E3 официјално се враќа во 2023 година

Јуни е, многу убав месец од годината исполнет буквално со сите можни настани, што во речиси секоја година пред 2020 година би значело лавина од нови најави за видео игри со гласно црвено-жолто лого „E3“ на нив. Но, во 2022 година, по втор пат настанот E3 беше целосно откажан, а неговото место го зазедоа Summer Game Fest од поранешниот водител на E3, Geoff Keighley, и мноштво дигитални настани специфични за издавачот. И покрај страшното истегнување, организационото тело зад E3, Entertainment Software Association (ESA), вели дека тука не е крајот!

“We’re excited about coming back in 2023 with both a digital and an in-person event. As much as we love these digital events, and as much as they reach people and we want that global reach, we also know that there’s a really strong desire for people to convene — to be able to connect in person and see each other and talk about what makes games great.”

CEO на ESA – Stan Pierre-Louis во интервју за The Washington Post

Од 1995 година, конвенцијата со седиште во Лос Анџелес служи како годишен епицентар на индустријата за видео игри за главните најави за производи. Но, низа контроверзии го продолжија настанот во 2021 година, вклучително и ограничувања за тоа кој би можел да го пренесува во живо настанот за дигитален само дигитален E3 од 2021 година и социјалната функција „пронаоѓање пријатели“ која ги откри личните податоци на корисниците. И со оглед на тоа што издавачите на игри се повеќе се потпираат на дигитални витрини наместо на скапи патувања во ЕлЕј., извештаите сугерираат дека се создавале проблеми за овогодинешниот E3 дури и пред ESA да ги прекине личните и дигиталните настани, наведувајќи загриженост околу варијантата омикрон.

“What I can tell you is that covid has been a driving factor for anyone who conducts physical events for the past three years.”

Pierre-Louis директно ги негира овие прашања

Противничкиот настан на Keighley Summer Game Fest вклучува компонента фокусирана за медиумите лично во Лос Анџелес, иако во многу помал обем од типичниот собир на E3 од над 50.000 луѓе. Во меѓувреме, ротирачката серија само дигитални презентации, како што се Nintendo Direct, Sony’s State of Play и редовните изложби на Microsoft, во голема мера ја окупираа дупката што ја остави E3, давајќи им на поединечните игри повеќе простор за дишење и олеснувајќи ги трошоците што издавачите беа принудени да ги трошат на патување и демо игри.

Сепак, Pierre-Louis рече дека верува дека има нешто да се каже за да се прават работите на старомоден начин.

“I think what’s great about all this experimentation is that companies of all sizes are trying to figure out what works best to promote the product and the content that they are looking to share with consumers,” he said. “And I think there is a space for a physical show; I think there’s an importance of having digital reach. Combining those two, I think there is a critical element of what we think E3 can provide.”

Вообичаено, ESA ги објавува датумите за E3 следната година на крајот на настанот во тековната година – кој вообичаено би се одржал околу ова време. Минатата година не го стори тоа, што доведе до најава за откажување на почетокот на 2022 година. Досега, ESA допрва треба да ги објави датумите за следната година.

Наместо тоа, оваа недела ESA го објавува својот извештај “Essential Facts About the Video Game Industry” за 2022 година, кој се базира на анкета на над 4.000 жители на САД на возраст од 18 години и постари. Меѓу неговите наоди: повеќе од 65 отсто од Американците играат видео игри, 89 отсто од играчите велат дека видео игрите обезбедуваат ослободување од стресот, 88 отсто велат дека видео игрите помагаат да се подобрат когнитивните вештини и 61 отсто од играчите велат дека видео игрите им помогнале да останат поврзани со семејството. Pierre-Louis го окарактеризира ова како јасен доказ дека видео игрите продолжуваат да добиваат поттик од пандемијата и дека игрите им донеле бројни придобивки на Американците во текот на изминатите неколку години.

“We discourage baseless accusations linking these tragedies to video gameplay because the science is clear and has been for a long time: Independent research points to the fact that video games don’t serve as a source for real world violence — so much so that the Supreme Court in 2011 ruled that video games are protected,” Pierre-Louis said. “I think the most telling fact and statistic is that the same video games sold in the United States are sold all around the world. And yet, we’re the only country that has this level of violence and gun violence in particular.”

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Golden Axe, класичната аркадна и конзолна игра од SEGA, добива своја ТВ серија на Comedy Central. Новото анимирано шоу ќе има 10 епизоди.

Актерската екипа за Golden Axe ги вклучува Метју Рис, Дени Пуди, Лијам Мекинтајр, Лиза Гилрој и Карл Тарт. Во шоуто ќе бидат Мајк Мекмахан од Solar Opposites и Џо Чендлер од American Dead извршен продуцент на серијата. Претседателот и извршен директор на SEGA Sammy, Харуки Сатоми, SEGA Corp COO и претседателот Шуџи Уцуми и Тору Накахара, исто така, ќе помогнат во извршниот продуцент на шоуто.

“In a hilarious and loving homage to Sega’s 1989 video game series, Golden Axe follows veteran warriors Ax Battler, Tyris Flare and Gilius Thunderhead as they once again battle to save Yuria from the evil giant Death Adder who just won’t seem to stay dead. Fortunately, this time they have the inexperienced and underprepared Hampton Squib on their side.

As far as the characters go, Rhys will voice Gilius Thunderhead, a battle dwarf with “poor hygiene and a chip on his shoulder.” Pudi voices Hampton Squib, “a naive, inexperienced first time adventurer who has dreamt of questing his entire life.

Gilroy plays Tyris Flare, a battle sorceress who is “deadly in a fight and even deadlier with her sharp wit.” McIntyre plays Ax Battler, a barbarian warrior who abides by a code of honor while also having a “sweet golden retriever demeanor.

Официјалната дескрипција на серијата