Извршниот директор на Respawn Entertainment даде Потенцијал за Titanfall 3

Vince Zampella долгогодишниот извршен директор (CEO) на Respawn Entertainment, кое е студиото зад серијалот на Titanfall, коментираше за потенцијалното Titanfall 3 продолжение да излезе во иднина. Од објавувањето на Titanfall 2 во 2016 година, фановите гласно кажуваат дека би сакале да видат Titanfall 3 да се појави еден ден. Иако Respawn продолжува да си игра низ овој свет преку прокси на Apex Legends, третиот дел од играта на Titanfall засега остана недостапна. За среќа, самиот Zampella се чини дека се согласува со идејата за Titanfall 3, но тоа мора да се случи во момент кога има смисла за Respawn.

Во новата дискусија со Barron’s, Zampella призна дека многу би сакал да го види Respawn Entertainment да создаваат Titanfall 3. Zampella ијзави дека Titanfall како серија е сè уште блиска и драга на оние во студиото, што има смисла бидејќи беше првото нешто на кој компанијата работела. И покрај ова тековно обожавање на сите работи на Titanfall, Zampella изјави дека идејата за работа на Titanfall 3 е нешто до кое Respawn би пристапил само ако ја има вистинската идеја во вистинско време.

“It has to be the right thing. It’s such a beloved franchise for the fans and also for us. If it is not the right moment in time, the right idea, then it just doesn’t make sense.”

Vince Zampella за Barron’s

Тешко е да се каже дали следните години би можеле да се покажат како „вистински момент на време“ за Respawn да работи на Titanfall 3. По објавувањето на Star Wars Jedi: Survivor од студиото оваа недела, Respawn исто така моментално развива неколку FPS игри во универзумот на Star Wars. Деталите за овој проект засега се исклучително мали, но се чини малку веројатно дека Respawn би сакал да создаде два различни наслови на FPS во исто време. Дали ова ќе се покаже како точно или не, останува да видиме, но засега, фановите ќе мора едноставно да продолжат да ги вкрстуваат прстите и да се надеваат дека Titanfall 3 на крајот ќе се случи.

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.