Dungeons & Dragons ја добива новата едиција во 2024?

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Wizards of the Coast ќе лансираат нова верзија на Dungeons & Dragons во 2024 година, иако компанијата не сака ова да го нарече нова едиција/изадние. Минатата недела, Wizards of the Coast го започна својот повеќегодишен процес на „еволуирање“ на Dungeons & Dragons преку серија отворени тестови за играње. Новиот систем, наречен One D&D, е изграден врз основа на тековното множество правила за петтото издание на играта, но прави значителни ревизии на основните правила како што е она што го прави Natural 20 во играта. Сепак, Wizards of the Coast ги нарекува новите правила како „ажурирање“ на Петтото издание или на „следната генерација“ на Dungeons & Dragons наместо да каже дека градат ново издание на Dungeons & Dragons. Ова ги натера фановите да се запрашаат дали нивните правилници сè уште ќе важат и дали ќе мора да научат сосема нов сет на правила кога играта ќе излезе во 2024 година.

Одговорот на тоа дали One D&D е „ново издание“ на Dungeons & Dragons на крајот лежи во она што мислите дека значи новото издание на играта. Wizards of the Coast го врамува One D&D како изменета верзија на 5E која ги кодифицира промените во правилата започнати пред неколку години со книгата Tasha’s Cauldron of Everything. Позадините имаат зголемен акцент во One D&D со зголемување на Ability Score, Skill and Tool Proficiencies, како и научени способности, сето тоа сега поврзано со позадините наместо со трката на ликот. За оние што ги следат трендовите во Петтото издание, многу од промените направени досега во One D&D се само продолжение на промените кои се веќе во работа веќе неколку години.

Додека Wizards може да го нарече One D&D „продолжение“ на Петтото издание, компанијата исто така предлага некои големи отстапувања од она што играчите се навикнати да го играат. Инспирацијата, која претходно беше ресурс кој го обезбедуваа само Dungeon Masters, сега може постојано да се генерира од играчите со фрлање Natural 20s или играјќи како Human лик. Како што беше забележано претходно, критичните удари се многу различни од претходно – само играчите можат да имаат корист од критичниот удар и само кога користат напади со оружје или невооружени напади. Штетата предизвикана од критичните удари, исто така, доби голема нервоза – само коцката на оружјето се удвојува со критичен удар.

Feats се исто така поважни од кога било. Во петтото издание, Feats се разликуваа многу по сила и беа опционални според градбите на карактерите. Во One D&D, тие се чини дека се повеќе основни за искуството. Секој играч добива бесплатен Feats на Level 1 врзан за позадината што ја одбрал. Но, играчите не можат да изберат никаков подвиг – подвизите сега имаат нивоа, а играчите можат да изберат само подвиг со ниво кое е еднакво или пониско од нивото на нивниот карактер. Неодамнешните додатоци на Feat, исто така, го задеваат враќањето на Feat Trees, што го прави долгорочното планирање на карактерот потенцијално уште поважно. Се чини дека целта на многу од овие потези ги прави изборите во создавањето ликови повлијателни кога се игра вистинската игра.

Долгогодишните обожаватели на Dungeons & Dragons веројатно се запознаени со ревидираниот сет на правила на Третото издание, популарно познат како 3.5E. Иако сите производи од Третото издание беа технички компатибилни со 3.5E, обидот да се користат правилата за третото издание за авантура 3.5E би било незгодно, освен ако играчите веќе не се добро запознаени со двата системи. Во суштина, играчите можеа да ги користат двата системи заедно, но играчите требаше да користат правила 3.5E бидејќи тие беа јасна надградба на она што беше претходно. Врз основа на она што го покажува првиот тест за репродукција, One D&D се чини дека е еквивалентно на 3,5E. На играчите на петтото издание понекогаш ќе им се познати правилата, но веројатно ќе има доволно отстапување што искуствата нема да бидат исти. Познатиот играч треба да може релативно лесно да се прилагоди на разликите, но нема да може да се справи само со нивното знаење за она што се случило претходно. Иако рамката и основната механика на Петтото издание се одржуваат со One D&D, новите промени се чини дека се доволно значајни што играчите ќе треба повторно да се запознаат со тоа што значат тие механики.

Прерано е новите правила на Dungeons & Dragons да се нарекуваат „ново издание“ без да се види широчината и обемот на предложените промени. Но, One D&D е јасно повеќе од грешка – тоа е кодифицирање на промените во начинот на играње на играта и правење многу потребни промени за да се поправат точките на стрес што постоеја во правилата за петтото издание. Додека формалните конвенции за именување за „следната еволуција“ на D&D сè уште се во воздухот, првичниот впечаток на One D&D е оној на ревидираното издание слично на 3.5E – игра изградена врз основата на неговиот претходник, но доволно значајна за да понуди посебна уникатно Искуство.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Втората сезона на Overwatch 2 ќе започне следната недела на 6ти декември! Ажурирањето на сезоната носи нов херој во играта заедно со нова мапа, Battle Pass, празнична козметика и многу повеќе…

Оваа вест доаѓа преку новиот трејлер за 2та сезона на Overwatch 2, објавен денеска, кој можете да го погледнете подолу, заедно со нов блог пост од Blizzard. Во трејлерот, го гледаме новиот херој кој се приклучува на списокот на херои – Ramattra како и новата експорт Shambali мапа која влегува во редовната ротација на играта заедно со досегашните. Исто така го гледаме новиот Mythic скин на Junker Queen достапен во новиот Battle Pass како и поглед на некои од празничните скинови од претстојните празнични настани.

With a new season comes a new map pool. Along with our newest map, Shambali Monastery, players can anticipate the return of a fan-favorite, Rialto, and the most epic place on earth, Blizzard World. We’ll be visiting Oasis and Nepal at different times of the day and rotating out Hollywood and Watchpoint: Gibraltar. As a reminder, all off-rotation maps will continue to be available in custom games.” 

Blizzard

Blizzard вели дека темата на 2-та сезона е грчката митологија, што објаснува зошто митските скинови од Battle Pass е Zeus Junker Queen. Овој скин ќе вклучува нови прилагодувања, модели на оружја, гласовни линии и специјални ефекти. Легендарниот скин на Poseidon Ramattra и Легендарниот скин од Hades Pharah може да се заработи и со квестови.

“These heroes and several others will be imbued with awesome god-like powers in our new Battle for Olympus game mode. This new limited-time event will start on January 5 and last until January 19.”

Blizzard

Blizzard исто така враќа два празнични настани: Winter Wonderland and Lunar New Year. Секој настан оваа сезона, вклучувајќи ја и битката за Олимп, ќе има скин како награда што можете да се заработи со играње и исполнување предизвици. Можете исто така да заработите помали работи од сезона 2 со гледање стримери на Overwatch 2 на Twitch.

Сезона 2, исто така, носи неколку промени во рамнотежата на Overwatch 2. Blizzard вели дека се фокусира на масакрирањето на Sojourn’s Rail Gun на растојание за сезона 2, во обид да ги поттикне играчите да ја „искористат големата мобилност на Sojourn за да го затворат растојанието за повеќе да има уништувања”. Doomfist добива „значајни промени кои подобро ја поддржуваат неговата улога како Tank на тимот, додека сè уште го одржува јадрото на стилот на игра на неговиот идентитет на херој“. Севкупно, Blizzard вели дека може да очекувате прилагодувања за Ana, Bastion, Junker Queen, Kiriko, Mercy и Symmetra кога ажурирањето на сезона 2 ќе биде објавено на 6 декември.