Играч ја поминал цела Dark Souls 3 без да направи чекор

Многу од игрите на FromSoftware се казниви. Тие бараат смиреност, трпение и брзи рефлекси, бидејќи секој погрешен потег или панично дејство може – и честопати – да резултира со нецеремонијална смрт. Значи, би помислиле дека искористувањето на секоја алатка во вашиот арсенал при истражувањето на игрите на FromSoft би било беспрекорно. Но, Јутјуберот ymfah го направи Dark Souls 3 многу потешко, ограничувајќи го неговото движење во играта на сè освен одење.

ymfah е YouTube-р кој редовно поставува глупави видеа со „трик со трикови“ на игрите на FromSoft, како онаа каде што користел само пиштоли во Bloodborne. Претходно овој месец, тој објави видео во кое го прави неверојатното: победувајќи го Dark Souls 3 без одење. За да бидете сигурни, сè уште има движење. ymfah користеше различни експлоатирања и механики за да се движи наоколу, вклучително и дефектот TearDrop за да ги заобиколи кутиите на смртта и вештината на брз чекор како цртичка на Bandit’s Knife. Но, инаку, и отиде дотаму што го исклучи својот лев аналоген стап, ymfah потроши многу време за да дојде до последниот шеф на Dark Souls 3.

Тоа е смешен подвиг во пракса. ymfah ја избра класата на крадци за Bandit’s Knife, која не само што ја има таа вештина за брзо оружје, туку и изведува брзи и удирања напред. Покрај камата, крадецот започнува и со краток лак кој, кога е насочен, ја ресетира позицијата на вашиот фотоапарат и ликот.

Откако утврди некои параметри – како што се без движења на тастатурата или стапчињата и без повторно сврзување на копчињата – ymfah започна со спамирање на лесен напад и вештина за брз чекор за движење напред, заклучување на непријателите и насочување со лакот да се сврти и се обидува да избегне какви било непотребни се бори на патот. Последниот дел беше безнадежна неможност што на крајот доведе до многу, многу смртни случаи. Ако ова звучи дополнително, тоа е затоа што е така.

„Сакам да се предизвикувам себеси со интересни идеи“, рече Имфах. „Поконкретно, сакам да решавам предизвици како загатки. Поставувам строга цел, планирам однапред користејќи го знаењето за играта, а кога ќе наидам на неочекувана пречка се обидувам да ја надминам со нови и интересни идеи. Јас сум на компјутер, па ги користев поставките на контролерот за пареа за да го оневозможам мојот лев стап. Тоа навистина не беше потребно бидејќи вежбав со Skyrim без одење и тогаш не го допрев стапот“.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.