PC

Играч ја поминал цела Dark Souls 3 без да направи чекор

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Многу од игрите на FromSoftware се казниви. Тие бараат смиреност, трпение и брзи рефлекси, бидејќи секој погрешен потег или панично дејство може – и честопати – да резултира со нецеремонијална смрт. Значи, би помислиле дека искористувањето на секоја алатка во вашиот арсенал при истражувањето на игрите на FromSoft би било беспрекорно. Но, Јутјуберот ymfah го направи Dark Souls 3 многу потешко, ограничувајќи го неговото движење во играта на сè освен одење.

ymfah е YouTube-р кој редовно поставува глупави видеа со „трик со трикови“ на игрите на FromSoft, како онаа каде што користел само пиштоли во Bloodborne. Претходно овој месец, тој објави видео во кое го прави неверојатното: победувајќи го Dark Souls 3 без одење. За да бидете сигурни, сè уште има движење. ymfah користеше различни експлоатирања и механики за да се движи наоколу, вклучително и дефектот TearDrop за да ги заобиколи кутиите на смртта и вештината на брз чекор како цртичка на Bandit’s Knife. Но, инаку, и отиде дотаму што го исклучи својот лев аналоген стап, ymfah потроши многу време за да дојде до последниот шеф на Dark Souls 3.

Тоа е смешен подвиг во пракса. ymfah ја избра класата на крадци за Bandit’s Knife, која не само што ја има таа вештина за брзо оружје, туку и изведува брзи и удирања напред. Покрај камата, крадецот започнува и со краток лак кој, кога е насочен, ја ресетира позицијата на вашиот фотоапарат и ликот.

Откако утврди некои параметри – како што се без движења на тастатурата или стапчињата и без повторно сврзување на копчињата – ymfah започна со спамирање на лесен напад и вештина за брз чекор за движење напред, заклучување на непријателите и насочување со лакот да се сврти и се обидува да избегне какви било непотребни се бори на патот. Последниот дел беше безнадежна неможност што на крајот доведе до многу, многу смртни случаи. Ако ова звучи дополнително, тоа е затоа што е така.

„Сакам да се предизвикувам себеси со интересни идеи“, рече Имфах. „Поконкретно, сакам да решавам предизвици како загатки. Поставувам строга цел, планирам однапред користејќи го знаењето за играта, а кога ќе наидам на неочекувана пречка се обидувам да ја надминам со нови и интересни идеи. Јас сум на компјутер, па ги користев поставките на контролерот за пареа за да го оневозможам мојот лев стап. Тоа навистина не беше потребно бидејќи вежбав со Skyrim без одење и тогаш не го допрев стапот“.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

PC
Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Last of Us Part 1 е одложена и повеќе нема да го дочекува првичното објавување на 3ти март. Наместо тоа, играта е одложена до крајот на тој месец и сега ќе излезе на 28 март. Naughty Dog рече дека дополнителното време потрошено работејќи на играта ќе биде искористено за „да се осигураме дека дебито на The Last of Us Part I е во најдобра можна форма“.

Одложувањето беше објавено оваа недела во твит од профилот на Naughty Dog во кој најпрво им се заблагодари на луѓето за поддршката на франшизата поради тековната ТВ адаптација на The Last of Us, која доминира во разговорите откако првпат почна да се емитува. Студиото призна дека има луѓе кои ја сакале преработената верзија на The Last of Us која дебитираше неодамна на PS5 и уште повеќе кои сега беа заинтересирани за играта благодарение на шоуто HBO и да им дадат на тие луѓе најдоброто искуство, играта. треба повеќе работа.

The Last of Us Part I е римејк на оригиналниот The Last of Us со обновена игра, вклучувајќи некои дополнителни и ажурирани функции. Нејзината верзија за компјутер е една од неколкуте порти за PlayStation на PC што Sony ги постави на таа платформа во последниве години и доаѓа во скоро совршено време сега со оглед на тоа што сме во средината на The Last of Us на HBO.