Twitch добива нова Мобилна апликација

TwitchCon Europe 2024 е во тек во Ротердам, и за да го започнат настанот, претставниците на платформата најавија промени кои доаѓаат во екосистемот – како и некои интересни нови функции и механика кои ќе го променат начинот на работа на платформата. Нема ништо револуционерно, но неколку од овие промени треба да ја зголемат соработката и откривањето, кои се некои од најважните аспекти за новите стримери.

Конечно нова и добра апликација

Од 2019 година, апликацијата Twitch останува релативно иста во однос на нејзиниот целокупен изглед – но тоа се менува. Во мај, тест група доби нов, надграден изглед на нивната мобилна апликација Twitch, а наскоро таа ќе биде претставена глобално. Ова го менува начинот на кој корисниците комуницираат со апликацијата, покривајќи сè, од менијата до новите доводи за откривање што им овозможуваат на корисниците директен пристап до колекциите на клипови управувани од алгоритам.

Од Twitch беше потврдено дека клиповите се една од најважните области што се разгледуваа во неодамнешниот круг на промени. Тие се оптимизирани на платформата за откривање, со Twitch што носи подобар проток за довод што имитира сајтови како TikTok. Сè, од создавање клипови до уредување и на крајот споделување на вашите клипови е подобрено – или ќе биде во блиска иднина.

Заедно со пикантериите како нова Подобрена бета програма за емитување за стримери базирани на NVIDIA и отворањето на патеката за запишување за новата програма за диџеи, имаше уште една сочна информација: Клубовите на создавачи. Twitch дебитира со нова „програма“ која „им помага на стриматерите да најдат заедници околу заедничките интереси“. Тоа е социјално вмрежување за Twitch, кое им овозможува на корисниците да се приклучат на курирани клубови, да споделуваат содржина и да се дружат врз основа на нивното слично размислување.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Сакате вашата игра да биде прикажана за време на Gamescom Opening Night Live (ONL)? Тоа може лесно да се договори и направи, и почетната цена запонува од $288.000 па се нагоре.

Оваа информација за првпат беше фатена од TechRaptor, и многу медиуми брзо ја пренесоа веста. Тоа е максималната цена и доаѓа со место од 120 секунди на емитувањето. Сакате помалку време, тоа е малку поевтино, но не многу. Погодок од 90 секунди чини 234.000 долари, 60 секунди околу 179.600 долари, и 30 секунди ќе ви одземат приближно 125.000 долари.

Ако не сакате да потрошите толку многу на отварањето, можете да ја добиете вашата игра на пред-шоуто. Сепак, сè уште е прилично скапо. За хит од 120 секунди на предшоуто, чини приближно 144.226 долари. За 90 секунди, ќе чини околу 117.000 долари, 60 секунди околу 90.000 долари, и за само 30 секунди, сè уште е 62.500 долари.

Сепак, и покрај високата цена, студијата не се чинеше дека се исклучени бидејќи местата на главната емисија од Gamescom ONL се распродадени. Сепак, сè уште можете да резервирате за пред-шоуто.

И иако за некои може да биде изненадување, овие цени не се ништо ново. За Summer Game Fest оваа година, наводно чинел 250.000 долари за само една минута. Ако сакавте повеќе време, на пример 2,5 минути, гледавте да потрошите над 500.000 долари.

Не се верува дека секој натпревар треба да се плати. Бидејќи некои од помалите инди игри што се прикажуваат за време на овие преноси веројатно немаат буџет да си дозволат толку голема цена. Сепак, сè уште е нешто да се видат цените поврзани со вакво шоу.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!