Многу новости за The Witcher 4

Новото продолжение за The Witcher од девелоперите и издавачите CD Projekt Red, навидум фрли светлина врз датумот на објавување на играта, кој можеби е подалеку отколку што мислат фановите на фантастичниот RPG серијал. За време на неодамнешниот состанок за заработка со инвеститорите, извршниот директор на CD Projekt Red – Adam Kicinski потврди дека полското студио очекува брзината на развој да се зголеми со идните рати благодарение на тоа што студиото се префрли на Unreal Engine 5, подалеку од REDengine, нивниот внатрешен енџин што го користеа до сега. за претходните игри во серијалот. Меѓутоа, Kicinski смета дека нивниотот префрлање од нивниот Енџин во UE5 е нешто што драстично ќе ја зголеми изработката на играта со временски период и сите останати перформанси.

“We are preparing things on the pipeline side and toolset sides. Some developers are still learning the [Unreal Engine 5] technology, and at the same time, there are teams working together with Epic on all aspects that are needed for our open-world, story-driven RPGs. Definitely, for [our] first project, Polaris, it will… maybe not slow down, but it won’t accelerate the [development] processes. But for the next projects, we assume that it should smoothen production. That was one of the reasons behind […] saying we want to release three big Witcher games within six years, starting with the release of Polaris, which is The Witcher 4.”

Kicinski via Wccftech

Значи, каков увид дава ова за потенцијалниот датум на издавање на играта? Па, можеме да добиеме добра идеја за тоа кога ќе излезе врз основа на развојот на The Witcher 3. Очекувањата се дека оваа временска рамка нема да биде применлива за The Witcher 4 поради промената на енџинот, за која CD Projekt Red првично рече дека ќе забрза развојот, но ова очигледно не се случи. Така, сега колку време траеше The Witcher 3 е повторно релевантно.

The Witcher 3 започна да се развива во 2011 година и беше објавен во 2015 година. Cyberpunk 2077, следната игра на студиото, започна да се развива во 2016 година и беше објавена во 2020 година. И двете игри беа направени за приближно четири години. Witcher 4 започна да се развива во 2021 година, па ако историјата продолжи да се повторува, ќе излезе во 2025 година. Сепак, одложувањата во развојот на играта се сè почести, така што објавувањето во 2025 година може да биде цел и очекување, но постигнување и реализација на ова очекување е сосема друга работа.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.