Crisis Core: Final Fantasy VII REUNION – Рецензија

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Нема подобар лик со катана од Sephiroth

Во 25те години откако Final Fantasy VII првично ги красеше PlayStation ширум светот, оваа монументалена RPG игра, или да ја кажеме франшиза, собра наследство што го имаат неколку други игри и соодветно беше повторно издадена на широк опсег на платформи, во Remake и Remaster верзии. Оваа игра се уште е најпродаваниот дел од целата Final Fantasy франшиза и веројатно ништо нема да ја победи! Истото не може да се каже сосема за неговите многубројни спин-офови, но тоа се менува со лансирањето на Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion. Некогаш ексклузив за PSP, овој Action-Adventure наслов служи како сеопфатен приквел на настаните од оригиналната игра, а неговата ремастерирана верзија се обидува да ја доближи визуелноста до стилот на неодамнешниот Final Fantasy VII Remake.

Веднаш морам да го спомнам фактот дека јас сум човек што никогаш не ја играл оригиналната Final Fantasy VII игра, во периодот кога излегла само сум бил на пат да дојдам на овој свет ( :’) ), ова е нешто што максимално ме израдува! Со Final Fantasy VII се запознав благодарение на REMAKE верзијата која излезе во време на почетоците на COVID-19 пандемијата, и со сигурност ако не беше таа Remake верзија, никогаш немаше да влезам во прекреасниот свет на Final Fantasy VII кој што на сите ви предлагам да го доживеете што е можно побрзо!

Играчите ја преземаат улогата на Zack Fair, лут, премногу ентузијастички млад војник кој работи за креативно именуваната воена организација наречена… SOLDIER (не се мачеле за името). Тој во суштина е еден пион од висок ранг на Shinra Corporation, која одржува паравоена контрола над пловечкиот град MIDGAR (лудило свет) и собира моќен тип на енергија наречена MAKO за да продолжи сè да работи. Откако еден елитен оперативец ВОЈНИК исчезнува на задача, Zack има задача да истражи што се случило и да ја отстрани се поголемата закана од чудовишта кои се појавуваат во и околу градот! Но, иако Zack може да биде само еден мал лик од оваа игра, односно од настаните на Crisis Core, сепак сета приказна е направена само да служи како Приквел на Final Fantasy VII. Токму во овој наслов главните ликови како Cloud, Aerith и Sephiroth ги раскажуваат нивните приказни, а неволјите и откритијата што ги доживуваат во текот на целиот дел делуваат како делумен катализатор на настаните од Final Fantasy VII. Ова го прави одлична точка за влез во пошироката историја на франшизата, и додека се појавија заслугите на Crisis Core.

ПРЕДЛОГ: Доколку се уште не сте ја играле Final Fantasy VII Remake, не рипајте како мене, прво играјте Crisis Core па потоа FF7 Remake!

Гејмплејот е Магија

Во јадрото на самата игра, многу елементи на Crisis Core Final Fantasy VII Reunion сè уште се прилично верни на неговото потекло. Повеќето борбени средби и скоро сите мисии се дизајнирани да бидат мали средби кои честопати траат само неколку минути во исто време. Дури и сите Story Missions вклучуваат битки кои се распоредени со чести точки за зачувување помеѓу нив за да се осигураат дека играчите секогаш имаат место да застанат доколку се појави потреба. Исто така, се случува да има прилично голем број случајни мини-игри кои се појавуваат во текот на мисиите на приказната кои се обидуваат да ги променат работите малку со воведување случаен нов механизам кој веднаш се фрла и на крајот ќе биде неверојатно заборавен.

Кога збориме за гејмплеј одма мора да се спомне квалитетот на комбатот кој оваа игра Премногу го има зачувано од оригиналниот дел, но го има подобрено многу добро за овие години! Гејмплејот е тој, не измислуваат топла вода, истите механики се оставени, но не се толку нападливи за новие генерации и нови играчи кои што сакаат да ја играат оваа игра. Оригиналната Crisis Core е навистина направена да личи како да е само за Јапонскиот пазар и веројатно затоа никогаш како оригиналната Final Fantasy 7 никогаш немала голема продажба и фан база. Креаторите ја научиле причината зошто е така, и сфатиле дека доколку сакаат и оваа игра да ја продаваат на западот мора да ја направат јасна и за сите нас!

