Niantic прави нова игра од реалниот свет со тематиката и IP-то на Monster Hunter. Денес, Capcom и Niantic Studios ја објавија Monster Hunter Now, нова мобилна игра која ја комбинира играта AR на Niantic со уникатниот стил на Monster Hunter на борба со чудовишта. За разлика од Pokemon Go и другите игри на Niantic кои промовираат собирање и игра во PvP стил со посета на локации во реалниот свет, Monster Hunter е наведена како игра „Action RPG“, во која играчите се обидуваат колективно да се борат и да ловат чудовишта во реално време. Имено, ловот на играта ќе трае само 75 секунди и играчите ќе можат да се совпаѓаат со другите играчи кога играат. Играта се смета за пообична од типичната игра „Monster Hunter“, но сепак има многу елементи од класичната игра „Monster Hunter“.
Карактеристики на франшизата Monster Hunter, вклучувајќи иконски чудовишта како Rathalos, поддршка од ликовите на Palico и способност за изработка и надградба на опрема и оружје, ќе бидат во Monster Hunter Now. Додека играчите можат да се борат со чудовишта во реално време и во реалниот свет, тие исто така ќе можат да „сликаат“ чудовишта за да ги донесат чудовиштата на други локации за да можат наместо тоа да се борат со пријателите на училиште или на работа. Играчот исто така може да собира ресурси на различни Waypoints (локации во реалниот свет означени од играчите на другите игри на Niantic) за да го надгради својот оклоп и оружје. Играта ќе има и елементи на приказна, заедно со мешавина на нови и постоечки ликови од франшизата Monster Hunter.
Niantic и Capcom го развиваат Monster Hunter Now веќе четири години, додека студиото на Niantic во Токио го предводи развојот на играта. Како и другите игри на Niantic, Monster Hunter Now ќе биде игра за бесплатна игра, иако ќе има некои елементи за монетизација.