Little Nightmares пристигнува на iOS и Android оваа зима

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Little Nightmares – првиот дел од радосно злобната хорор-платформа на Tarsier Studio – добива мобилно издание кое пристигнува за iOS и Android некаде оваа „зима“.

Оригиналниот Little Nightmares дебитираше за PC и конзоли уште во 2017 година, раскажувајќи ја вкусната вознемирувачка приказна за Six – малото детенце облечено во Жолт Мантил, додека таа се обидуваше да избега од The Maw – чуден подводен брод населен со мноштво бизарни жители.

“It’s a rebuke to the sentimentality with which childhood is regarded in many other games. A reminder that if to be young is to have the world at your feet, it’s also to inhabit a realm of giants.”

Edwin Evans-Thirlwell

Little Nightmare беше проследен со силно продолжение во 2021 година, но корисниците на мобилни телефони добија и шанса да се запознаат со громогласниот свет на серијата – и минатото на Six во мистериозната палата позната како The Nest – во изометрискиот приквел објавен во 2019 година.

Сè уште нема многу повеќе за известување за првото издание на Little Nightmares за iOS и Android, а деталите надвор од тоа „зимско“ лансирање остануваат прилично слаби. Сепак, можете да ѕирнете во неговото мобилно дејство во новата приколка што ја придружува денешната објава.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!