Star Wars Jedi: Survivor – Првиот тизер трејлер

Помина долго време, но Respawn Entertainment и Electronic Arts конечно го открија продолжението Star Wars Jedi: Survivor денес за да се совпадне со Star Wars Celebration 2022. Star Wars Jedi: Survivor е продолжение на акциона-авантуристичката игра на Respawn од 2019 година Star Wars Jedi: Fallen Order и ќе го видиме главниот лик Cal Kestis на централно место уште еднаш.

Star Wars Jedi: Survivor беше најавена за време на Celebration преку нов тизер трејлер за насловот. Трејлерот првенствено ја истакна новата приказна што ќе се фокусира на Kestis пет години по настаните од првата игра. Што се однесува до нејзиното лансирање, тизерот откри дека играта треба да излезе во 2023 година. Покрај тоа, Star Wars Jedi: Survivor нема да доаѓа на платформите од последната генерација и наместо тоа ќе пристигне само на PlayStation 5, Xbox Series X и PC.

Според деталите споделени по објавувањето на трејлерот, Survivor ќе се одвива пет години по настаните на Fallen Order. Како што е наведено од она што го видовме во трејлерот, Cal природно сè уште го има BD-1 покрај себе и како и првата игра, Electronic Arts вели дека Cal ќе сретне уште една „низа на уникатни и интересни ликови“.

Иако тие ликови, се разбира, не беа именувани во изданието, некои од нив беа навестени во трејлерот. Гледаме големо, бледо суштество од видот Pau’an, иако се чини дека не е такво што сме го виделе претходно и не е Grand Inquisitor.. Исто така, беше посочено дека оваа игра е усогласена со временската линија на новото шоу Obi-Won Kenobi што се емитува на Дизни +, па можеби минатите закачки ќе се остварат на некој начин за да ги поврзат овие два проекти од Star Wars заедно.

“Even before completing Jedi: Fallen Order, our team had a vision of how to carry the adventure for Cal, BD, and the crew into the sequel,” said Stig Asmussen, game director at Respawn Entertainment. “For Jedi: Survivor, we are working in lockstep with Lucasfilm Games to build on the legacy of Jedi: Fallen Order. We’re leveraging advanced technology to create more dynamic Jedi combat and cinematic storytelling to expand on Cal’s story as he matures and survives during the dark times. We can’t wait to share more about the game with the world later this year.”

Продолжението на „Star Wars Jedi: Fallen Order“ веќе подолго време е невиден заклучок. Кога играта за прв пат беше објавена во 2019 година, не само што беше наидена на пофалби и од критичарите и од обожавателите, туку исто така се продаде многу подобро отколку што очекуваше EA. Оттогаш, Respawn Entertainment продолжи да објави на почетокот на 2022 година дека следен влез ќе се појави во одреден момент во иднината. Понатаму, Respawn исто така откри дека работи на уште еден проект Star Wars кој ќе заврши како стрелец.

Во овој момент во времето, сè уште немаме видено обемна снимка од игра од Star Wars Jedi: Survivor. Сепак, врз основа на тоа како EA се справуваше со работите во врска со објавувањето на Fallen Order, се чини дека би можеле да видиме повеќе од насловот во одреден момент во блиска иднина. Назад во летото 2019 година, EA избра да покаже многу снимки од Fallen Order на својот настан EA Play. И иако не се планира да се случи таков настан ова лето, би можеле да видиме повеќе од Survivor на јунскиот пренос на летниот гејм фест или за време на прикажувањето на игрите на Xbox и Bethesda на 12-ти јуни.

ar

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Според официјалното соопштение споделено за медиумите денес, Embracer Group ги објави плановите да се подели на три одделни компании за игри и забава. Компаниите ќе ги вклучуваат Asmodee Group, Coffee Stain & Friends и Middle-earth Enterprises & Friends. Последните две имиња може да бидат привремени, бидејќи Embracer го споменува нивното „официјално име ќе биде решено во подоцнежна фаза“. Но, засега, тие ги навестуваат поголемите приоритети на Embracer.

