако беше најавен римејкот на Metal Gear Solid 3: Snake Eater, на социјалните мрежи цело време се поставуваше главното прашање… Дали Хидео Коџима е вклучен во овој римејк?! Коџима, сега главен на Kojima Productions кој работи на игри како новото продолжение на Death Stranding и многу повеќе, ја креира и дизајнираше оригиналната Metal Gear Solid 3 кога беше објавена во 2004 година за PS2, но разделбата на Коџима од Konami беше добро нешто да се знае дека всушност он нема никако да биде вклучен во проектов.
IGN разговараше со Konami за новиот римејк на Metal Gear и праша конкретно за тоа дали Коџима и уметникот Yoji Shinkawa биле вклучени или не во овој римејк. Портпаролот на Konami одговори велејќи дека они двајца не се вклучени, но издавачот изјави дека тимот што го развива римејкот ќе „работи напорно“ на римејкот и на портите вклучени во колекцијата Metal Gear Solid: Master.
“They are not involved. However, the development team will work hard to create this remake and also the ports (for Metal Gear Solid: Master Collection) so that they can be enjoyed on multiple platforms by even more players all around the world.”
Повторно, со оглед на ситуацијата во која се вклучени Kojima и Konami, не е премногу изненадувачки да се види дека тој не е вклучен во римејкот на Metal Gear Solid 3. Ако ништо друго, ќе беше многу поголемо изненадување да се види дека тој е вклучен. Игрите на Коџима честопати кажуваат неколку пати во воведот и заслугите дека тој е тој што ја направил играта, па иако тој не е вклучен во римејкот на Metal Gear Solid 3, ќе мораме да видиме дали воопшто е наведен во заслугите еднаш. римејкот излезе.