E3 официјално се враќа во 2023 година

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Јуни е, многу убав месец од годината исполнет буквално со сите можни настани, што во речиси секоја година пред 2020 година би значело лавина од нови најави за видео игри со гласно црвено-жолто лого „E3“ на нив. Но, во 2022 година, по втор пат настанот E3 беше целосно откажан, а неговото место го зазедоа Summer Game Fest од поранешниот водител на E3, Geoff Keighley, и мноштво дигитални настани специфични за издавачот. И покрај страшното истегнување, организационото тело зад E3, Entertainment Software Association (ESA), вели дека тука не е крајот!

“We’re excited about coming back in 2023 with both a digital and an in-person event. As much as we love these digital events, and as much as they reach people and we want that global reach, we also know that there’s a really strong desire for people to convene — to be able to connect in person and see each other and talk about what makes games great.”

CEO на ESA – Stan Pierre-Louis во интервју за The Washington Post

Од 1995 година, конвенцијата со седиште во Лос Анџелес служи како годишен епицентар на индустријата за видео игри за главните најави за производи. Но, низа контроверзии го продолжија настанот во 2021 година, вклучително и ограничувања за тоа кој би можел да го пренесува во живо настанот за дигитален само дигитален E3 од 2021 година и социјалната функција „пронаоѓање пријатели“ која ги откри личните податоци на корисниците. И со оглед на тоа што издавачите на игри се повеќе се потпираат на дигитални витрини наместо на скапи патувања во ЕлЕј., извештаите сугерираат дека се создавале проблеми за овогодинешниот E3 дури и пред ESA да ги прекине личните и дигиталните настани, наведувајќи загриженост околу варијантата омикрон.

“What I can tell you is that covid has been a driving factor for anyone who conducts physical events for the past three years.”

Pierre-Louis директно ги негира овие прашања

Противничкиот настан на Keighley Summer Game Fest вклучува компонента фокусирана за медиумите лично во Лос Анџелес, иако во многу помал обем од типичниот собир на E3 од над 50.000 луѓе. Во меѓувреме, ротирачката серија само дигитални презентации, како што се Nintendo Direct, Sony’s State of Play и редовните изложби на Microsoft, во голема мера ја окупираа дупката што ја остави E3, давајќи им на поединечните игри повеќе простор за дишење и олеснувајќи ги трошоците што издавачите беа принудени да ги трошат на патување и демо игри.

Сепак, Pierre-Louis рече дека верува дека има нешто да се каже за да се прават работите на старомоден начин.

“I think what’s great about all this experimentation is that companies of all sizes are trying to figure out what works best to promote the product and the content that they are looking to share with consumers,” he said. “And I think there is a space for a physical show; I think there’s an importance of having digital reach. Combining those two, I think there is a critical element of what we think E3 can provide.”

Вообичаено, ESA ги објавува датумите за E3 следната година на крајот на настанот во тековната година – кој вообичаено би се одржал околу ова време. Минатата година не го стори тоа, што доведе до најава за откажување на почетокот на 2022 година. Досега, ESA допрва треба да ги објави датумите за следната година.

Наместо тоа, оваа недела ESA го објавува својот извештај “Essential Facts About the Video Game Industry” за 2022 година, кој се базира на анкета на над 4.000 жители на САД на возраст од 18 години и постари. Меѓу неговите наоди: повеќе од 65 отсто од Американците играат видео игри, 89 отсто од играчите велат дека видео игрите обезбедуваат ослободување од стресот, 88 отсто велат дека видео игрите помагаат да се подобрат когнитивните вештини и 61 отсто од играчите велат дека видео игрите им помогнале да останат поврзани со семејството. Pierre-Louis го окарактеризира ова како јасен доказ дека видео игрите продолжуваат да добиваат поттик од пандемијата и дека игрите им донеле бројни придобивки на Американците во текот на изминатите неколку години.

“We discourage baseless accusations linking these tragedies to video gameplay because the science is clear and has been for a long time: Independent research points to the fact that video games don’t serve as a source for real world violence — so much so that the Supreme Court in 2011 ruled that video games are protected,” Pierre-Louis said. “I think the most telling fact and statistic is that the same video games sold in the United States are sold all around the world. And yet, we’re the only country that has this level of violence and gun violence in particular.”

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Соберете докази дека вашиот сопружник изневерува и однесете ги на суд во цртаната, мрачна авантуристичка игра My Divorce Story

Веројатно сте стапиле во брак во неколку игри во текот на годините – The Sims 4, Skyrim, My Time at Portia – но немам големо искуство со виртуелен развод. Тоа ќе се промени следниот месец кога ќе се игра вантуристичката игра My Divorce Story, која ја развива јужнокорејски адвокат за развод и се заснова на вистински случаи на развод.

Авантурата (се чувствува малку чудно да се нарече така) започнува кога ќе добиете анонимна порака дека вашиот сопружник изневерува. „Во рок од шест месеци од откривањето на аферата, мора да соберете доволно докази и да ги изнесете пред судот“, се вели на страницата на продавницата на Steam на играта. „Во овој кошмар на животот, мора да одржувате здрав однос со вашиот сопружник. Но, зад грбот на вашиот сопружник собирате докази за успешен развод“.

Звучи како забавно? Шестмесечниот рок е упатување на Граѓанскиот законик на Кореја, член 841, кој вели дека ако брачниот другар извршил дело на „нечистотија“, нивниот партнер може да поднесе барање за развод, но само во рок од шест месеци откако ќе дознае за аферата. Значи, часовникот отчукува во вашата возбудлива потрага да докажете дека вашата вистинска љубов е срање. Во трејлерот можеме да видиме како еден партнер го истражува другиот и станува се посомнителен додека собираат делови од докази, како сметки од ресторани и никулци за билети за кино. Кого го носат на вечера и кино? Сигурно не си ти. Минииграта вклучува боцкање на Вуду куклата на наводно неверниот партнер со игла, што обично не е знак за здрава врска.

И покрај цртаната уметност и нежниот саундтрак, сето ова се чувствува убаво… непријатно? Да, изневерувањето е ужасна работа, но истото е и да се копа по телефонот на вашиот сопружник, да се пробие неговата лозинка за да можете да ги читате неговите е-пошта и да ги следите со GPS. Повторно, не можам да ја пропуштам шансата да играм детектив, дури и ако сите индиции укажуваат на споредната работа на мојот партнер и случајот заврши на суд за развод.

Само точките од куршуми наведени на страницата на продавницата на Steam се мрачни, бидејќи „Најдете предмети што чуваат посебни спомени за двајцата!“ кои потоа стануваат „парчиња на бес и беда што го формираат сведоштвото за крајот на бракот“. Исто така, има повеќекратни завршетоци, па можете повторно и повторно да играте низ скршеното срце за да ги откриете сите. Дали би сакале да го направите тоа? Секако дека би!

Колку и да звучи груб, тоа е интересен концепт и исто толку распространет како што е разводот (Јужна Кореја има стапка на разводи околу 47%, а во САД е околу 45%) тоа е тема што не се истражува многу во видео игрите. Можете да кажете „Да“ на Мојата приказна за разводот на 18 август.