Шефот на Amazon Games – Michael Frazzini поднесе оставка од работната позиција

Шефот на студиото „Амазон гејмс“, Мајк Фрацини, се повлекува од функцијата за да се фокусира на семејството, според извештајот на Блумберг. Frazzini помогна да го води одделот за игри на Amazon од 2009 година и одигра улога во градењето на студиото за игри на компанијата.

„Мајк беше таму на почетокот на Игрите на Амазон, а неговото лидерство и упорност помогнаа да се изгради бизнисот со игри од темел“, рече портпаролот на Амазон Рајан Џонс во изјава за Блумберг. „Нашите неодамнешни успеси со New World и Lost Ark се резултат на долгорочната, фокусирана на клиентите визија за игрите што тој помогна да се воспостават. Ние сме многу благодарни за сите негови придонеси и му посакуваме на Мајк се најдобро“.

Минатата година, Блумберг објави извештај во кој детално се опишани голем број проблеми во Amazon Games, вклучително и наводите дека Фрацини, кој ја започнал својата кариера во Амазон раководејќи го делот за книги на пазарот, немал искуство со игри и често ги отфрлал советите на програмерите што ги ангажирал. Извештајот, исто така, тврди дека Frazzini ќе ги потполни проектите и ќе ги натера програмерите да ги „бркаат“ најновите трендови – проекти кои на крајот ќе станат неуспешни, како што се Intensity инспирирани од Fortnite и Nova слични на League of Legends кои никогаш не успеаја да се развијат. Сепак, ова не беа единствените игри со кои Амазон се соочи со предизвици. Во 2018 година, Амазон Игри ја откажа својата фантастична спортска игра Breakaway, а во 2020 година ја повлече Големата турнеја, тркачка титула базирана на истоименото шоу, поради слаб прием. Crucible, бесплатен шутер во стилот на Overwatch беше еден од најголемите неуспеси на Amazon Games – студиото ја откажа играта откако ја објави и потоа ја врати во затворена бета верзија. Минатата година, извршниот директор на Амазон, Енди Џејси, напиша е-пошта до членовите на персоналот, велејќи: „Иако сè уште не сме успеале постојано… Верувам дека ќе успееме ако останеме таму“.

Amazon Games забележа успех со New World, MMORPG објавен минатата есен, но дури и оваа игра не беше поштедена од грубото издание; датумот на неговото лансирање беше одложуван повеќе пати пред конечно да излезе во живо во септември 2021 година. Нејзината бесплатна игра Lost Ark, која првично беше достапна само во Јужна Кореја, исто така беше добро прифатена. Lost Ark стана втората најиграна игра на Steam по нејзината локализација на англиски јазик, ненадеен скок кај играчите што предизвика проблеми со серверот и долги редици. with an gels. They never said winning.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.