Чудна иднина за Embracer

Asmodee ќе ја продолжи својата работа со Друштвени Игри. Coffee Stain & Friends ќе се концентрираат целосно на игри за PC конзоли и мобилни, кои работат во сегментите Premium и Free to Play. Меѓу другите, развивачот на Goat Simulator Coffee Stain и South Park: Snow Day издавачот THQ Nordic ќе спаѓаат во Premium.

Rise of the Tomb Raider

Middle-earth Enterprises & Friends ќе ги предводи и Lord of the Rings IP-ињата и Tomb Raider, како и Crystal Dynamics. Во него ќе бидат сместени и Flying Wild Hog Studios, Tripwire, PLAION и многу други креативни тимови.

Embracer Group велат дека Middle-earth Enterprises & Friends ќе бидат „потранспарентен ентитет“, кој работи на повеќе AAA игри. Оваа поделба следи по големата серија промени во Embracer, кои се соочија со сериозни реакции од фановите поради големите отпуштања од целата компанија. На пример, Embracer целосно ја откажа следната Deus Ex игра и ги избркаа сите од Eidos Montreal… Го затворија едно од најдобрите студија што некогаш постоеле! Иако тој тим сега ќе потпадне под Middle-earth Enterprises & Friends, ама сепак цело студио во воздух.

Во февруари, финансискиот извештај на Embracer сугерираше дека клучниот принцип на компанијата е „максимизирање на вредноста на акционерите“. Embracer Group затвори, продаде и отпушти вработени во широк спектар на тимови. Неодамна, го продадоа Sabre Interactive, а исто така продаваше и Gearbox Entertainment.

Borderlands

The Board of Directors, together with executive management, propose to transform Embracer Group into three separate, listed companies. This transformation is an important step in unlocking shareholder value. With this new structure, the three entities will be able to focus on executing their core strategies and leveraging their own strengths, providing more differentiated and distinct equity stories to both existing and new shareholders. After careful evaluation of various strategic alternatives, we strongly believe that this decision will benefit all stakeholders and position us for continued success in the future”.

Изјава за медиумите од Kicki Wallje-Lund, Главен на Бордот на Директор на Embracer Group.

“This move has been made with the intention to unleash the full potential of each team and provide them with their own leadership and strategic direction. This is the start of a new chapter, a chapter that I intend to remain part of as an active, committed, and supportive shareholder of all three new entities, with an evergreen horizon. This move towards three independent companies reinforces Embracer’s vision of backing entrepreneurs and creators with a long-term mindset, allowing them to continue to deliver unforgettable experiences for gamers and fans across the globe“.

Изјава за медиумите од Lars Wingefors, Ко-Основачот на Embracer Group.

Од своето основање, Embracer Group прерасна во глобална група на креативни и претприемачки бизниси во гејминг светот. Ова е овозможено преку децентрализираниот оперативен модел на Групацијата, каде што големите претприемачи ги водат операциите како дел од оперативни групи – секоја со свое препознатливо наследство, IP, брендирање, деловна стратегија и операции.

Стратегијата на Embracer Group е изградена околу поддршката на претприемачите и креаторите во играњето и забавата со амбиција да се постигнат меки синергии од нејзиниот проширен еко-систем. Групацијата има обемен каталог од над 9003 франшизи во целосна сопственост или контролирани, вклучувајќи некои од најпопуларните и иконски наслови во игри, стрипови и други медиуми. Сегашната структура и модел добро и послужија на Групацијата и беа од огромно значење во градењето на глобална групација со операции во повеќе од 40 земји.

Во текот на изминатите години, Групацијата направи значителни инвестиции во аквизиции и во стратегија за забрзан органски раст. За понатамошно реализирање на неискористениот потенцијал во Embracer Group и подобро оптимизирање на користењето на своите ресурси, Embracer Group објави програма за реструктуирање во јуни 2023 година поделена во различни фази кои ќе траат до март 2024 година. Фокусот на програмата беше заштеда на трошоци, распределба на капитал, ефикасност и консолидација, притоа отстапувајќи ги и избраните студија.