Оригиналната Crisis Core има Combat систем кој што е уникатен и веројатно до сега никогаш не сте го виделе, освен ако не сте фанови на овој жанр на Јапонски игри. Тој систем се вика “Digital Mind Wave” или скратено DMW, кој што самото име објаснува што значи… Или не… Многу е тешко да се објасни без да се види, но е нешто слично како да се коцкате на апарати. Малку лошо е да се промовира коцка во игри, но добро. DMW е всушност тригер на рандом ефекти кои што се специјализирани за одредени карактери од самата приказна. Нападите кои што се прават се викаат “Limit Breakers“. Сите карактери кои што ги сретнувате во текот на приказната си имаат свој уникатен број, и доколку како на Слот Машина систем ги добиете сите 3 исти тогаш ја добивате уникатната моќ што тој карактер ја нуди.

Моќите кои што може да ви се паднат варираат помеѓу силни удари кои што можете да ги зададете на непријателите, можете да добиете брзина за колку брзо ќе ги напаѓате карактерите, можете да ве вратат во Full HP (и Double HP) и многу други работи. Исто така може да ви се падне многу ретка комбинација што во слот машина би се рачунало како 777 каде што ги добивате најјаките Limit Breakers каде што варираат од Демони, Феникси итн., да не правиме многу спојлери.

Битките во играта се случуваат Real-Time со фокус на акција бидејќи играчите секогаш имаат стандарден комбиниран напад на располагање во секое време, обновено мапирање на копчињата што овозможува полесно блокирање и избегнување, како и можност цело време да користите одредени Items кои сите си имаат своја Функција. Материјалите што се користат во борба се MP за магии или AP за активни напади, иако има и голем број материјали што можат да бидат опремени за да ги зајакнат Abilities, Health, Mana или AP на Zack и да понудат голем број други подобрувања. Всушност, играчите често ќе се најдат со толку многу материјали што може да се чувствуваат малку преоптоварени со сумата што им е достапна. За среќа, не само што играчите можат активно да го заменуваат она што го имаат опремено, Materia среде мисијата, туку можат да го користат и Materia fusion за да направат уште посилни напади и љубители. Спојувањето на „Mastered“ Materia често ќе резултира со достапна помоќна верзија на таа вештина, како што е Fira што може да се надгради со Dark Firaga ако се спои со соодветна вештина или, доколку играчите сакаат, потенцијално отклучуваат многу посилни вештини порано отколку што обично би станале достапни. . Ова отвора доста можности што создаваат некои возбудливи комбинации, особено кога играчите ќе почнат да опремуваат додатоци кои ги отстрануваат ограничувачите поставени на здравјето, оштетувањето итн.

Едни од Најпознатите Карактери од светот на Поп-Културата

Пред да се случи моменталниот познат REMAKE на оригиналната Final Fantasy VII игра, многу фанови ги видоа едни од најпознатите крактери од светот на поп-културата во малку подобро и реално 3D светло и интересно е што и во 1997 така ги гледале и 10 години подоцна. А најинтересно е што и после 20+ години фановите на оригиналната Final Fantasy VII игра кога го играа REMAKE верзијата се преродиле од тоа што гледаат, но сепак сите викаат дека и во тие години карактерите ги памтат вакви како што се, прекрасни.

Во Crisis Core познатите карактери како Cloud и Sephiroth како и во REMAKE верзијата така и тука се направени до перфектност! Тие два карактери можат комотно да се стават на првите страници доколку се прават книги за фиктивни карактери од историјата. Има премногу фанови и гејмери што можеби никогаш не играле пред и после игри од Final Fantasy 7, но тоа се нивните омилени карактери. Посебни Cloud и Sephiroth моментално живеат како тетоважи на телата на многу фанови, живеат како постери во многу соби на гејмери, како графити на големи ѕидови и каде уште не. Final Fantasy 7 е играта која што претстави фиктивни карактери кои што ќе живеат засекогаш и причината за тоа е колку овие карактери се направени до перфекција!

Cloud е еден плав шарлотан кој што има огромен меч кој што сите може да се сложиме дека некогаш сме се запрашале како е он толку силен да управува со тој меч и како ние би можеле да го користиме тој масивно голем меч!

Sephiroth е еден од карактерите кои што се направени до перфекција! Сива долга коса, врвен стајлинг на облека, но… најпознат е по тоа што користи една масивна катана што може да уништува многу работи! За Sephiroth може да се збори со денови за каков карактер е, каква приказна има и зошто е еден од најпознатите негативни кои што некогаш се направени!

