Hideo Kojima не е никако поврзан со Римејкот на Metal Gear Solid 3

Откако беше најавен римејкот на Metal Gear Solid 3: Snake Eater, на социјалните мрежи цело време се поставуваше главното прашање… Дали Хидео Коџима е вклучен во овој римејк?! Коџима, сега главен на Kojima Productions кој работи на игри како новото продолжение на Death Stranding и многу повеќе, ја креира и дизајнираше оригиналната Metal Gear Solid 3 кога беше објавена во 2004 година за PS2, но разделбата на Коџима од Konami беше добро нешто да се знае дека всушност он нема никако да биде вклучен во проектов.

IGN разговараше со Konami за новиот римејк на Metal Gear и праша конкретно за тоа дали Коџима и уметникот Yoji Shinkawa биле вклучени или не во овој римејк. Портпаролот на Konami одговори велејќи дека они двајца не се вклучени, но издавачот изјави дека тимот што го развива римејкот ќе „работи напорно“ на римејкот и на портите вклучени во колекцијата Metal Gear Solid: Master.

They are not involved. However, the development team will work hard to create this remake and also the ports (for Metal Gear Solid: Master Collection) so that they can be enjoyed on multiple platforms by even more players all around the world.”

Повторно, со оглед на ситуацијата во која се вклучени Kojima и Konami, не е премногу изненадувачки да се види дека тој не е вклучен во римејкот на Metal Gear Solid 3. Ако ништо друго, ќе беше многу поголемо изненадување да се види дека тој е вклучен. Игрите на Коџима честопати кажуваат неколку пати во воведот и заслугите дека тој е тој што ја направил играта, па иако тој не е вклучен во римејкот на Metal Gear Solid 3, ќе мораме да видиме дали воопшто е наведен во заслугите еднаш. римејкот излезе.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Утрово официјално „Амазон Студиос“ (Amazon Studios) и „Гејмс Воркшоп“ (Games Workshop) го финализираа договорот кој се подготвуваше цела година. Завршувањето на овој договор значи дека Амазон Студиос сега има ексклузивни права за сите филмови или телевизиски проекти поставени во универзумот на Warhammer 40.000 – а според следната обновена информација од Гејмс Воркшоп, во подготовка се повеќе проекти.

Веста беше споделена и на социјалните мрежи од Хенри Кавил, кој најдолго време е поврзан со проект поврзан со Warhammer 40.000. Тој ќе продуцира и ќе игра главна улога во своја серија, што ќе му овозможи уште еден начин да ја истражува својата страст која ја следи веќе 30 години.

Потпишано, Запечатено и Доставено! Во ажурирање објавено од тимот на Warhammer, беше потврдено дека неколку проекти се на пат од универзумот на Warhammer 40,000. Изјавата гласи:

Официјално е – Games Workshop и Amazon Studios го финализираа својот договор – креативните упатства се утврдени, и сега сме подготвени да го донесеме Warhammer на екран.

Но, што точно значи тоа?

Па, тоа значи дека сега имаме синопсиси и распоред за приказните што ќе ги раскажеме… да, кажавме приказни! Можеби беше потребна година, но беше година добро потрошена! И каква забава – пребарување низ огромноста на универзумот на Warhammer 40,000, дебатирање за ликови, приказни и тематската суровост што го поддржува сето тоа.

Во правното соопштение, беше наведено дека Амазон исто така има опција да ги лиценцира правата за универзумот на Warhammer Fantasy по објавувањето на било која продукција од Warhammer 40.000 – така што овој договор може на крајот да се продлабочи значително.

За жал, тимот на Games Workshop и Amazon Studios нагласија дека ќе поминат многу години пред целосно да се појави продукцијата. Оној проект што е наречен „Project One“ е сè уште во фаза на подготовка за пишување на сценариото, така што ќе треба да чекаме долго време пред да се остварат резултатите од овој договор.

„Процесите на продукција во однос на филмовите и телевизиските серии може да траат неколку години.“

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!