Хардверскиот Патоказ на META Вклучува Нови Quest Уреди и Голем акцент на AI

Постигнавме долг пат од првиот домашен Oculus Rift, кој беше вежба за болест во движење и затворање на екранот. Сега имаме одлични преносливи уреди без кабли, како што е Quest 2, понуди со целосно видно поле со висока резолуција, како што е Pimax 8k, па дури и одлични VR ленти за трчање за да ги користите како Kat VR C2+. Секогаш доаѓа нешто ново во VR, било да се тоа слушалки/уреди, очила или гласини дека META & Apple работат заедно.

Како што е соопштено од The Verge, беше споделен нов патоказ од страна на одделот Reality Labs на Meta кој ја прикажува планираната иднина на AR и VR во компанијата. Со оглед на тоа што Meta Quest Pro навистина не е уред за играње, и силниот притисок кон работното место на метаверс, дури и ако губи Meta 4 милијарди долари на четвртина, убаво е да се види иднината на компанијата на VR има простор за игри во него.

Патоказот потврди дека META сака да лансира нов водечки Quest 3, со кодно име „Стинсон“, подоцна оваа година. Веројатно оваа слушалка сака да го заземе местото на актуелниот Quest 2 во поставата. Се вели дека Quest 3 е најмалку двојно помоќен и двојно потенок од неговиот претходник. За жал, исто така ќе има повисока цена од Quest 2.

Се вели дека искуствата на Quest 3 имаат посилен акцент на проширената реалност за разлика од VR. Тековната функција за премин на Quest, која ги користи камерите на предната страна на уредот за да му го покаже на гледачот реалниот свет, треба да добие огромна надградба и да биде поголем фокус на уредот. Во неговата сегашна форма, супер е корисно да се замени во зрнеста црно-бел поглед на дневната соба во средината на играта без да мора да го вадите уредот. Има смисла Мета бара да се надоврзе на ова со својата цел да ги задржи луѓето во искуства подолго.

Друг нов уред на Мета е со кодно име „Вентура“ и е опишан како попристапна опција. Ќе биде објавено во 2024 година и „Целта за овие слушалки е многу едноставна: спакувајте го најголемиот удар што можеме по најатрактивната цена на потрошувачкиот пазар на VR“. Како што истакнува Techradar, ова име на Ventura предизвика голема возбуда со многумина кои се прашуваат дали има некаква врска со истоимениот нов macOS на Apple. Името е во согласност со наклонетоста на Мета за користење на плажите во Калифорнија како кодни имиња, но нема многу друго тука за да се предложат какви било врски до Apple.

Се чини дека и двете компании даваат поголема тежина на проширената реалност, при што Apple сака да влезе во сцената на уредит AR и VR, особено со паметни очила за разлика од уредите. Зак претходно беше забележан дека ги нарекува уред „светиот грал“ и не е тешко да се види зошто. Да се биде во можност да им се рекламирате на корисниците на начин од кој имаат помала веројатност да прават паузи мора да биде неверојатно привлечно. Како дел од патоказот, Мета сака да ја објави својата втора генерација на паметни очила кон крајот на годината. Ова ќе биде наследник на очилата опремени со камера направени во соработка со Ray-Ban. Имав фер игра со паметните наочари Ray-Ban и освен што ве принудувам да користите апликации, тие се всушност прилично уредни. Леснотијата за фотографирање и видео е прилично корисна, но нивното користење и како микрофон и како звучник за повици е местото каде што тие навистина блескаат.

Тие ќе бидат проследени со трета генерација планирана за 2025 година, за која се вели дека е првата што ќе дојде со екран за гледање текстуални пораки и потенцијално дури и за преведување текст во реално време. Тие, исто така, ветуваат дека ќе дојдат со она што се нарекува „невронски интерфејс“ бенд, дозволувајќи им на гестовите на рацете да ги контролираат очилата, а еден ден дури и ќе дејствуваат како виртуелна тастатура. Се надеваме дека дотогаш тие ќе можат да ја натераат батеријата да трае цел ден, а можеби и да ја олеснат дебелината на рамката. Патоказот почнува да звучи како многу големи ветувања кои можеби е малку тешко да се пополнат, па ќе треба да почекаме и да видиме. Ми се допаѓа идејата да ја донесам подобрената проширена реалност во мојот секојдневен живот, но не толку идејата да седам во слушалки заглавени да работат во метаверс цел дел. Можеме само да почекаме и да видиме кои дистопијци на крајот ќе бидат земени на патот.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во последниве денови, една бизарна игра на Steam стана популарна – BANANA. Премисата на оваа игра е дека играчите кликаат на банана додека не заработат нови банани… Тоа е тоа… Да умре човек од кринџ! Но, има огромен пресврт во играта – луѓето периодично заработуваат случајни скинови (или овде може да се каже ‘кори’ од Банани) од различни реткости со кои можат да направат профит, продавајќи ги на Steam Market на други корисници…

Проблемот е во тоа што развивачот препознал дека огромното мнозинство од 700.000 врвни играчи снимени на Banana се ботови. Со оваа игра што користи „помалку од 1%“ од ресурсите на вашиот компјутер, луѓето поставуваат илјадници лажни профили за да ја водат оваа игра базирана на кликање со надеж дека ќе обезбедат и продаваат ретки скинови од банани, чиишто вредности брзо растат.

Од Бананче до Профитче

Во моментов, најскапите скинови (иако сакам да ги кажувам ‘Кори’ во овој случај) од банани што се продаваат на пазарот достигнаа повеќе од 1.000 долари, поради што се вклучуваат корисници со армии на ботови. Во интервју за медиумот Polygon, развивачот на играта призна дека станува збор за „легална грешка со глич за бесконечни пари“, а тимот размислуваше колку време ќе биде потребно пред Valve да се вклучи за да ја уништи играта.

Целата игра е вака:

  • Отворете ја Бананата
  • Кликајте на Бананата
  • Добивајте Дропови/Скинови
  • Тоа е тоа

Во интервјуто, развивачот потврди дека кога бројот на играчи бил 141.000, само една третина од тие играчи биле вистински. Останатите биле ботови. Додека повеќето корисници ги продаваат своите скинови од банани за едноцифрени центи, некои заработиле стотици долари преку играта. Исто така, развивачот го турка аспектот на играта за ангажирање во заедницата, нагласувајќи дека корисниците придонесуваат со своите дизајни, што на неодредено време го зголемува бројот на скинови од банани достапни за отклучување.

На Steam, Banana се рангира повисоко од Dota 2, PUBG, Apex Legends и GTA 5 во однос на вкупниот број на играчи, дури и ако повеќето од тие „играчи“ се ботови управувани од функциите за автоматско кликнување.

КЛИКАЈ

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!