Аудио и Видео делот го заборавиле некаде…

Мора да се каже дека Square Enix вложиле многу напор за поголемиот дел од Crisis Core Final Fantasy VII Reunion да изгледа што е можно извонредно. Речиси сите модели на ликови на играта добија комплетен ремонт за да изгледаат што е можно поимпресивно, додека опкружувањата низ кои се борат играчите се убаво детални, иако се премногу повторливи кога станува збор за мисиите на играта. Играта е најдобра за време на борбите каде магиите и борбените техники се визуелно импресивни, а различните покани на карактери што играчите ги прават со Слот-Машини системот DMW ги прават визулните работи да бидат лудило добри. Вреди да се напомене дека не секој аспект е добро транзициониран бидејќи кинематографските сцени на играта се малку погруби, бидејќи се чини дека на нив не им е дадено никакво вистинско дотерување освен помали промени од нивните PSP верзии. Или на друг начин кажано, за многу работи се потрудиле се да биде добро и прекрасно, но ова некако го заборавиле.

Екипата на Англиските Војс-Актери за оваа игра се целосно обновени од оние кои што биле порано. Сите гласови на карактери кои што ги гледате во Final Fantasy 7 Rebirth (REMAKE) ќе ги видите тука. Доколку чекавте да ги видите оригиналните од тогаш, или можеби тоа нема да ви ја продаде играта, тоа е нешто навистина што никој не го очекуваше, а многумина не се ни замараат за тоа…

Но… за жал многумина (вклучувајќи ме и мене) се ужасно незадоволни од што направиле овде! Се уште не знам зошто но карактерите се ужасно лошо направени, а посебно протагонистот Zack што за жал мора да ја истераме целата игра со него е нешто што веројатно го правеле децата на девелоперите на оваа игра кои што се мали деца… Дали заборавиле дека тоа многу продава, дали не се замарале со нешто, не може да се утврди, но сепак тоа е најголемиот минус од целата игра! Ова значи дека оние кои сакаат навистина да уживаат во приказната на играта, јапонската синхронизација ќе им биде повеќе од задоволителена! НЕ ИГРАЈТЕ НА АНГЛИСКИ! Саундтракот ја содржи целата класична музика во заднина што љубителите на оригиналните игри веднаш ќе ја препознаат и иако звучи како да виделе некакво подобрување, музиката останува доста импресивна во ова издание.

Финални зборови

Crisis Core Final Fantasy VII Reunion често се чувствува како да оди многу подалеку од обичен Remaster/Remake бидејќи ги зема оригиналните борбени механики на играта и ги усовршува да бидат далеку подостапни сега кога насловот пристигна на новите генерациски конзоли. Комбинирајте го ова со претежно извонредните графички надградби и ќе имате неверојатна надградба на повеќе од петнаесет години стара PSP игра. За жал, ограничувањата од потеклото како мобилна игра, како и страшно лошиот нов англиски гласовен актер за Zack го спречуваат овој римастер да биде навистина извонреден. Но сепак е едено прекрасно искуство кое што мора да го доживеете! Плус играта е многу кратка… Се завршува за помалку од 10 часа. Доколку некогаш имате околу 10 слободни часа и ви се игра некоја добра игра, Crisis Core е за вас! Но внимавајте после ќе навлезете многу во масивната Final Fantasy 7!

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

PC
Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Last of Us Part 1 е одложена и повеќе нема да го дочекува првичното објавување на 3ти март. Наместо тоа, играта е одложена до крајот на тој месец и сега ќе излезе на 28 март. Naughty Dog рече дека дополнителното време потрошено работејќи на играта ќе биде искористено за „да се осигураме дека дебито на The Last of Us Part I е во најдобра можна форма“.

Одложувањето беше објавено оваа недела во твит од профилот на Naughty Dog во кој најпрво им се заблагодари на луѓето за поддршката на франшизата поради тековната ТВ адаптација на The Last of Us, која доминира во разговорите откако првпат почна да се емитува. Студиото призна дека има луѓе кои ја сакале преработената верзија на The Last of Us која дебитираше неодамна на PS5 и уште повеќе кои сега беа заинтересирани за играта благодарение на шоуто HBO и да им дадат на тие луѓе најдоброто искуство, играта. треба повеќе работа.

The Last of Us Part I е римејк на оригиналниот The Last of Us со обновена игра, вклучувајќи некои дополнителни и ажурирани функции. Нејзината верзија за компјутер е една од неколкуте порти за PlayStation на PC што Sony ги постави на таа платформа во последниве години и доаѓа во скоро совршено време сега со оглед на тоа што сме во средината на The Last of Us на HBO.