По внимателен и темелен преглед, оценката на Одборот на директори е дека тековната структура на Групацијата не создава оптимални услови за идно создавање вредност како за акционерите на Embracer Group, така и за другите засегнати страни.

За да се продолжи со трансформацијата на Embracer Group во иднина за доброто на сите вработени, гејмери и акционери, Одборот на директори и извршното раководство решија да предложат одвојување на Embracer Group, создавајќи три посебни јавно наведени ентитети: Asmodee, “ Coffee Stain & Friends“ и „Middle-earth Enterprises & Friends“.

Embracer Group ги купи правата на The Lord of the Rings

Бордот на Директори го заклучиле следново:

  • Сите ќе имаат доволен обем, заедно со појасни оперативни стратегии и финансиски профили кои овозможуваат поедноставените сопственички приказни да привлечат поголем фонд на инвеститори. Сегашните акционери можат слободно да одлучуваат за нивната распределба на капиталот меѓу трите субјекти.
  • Секој ентитет ќе може целосно да го користи сопствениот биланс на состојба, сопствен сет на финансиски цели и оптимална структура на финансирање и стратегија за распределба на капиталот што ги овозможува нивните амбиции за раст.
  • Новата структура овозможува најдобри можни модели на зелено осветлување, портфолија и стратегии за одење на пазарот за инди игри, како и AAA игри преку два одделни, пофокусирани ентитети.
  • Тековната и идна соработка околу IP-адресата, компаниите и луѓето сè уште ќе биде овозможена и охрабрувана низ субјектите на пазарни услови.

Точната распределба на компаниите и средствата помеѓу „Coffee Stain & Friends“ и „Middle-earth Enterprises & Friends“ сè уште е предмет на мали потенцијални приспособувања во периодот што води до спојувањето на „Coffee Stain & Friends“, врз основа на стратешки и други размислувања. Се предвидува дека матичните компании Asmodee, „Coffee Stain & Friends“ и „Middle-earth Enterprises & Friends“ ќе бидат со седиште во Карлштад, Шведска. Оперативниот штаб на Asmodee ќе остане во Париз.

Структура и процес на трансформација

Одборот на директори предлага акциите во два од овие ентитети, Asmodee и „Coffee Stain & Friends“, да бидат дистрибуирани до акционерите на Embracer Group и да котираат на Nasdaq Stockholm. Третиот ентитет, „Middle-earth Enterprises & Friends“, ќе остане во рамките на сегашната котирана компанија Embracer Group, која на крајот ќе биде преименувана истовремено со „Coffee Stain & Friends“.

Намерата на Управниот одбор на Групацијата Embracer е да ги изврши и двата спинофови по пат на распределба на дивиденда на сите акции, таканаречена дивиденда на Lex ASEA. Таквата дивиденда е предмет на одобрување на акционерите на генералното собрание во Embracer Group. Сегашната двојна класа на акции А и Б ќе се реплицираат во новите јавни субјекти. Предмет на одобрување од генералното собрание на Embracer Group и одредени други вообичаени услови, се очекува дека листата на Asmodee може да се заврши во рок од дванаесет месеци. Дополнително, се очекува раздвојување на „Coffee Stain & Friends“ во календарската 2025 година.

Како дел од спиноф подготовката за Asmodee, Embracer Group се согласи со раководството на Asmodee повторно да преговара за постоечката структура за заработка. Преку новата структура, менаџментот на Asmodee ќе ја промени нивната индиректна сопственост во Asmodee од 4,72 проценти (тековната структура на заработка која му дава право на раководството да ја замени таа сопственост на Б акции на Embracer Group доколку се исполнети условите за заработка) во директна сопственост од 4,72 проценти во Шведската холдинг компанија Asmodee, ентитетот кој треба да биде котиран на Nasdaq Stockholm. Новиот договор со менаџментот на Asmodee значи дека од овој тековен квартал ќе бидат намалени максимум приближно 41 милион Б акции во заработката од акциите од Embracer Group.