Netflix изгуби илјадници претплатници за прв пат во една деценија и се очекува да изгубат уште милион други

За прв пат во една деценија, Нетфликс изгуби претплатници – вкупно 200.000 во првите три месеци од годината – резултат на промената на економските сили, сè пожестоката конкуренција од другите платформи за стриминг и конфликтот во Украина. Многу работи губат премногу луѓе. Соопштението предупредува дека компанијата очекува да изгуби два милиони претплатници во вториот квартал, и со тоа ги намалија акциите за околу 20% по само неколку часа од ова соопштение.

Во писмото до акционерите, Netflix ја припиша загубата на претплатници на голем број фактори. Нешто што ги погоди беше споделување лозинка меѓу домаќинствата; и зголемена конкуренција и од традиционалната кабловска и од емитуваната телевизија и од другите нови услуги за стриминг. Во него се наведуваат и макроекономските фактори, вклучително и зголемената инфлација и руската инвазија на Украина, што го натера Нетфликс да ја затвори својата услуга во Русија, со што го промени скромниот раст на претплатниците во европскиот регион со загуба од 700.000 руски сметки.

Со години, Netflix се сметаше за оригинален и главен забавувач на интернет (главна стриминг платформа за секој). Нејзиното појавување на терен го поттикна секое големо студио во Холивуд да усвои стратегија за стриминг за подобро да се натпреварува со неиздржливата револуција на Netflix без реклами. Сега, кога учесниците како Disney+ и HBO Max имаат свои привлечни услуги, компанијата може да биде принудена да усвои некои од приливите на приходи што ги направија традиционалните медиумски компании успешни со децении: театарска дистрибуција, претплатни услуги поддржани од реклами и можеби производи за широка потрошувачка.

Reed Hastings, ко-извршниот директор на Netflix, кој долго време го отфрлаше руморот дека Netflix ќе има опција за со реклами, во вторникот за време на интервјуто со инвеститорите потврди дека неговото размислување се променило. „Оние кои го следеа Netflix знаат дека сум бил против сложеноста на рекламирањето и голем обожавател на едноставноста на претплатата“, рече тој. Но, додаде: „Јас сум поголем љубител на изборот на потрошувачите и им дозволувам на потрошувачите кои би сакале да имаат пониска цена и се толерантни за рекламирање да го добијат она што го сакаат“.

Според едно неодамнешно истражување на Deloitte, бројот на претплатници во САД е 37 отсто, при што потрошувачите ги откажуваат своите претплати поради проблеми со трошоците и недостаток на нова содржина. За Raj Shah, аналитичар во дигиталната консултантска фирма Publicis Sapient, ова однесување не беше изненадувачки. „Еднократните хитови како „Бриџертон“ не се доволни за да ги задржат претплатниците приврзани. Ќе ѝ треба низа навремени, омилени програми што мора да се видат за да се привлечат и задржат клиентите.

Во интервјуто за заработка, Ted Sarandos, другиот ко-извршен директор, ја посочи новата сезона на „Stranger Things“ и последниот дел од „Ozark“ како содржина што мора да се види заедно со филмови како продолжението на „Knives Out“ и „The Gray Man“, нов акционен филм од режисерите зад „Avengers“, со Рајан Гослинг во главната улога. Компанијата загуби 600.000 претплатници во САД и Канада, што го припишува првенствено на нејзиното последно зголемување на цената. Азија беше единствениот регион кој покажа раст, а Јапонија, Индија и Филипините меѓу земјите што додадоа претплатници.

На страната на производот, Нетфликс изјавија дека воведувањето на копчето „двојни палци“, кое им овозможува на гледачите „да го изразат она што навистина го сакаат“, треба да и помогне на компанијата да ги подобри своите персонализирани препораки за потрошувачот. Нетфликс, исто така, се обидува да го запре споделувањето лозинки меѓу домаќинствата – светски феномен за кој компанијата верува дека има 100 милиони неовластени корисници. За да се бори против ова, компанијата започна со тестирање решенија на три пазари во Латинска Америка, со една опција што им дозволува на сегашните членови да плаќаат за дополнителни домаќинства.

Компанијата, исто така, признава дека голем дел од нејзиниот иден раст ќе дојде надвор од Соединетите држави. Три од шесте нејзини најпопуларни ТВ емисии се сите на неанглиски јазик: јужнокорејските емисии „Squid Game“ и „All of Us Are Dead“ и четвртата сезона на шпанското шоу „La Casa De Papel“. За да го поддржи ова, Нетфликс ги гради своите меѓународни продукциски способности и сега продуцира филмови и телевизија во повеќе од 50 земји.

Компанијата оствари профит од 1,6 милијарди долари од продажбата во првиот квартал од 7,8 милијарди долари, што е 10 отсто зголемување на приходите во споредба со истиот период минатата година. Нетфликс, со 221,64 милиони претплатници, сè уште има најголема база на претплатници од сите стриминг услуги. Но, прогнозата на компанијата за загуба од два милиони претплатници за вториот квартал покажува дека забавувањето на растот најверојатно ќе продолжи во догледна иднина.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.