Хардверскиот Патоказ на META Вклучува Нови Quest Уреди и Голем акцент на AI

Постигнавме долг пат од првиот домашен Oculus Rift, кој беше вежба за болест во движење и затворање на екранот. Сега имаме одлични преносливи уреди без кабли, како што е Quest 2, понуди со целосно видно поле со висока резолуција, како што е Pimax 8k, па дури и одлични VR ленти за трчање за да ги користите како Kat VR C2+. Секогаш доаѓа нешто ново во VR, било да се тоа слушалки/уреди, очила или гласини дека META & Apple работат заедно.

Како што е соопштено од The Verge, беше споделен нов патоказ од страна на одделот Reality Labs на Meta кој ја прикажува планираната иднина на AR и VR во компанијата. Со оглед на тоа што Meta Quest Pro навистина не е уред за играње, и силниот притисок кон работното место на метаверс, дури и ако губи Meta 4 милијарди долари на четвртина, убаво е да се види иднината на компанијата на VR има простор за игри во него.

Патоказот потврди дека META сака да лансира нов водечки Quest 3, со кодно име „Стинсон“, подоцна оваа година. Веројатно оваа слушалка сака да го заземе местото на актуелниот Quest 2 во поставата. Се вели дека Quest 3 е најмалку двојно помоќен и двојно потенок од неговиот претходник. За жал, исто така ќе има повисока цена од Quest 2.

Се вели дека искуствата на Quest 3 имаат посилен акцент на проширената реалност за разлика од VR. Тековната функција за премин на Quest, која ги користи камерите на предната страна на уредот за да му го покаже на гледачот реалниот свет, треба да добие огромна надградба и да биде поголем фокус на уредот. Во неговата сегашна форма, супер е корисно да се замени во зрнеста црно-бел поглед на дневната соба во средината на играта без да мора да го вадите уредот. Има смисла Мета бара да се надоврзе на ова со својата цел да ги задржи луѓето во искуства подолго.

Друг нов уред на Мета е со кодно име „Вентура“ и е опишан како попристапна опција. Ќе биде објавено во 2024 година и „Целта за овие слушалки е многу едноставна: спакувајте го најголемиот удар што можеме по најатрактивната цена на потрошувачкиот пазар на VR“. Како што истакнува Techradar, ова име на Ventura предизвика голема возбуда со многумина кои се прашуваат дали има некаква врска со истоимениот нов macOS на Apple. Името е во согласност со наклонетоста на Мета за користење на плажите во Калифорнија како кодни имиња, но нема многу друго тука за да се предложат какви било врски до Apple.

Се чини дека и двете компании даваат поголема тежина на проширената реалност, при што Apple сака да влезе во сцената на уредит AR и VR, особено со паметни очила за разлика од уредите. Зак претходно беше забележан дека ги нарекува уред „светиот грал“ и не е тешко да се види зошто. Да се биде во можност да им се рекламирате на корисниците на начин од кој имаат помала веројатност да прават паузи мора да биде неверојатно привлечно. Како дел од патоказот, Мета сака да ја објави својата втора генерација на паметни очила кон крајот на годината. Ова ќе биде наследник на очилата опремени со камера направени во соработка со Ray-Ban. Имав фер игра со паметните наочари Ray-Ban и освен што ве принудувам да користите апликации, тие се всушност прилично уредни. Леснотијата за фотографирање и видео е прилично корисна, но нивното користење и како микрофон и како звучник за повици е местото каде што тие навистина блескаат.

Тие ќе бидат проследени со трета генерација планирана за 2025 година, за која се вели дека е првата што ќе дојде со екран за гледање текстуални пораки и потенцијално дури и за преведување текст во реално време. Тие, исто така, ветуваат дека ќе дојдат со она што се нарекува „невронски интерфејс“ бенд, дозволувајќи им на гестовите на рацете да ги контролираат очилата, а еден ден дури и ќе дејствуваат како виртуелна тастатура. Се надеваме дека дотогаш тие ќе можат да ја натераат батеријата да трае цел ден, а можеби и да ја олеснат дебелината на рамката. Патоказот почнува да звучи како многу големи ветувања кои можеби е малку тешко да се пополнат, па ќе треба да почекаме и да видиме. Ми се допаѓа идејата да ја донесам подобрената проширена реалност во мојот секојдневен живот, но не толку идејата да седам во слушалки заглавени да работат во метаверс цел дел. Можеме само да почекаме и да видиме кои дистопијци на крајот ќе бидат земени на патот.

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN