CEO на PlayStation изјави дека First-Party игрите нема да излегуваат на Day 1 на PS Plus

По откривањето на Sony на неговото обновување на PlayStation Plus за кое се шпекулира, кое ги комбинира карактеристиките на Plus и оние на PlayStation Now во три различни нивоа, извршниот директор на PlayStation, Џим Рајан, откри дека играчите не треба да очекуваат игри од прва страна да се лансираат на услугата. Навидум алудирајќи на фактот дека насловите на Xbox Game Studios започнуваат првиот ден на Xbox Game Pass, Рајан рече дека ако PlayStation го направи ова, тоа ќе го прекине „доблесниот“ циклус на издавање на компанијата. Оваа вест доаѓа како ново интервју со Рајан на GamesIndustry.biz, кој разговараше со извршниот директор за денешните вести на PS Plus.

„Се чувствуваме како да сме во добар доблесен циклус со студијата каде што инвестицијата дава успех, што овозможува уште повеќе инвестиции, што дава уште поголем успех. Ни се допаѓа тој циклус и мислиме дека на нашите играчи им се допаѓа тој циклус. [Во однос на] ставање на нашите сопствени игри на оваа услуга, или на која било од нашите услуги, по нивното објавување… како што добро знаете, ова не е пат што го поминавме во минатото. И тоа не е пат по кој ќе тргнеме со оваа нова услуга. Сметаме дека ако го направиме тоа со игрите што ги правиме во PlayStation Studios, тој доблесен циклус ќе биде прекинат. Нивото на инвестиција што треба да го направиме во нашите студија не би било возможно и мислиме дека ефектот врз квалитетот на игрите што ги правиме нема да биде нешто што гејмерите го посакуваат.

Jim Ryan, PlayStation CEO

Сепак, и покрај тоа што Рајан рече дека објавувањето наслови од прва страна на PS Plus ќе го прекине доблесниот циклус на компанијата, извршниот директор нема да оди толку далеку што ќе каже „никогаш“, истакнувајќи дека индустријата постојано се менува.

„Начинот на кој светот се менува толку брзо во моментов, ништо не е вечно“, рече Рајан. „Кој би рекол дури и пред четири години дека ќе видите AAA PlayStation IP да се објавува на компјутер? Тоа го започнавме минатата година со Horizon Zero Dawn, потоа Days Gone, а сега God of War – огромно полирана и остварена компјутерска верзија на таа игра. [Имавме] голем критички успех и голем комерцијален успех, и сите се помирија со тоа што се случува и се чувствуваат сосема пријатно со тоа. Гледам четири години наназад и мислам дека никој не би го видел тоа како доаѓа. Затоа, не сакам да фрлам ништо во камен во оваа фаза. Сè за што зборувам денес е пристапот што го преземаме на краток рок. Начинот на кој функционира нашиот модел на издаваштво во моментов, нема никаква смисла. Но, работите можат многу брзо да се променат во оваа индустрија, како што сите знаеме“.

Jim Ryan, PlayStation CEO

На друго место во интервјуто, Рајан се осврнува на цените на новите нивоа на компанијата PlayStation Plus, алудирајќи на фактот дека кога се гледа како годишна наплата, нивоата нудат подобри цени од Xbox Game Pass (иако, се разбира, постои аргумент за да се направи за тоа која услуга е подобра во однос на содржината).

„Факт е – барем за нашите услуги – дека огромното мнозинство луѓе се претплатат преку 12-месечна претплата“, рече Рајан. „Повеќе од две третини се претплатени на тој начин. Тоа е област на понуда на вредност што ја разгледавме многу тешко. Она што го испорачуваме е дека, за 12-месечен претплатник, а тоа е големо мнозинство луѓе, месечната стапка на претплата за PlayStation Plus Extra ќе биде 8,33 долари. А за PlayStation Plus Premium ќе биде 9,99 долари. Сметаме, за она што луѓето ќе го добијат, ова е извонредна вредност. И она што едноставно не би било возможно ако ги ставиме игрите на нашето студио во услуга по објавувањето“.

Jim Ryan, PlayStation CEO

Рајан рече дека „секој поголем издавач“ ќе биде присутен во службата, вклучувајќи ги индиите, големите игри и „работите што го слават нашето наследство“. Тој, исто така, рече дека нивото на Premium не е за секого, но дека „штом ќе ја споделиме линијата со светот, мислиме дека ќе има голем интерес за тоа“. „Се работи за заокружување на понудата што ја имаме“, рече Рајан. „Со платформите, ретко е само една работа што ја прави платформата навистина привлечна. Тоа е комбинација од многу работи. И да се има навистина силна понуда за услуга дефинитивно помага“.

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.