Dungeons & Dragons ја добива новата едиција во 2024?

Wizards of the Coast ќе лансираат нова верзија на Dungeons & Dragons во 2024 година, иако компанијата не сака ова да го нарече нова едиција/изадние. Минатата недела, Wizards of the Coast го започна својот повеќегодишен процес на „еволуирање“ на Dungeons & Dragons преку серија отворени тестови за играње. Новиот систем, наречен One D&D, е изграден врз основа на тековното множество правила за петтото издание на играта, но прави значителни ревизии на основните правила како што е она што го прави Natural 20 во играта. Сепак, Wizards of the Coast ги нарекува новите правила како „ажурирање“ на Петтото издание или на „следната генерација“ на Dungeons & Dragons наместо да каже дека градат ново издание на Dungeons & Dragons. Ова ги натера фановите да се запрашаат дали нивните правилници сè уште ќе важат и дали ќе мора да научат сосема нов сет на правила кога играта ќе излезе во 2024 година.

Одговорот на тоа дали One D&D е „ново издание“ на Dungeons & Dragons на крајот лежи во она што мислите дека значи новото издание на играта. Wizards of the Coast го врамува One D&D како изменета верзија на 5E која ги кодифицира промените во правилата започнати пред неколку години со книгата Tasha’s Cauldron of Everything. Позадините имаат зголемен акцент во One D&D со зголемување на Ability Score, Skill and Tool Proficiencies, како и научени способности, сето тоа сега поврзано со позадините наместо со трката на ликот. За оние што ги следат трендовите во Петтото издание, многу од промените направени досега во One D&D се само продолжение на промените кои се веќе во работа веќе неколку години.

Додека Wizards може да го нарече One D&D „продолжение“ на Петтото издание, компанијата исто така предлага некои големи отстапувања од она што играчите се навикнати да го играат. Инспирацијата, која претходно беше ресурс кој го обезбедуваа само Dungeon Masters, сега може постојано да се генерира од играчите со фрлање Natural 20s или играјќи како Human лик. Како што беше забележано претходно, критичните удари се многу различни од претходно – само играчите можат да имаат корист од критичниот удар и само кога користат напади со оружје или невооружени напади. Штетата предизвикана од критичните удари, исто така, доби голема нервоза – само коцката на оружјето се удвојува со критичен удар.

Feats се исто така поважни од кога било. Во петтото издание, Feats се разликуваа многу по сила и беа опционални според градбите на карактерите. Во One D&D, тие се чини дека се повеќе основни за искуството. Секој играч добива бесплатен Feats на Level 1 врзан за позадината што ја одбрал. Но, играчите не можат да изберат никаков подвиг – подвизите сега имаат нивоа, а играчите можат да изберат само подвиг со ниво кое е еднакво или пониско од нивото на нивниот карактер. Неодамнешните додатоци на Feat, исто така, го задеваат враќањето на Feat Trees, што го прави долгорочното планирање на карактерот потенцијално уште поважно. Се чини дека целта на многу од овие потези ги прави изборите во создавањето ликови повлијателни кога се игра вистинската игра.

Долгогодишните обожаватели на Dungeons & Dragons веројатно се запознаени со ревидираниот сет на правила на Третото издание, популарно познат како 3.5E. Иако сите производи од Третото издание беа технички компатибилни со 3.5E, обидот да се користат правилата за третото издание за авантура 3.5E би било незгодно, освен ако играчите веќе не се добро запознаени со двата системи. Во суштина, играчите можеа да ги користат двата системи заедно, но играчите требаше да користат правила 3.5E бидејќи тие беа јасна надградба на она што беше претходно. Врз основа на она што го покажува првиот тест за репродукција, One D&D се чини дека е еквивалентно на 3,5E. На играчите на петтото издание понекогаш ќе им се познати правилата, но веројатно ќе има доволно отстапување што искуствата нема да бидат исти. Познатиот играч треба да може релативно лесно да се прилагоди на разликите, но нема да може да се справи само со нивното знаење за она што се случило претходно. Иако рамката и основната механика на Петтото издание се одржуваат со One D&D, новите промени се чини дека се доволно значајни што играчите ќе треба повторно да се запознаат со тоа што значат тие механики.

Прерано е новите правила на Dungeons & Dragons да се нарекуваат „ново издание“ без да се види широчината и обемот на предложените промени. Но, One D&D е јасно повеќе од грешка – тоа е кодифицирање на промените во начинот на играње на играта и правење многу потребни промени за да се поправат точките на стрес што постоеја во правилата за петтото издание. Додека формалните конвенции за именување за „следната еволуција“ на D&D сè уште се во воздухот, првичниот впечаток на One D&D е оној на ревидираното издание слично на 3.5E – игра изградена врз основата на неговиот претходник, но доволно значајна за да понуди посебна уникатно Искуство.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.