Пред официјалното лансирање Endless Dungeon е одложена до Октомври

Само еден месец пред да биде издадена играта, девелоперите на Endless Dungeos – Amplitude Studios одлучиле дека „има уште работа да се направи“, и затоа се одложи објавувањето до 19ти Окотомври 2023.

“This will give us more time to incorporate community feedback and make the game as great as it can be. During this extra time, we’ll be working on meta-progression, balancing, in-game economy, as well as loads of general polishing and bug-fixing.

“The feedback we’ve gotten over the past OpenDevs has proved to us that we truly have something special on our hands, and we want to make sure that the game reaches its full potential,” the studio said. “Your implication throughout the development has been invaluable and your support is a huge motivator for the whole team.”

Изјава од Amplitude Studios

Продуцентот на филмови Mollie Taylor ја извади Endless Dungeon, духовен наследник на Dungeon of the Endless, на тестирање пред неколку недели, и тоа навистина ветува многу – иако, интересно, таа претпочиташе искуство со еден играч за мултиплеер поради начинот на кој играта бара координација и планирање со цел да се обезбеди исполнување на мисијата. Тоа е одлично за искусна група која редовно игра заедно, но не е толку тешко за тазе играчи.

“In co-op, every resource is shared and every individual’s decision contributes to the overall run. With the goal being to guide a tiny crystal bot to a bulkhead door located somewhere on each randomized floor, everyone has to communicate about where they’re going and what they’re doing.

“Opening doors inches the game closer to triggering a wave of enemies who’ll scramble to get their hands on your crystal bot and any resource generators you have on the map. It means you can’t really have everyone split up to do a bit of map exploration for the fear that someone will trigger a wave before you can appropriately defend the path between enemies and your precious cargo.”

Изјава од Mollie Taylor

Amplitude Studios го објасни доцнењето во објавата на блогот, велејќи дека „неколку фактори“ врз основа на повратните информации од тестерот влегле во нејзината одлука да ги пумпа сопирачките.

  • Meta Progression: in the past OpenDev “Final Rodeo” there was a feeling of randomness when unlocking it, now we are moving to a more player-driven unlock scheme, so it feels more rewarding to players.   
  • Economy: we are tweaking the economy in the game slightly. We want the 3 resources (science, food, industry) to all feel important to avoid the feeling that “industry is king”. The scarcity of resources is important so that your decision of what to invest in feels impactful.
  • Balancing in general: there are a lot of elements in the game (beverages, heroes, upgrades, monsters, etc.), that require a lot of feedback, which is why the playtest with the community is essential.
  • And other things, such as more variety in the districts, improving the multiplayer, onboarding new players, etc.

Доцнењето на играта значи и дека планираниот затворен бета тест исто така се враќа назад, иако Amplitude изјавија дека „апсолутно сè уште ќе се случува“. Студиото, исто така, бара повеќе играчи кои ќе учествуваат во неговите моментално тековни сесии за тестирање за играње, и рече дека конкретните најави за аплицирање на тоа ќе бидат објавени на неговиот блог и каналите на социјалните медиуми (се отвора во ново јазиче).

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.