Jane Foster е новиот карактер во Marvel’s Avengers

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Square Enix и Crystal Dynamics прикажаа дека Jane Foster ќе биде следниот карактер (херој) кој што ќе се придружи во Marvel’s Avengers. Иако веќе неколку месеци има проетекувања на интернет дека Jane Foster (Mighty Thor) е следниот карактер, сепак денес се најави официјално.

Таа ќе биде првото ново дополнување по Spider-Man, кој беше ексклузивниот херој на PlayStation објавен по експанзијата “War For Wakanda“ од минатото лето, која го донесе Black Panther во тимот и листата. Што се однесува до тоа кога да го очекуваме Mighty Thor на Џејн Фостер, Crystal Dynamics вели некаде во Update 2.5, кое ќе биде објавено некаде откако Update 2.4 ќе се појави во играта следниот месец.

Ќе започнеме Update 2.5, а подоцна ќе се вратиме со се останато што треба да додадеме. Можеме да споделиме дека ќе се воведе нов херој што може да се игра за сите платформи: Jane Foster’s Mighty Thor. Нашите дизајни на херои се водени пред сè од нивните основни идентитети на стрипови, така што, новиот корисник на познатиот чекан – Mjolnir, нејзиниот пакет на способности ќе има многу заедничко со оние на Thor, но таа исто така ќе има елементи кои се јасно изразени на Jane. Повеќе детали за тоа како Jane ќе се прикаже во нашата игра ќе има во иднина…

Crystal Dynamics блог

Дополнително Crystal Dynamics го изјави следново за Update 2.4, кое во моментов е насочено кон изданието во мај:

„Настаните како Cosmic Threat, Tachynon Anomaly, and Corrupted Vibranium помогнаа да се изгради столб на првата година на Marvel’s Avengers, овозможувајќи ни да додадеме разновидност на иницијативата на Avengers и да дадеме нови и различни цели за да ги бркаме со тимот. Бидејќи тие влегоа во ротационен календар оваа година, сакаме да се погрижиме да останат свежи и привлечни за повторувања. Така, во Update 2.4, ќе ги преработиме системите зад тие настани со цел да ги направиме понаградни. Во комбинација со подобрениот циклус на играта воведен во 2.3, мислиме дека овие нови награди ќе направат значајна промена на темпото за играчите кои што веќе се добро запознаени со играта, но и за целосно новите играчи.

Crystal Dynamics блог

Еве што имаа да кажат Crystal Dynamics во врска со претстојните преработки на Update 2.4:

  • To make each event more unique and worth playing, we’re improving and diversifying rewards across events, with each event now rewarding gear from different sets.
  • Adding Unit rewards to a wider variety of event missions to provide even more ways to earn shipments and cosmetic vendor outfits.
  • Adding higher power level gear rewards to meta objectives to create another path to gear-up beyond the soft-cap on drops for non-Raid/Omega-Level Threat content.
  • Meta objectives will grant rewards to your entire eligible roster, not just a single hero, allowing you to gear up your squad while playing your favorite hero.
Првото појавување на Mighty Thor

„Настаните како Cosmic Threat, Tachynon Anomaly, and Corrupted Vibranium помогнаа да се изгради столб на првата година на Marvel’s Avengers, овозможувајќи ни да додадеме разновидност на иницијативата на Avengers и да дадеме нови и различни цели за да ги бркаме со тимот. Бидејќи тие влегоа во ротационен календар оваа година, сакаме да се погрижиме да останат свежи и привлечни за повторувања. Така, во Update 2.4, ќе ги преработиме системите зад тие настани со цел да ги направиме понаградни. Во комбинација со подобрениот циклус на играта воведен во 2.3, мислиме дека овие нови награди ќе направат значајна промена на темпото за играчите кои што веќе се добро запознаени со играта, но и за целосно новите играчи.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!