Пред официјалното лансирање Endless Dungeon е одложена до Октомври

Само еден месец пред да биде издадена играта, девелоперите на Endless Dungeos – Amplitude Studios одлучиле дека „има уште работа да се направи“, и затоа се одложи објавувањето до 19ти Окотомври 2023.

“This will give us more time to incorporate community feedback and make the game as great as it can be. During this extra time, we’ll be working on meta-progression, balancing, in-game economy, as well as loads of general polishing and bug-fixing.

“The feedback we’ve gotten over the past OpenDevs has proved to us that we truly have something special on our hands, and we want to make sure that the game reaches its full potential,” the studio said. “Your implication throughout the development has been invaluable and your support is a huge motivator for the whole team.”

Изјава од Amplitude Studios

Продуцентот на филмови Mollie Taylor ја извади Endless Dungeon, духовен наследник на Dungeon of the Endless, на тестирање пред неколку недели, и тоа навистина ветува многу – иако, интересно, таа претпочиташе искуство со еден играч за мултиплеер поради начинот на кој играта бара координација и планирање со цел да се обезбеди исполнување на мисијата. Тоа е одлично за искусна група која редовно игра заедно, но не е толку тешко за тазе играчи.

“In co-op, every resource is shared and every individual’s decision contributes to the overall run. With the goal being to guide a tiny crystal bot to a bulkhead door located somewhere on each randomized floor, everyone has to communicate about where they’re going and what they’re doing.

“Opening doors inches the game closer to triggering a wave of enemies who’ll scramble to get their hands on your crystal bot and any resource generators you have on the map. It means you can’t really have everyone split up to do a bit of map exploration for the fear that someone will trigger a wave before you can appropriately defend the path between enemies and your precious cargo.”

Изјава од Mollie Taylor

Amplitude Studios го објасни доцнењето во објавата на блогот, велејќи дека „неколку фактори“ врз основа на повратните информации од тестерот влегле во нејзината одлука да ги пумпа сопирачките.

  • Meta Progression: in the past OpenDev “Final Rodeo” there was a feeling of randomness when unlocking it, now we are moving to a more player-driven unlock scheme, so it feels more rewarding to players.   
  • Economy: we are tweaking the economy in the game slightly. We want the 3 resources (science, food, industry) to all feel important to avoid the feeling that “industry is king”. The scarcity of resources is important so that your decision of what to invest in feels impactful.
  • Balancing in general: there are a lot of elements in the game (beverages, heroes, upgrades, monsters, etc.), that require a lot of feedback, which is why the playtest with the community is essential.
  • And other things, such as more variety in the districts, improving the multiplayer, onboarding new players, etc.

Доцнењето на играта значи и дека планираниот затворен бета тест исто така се враќа назад, иако Amplitude изјавија дека „апсолутно сè уште ќе се случува“. Студиото, исто така, бара повеќе играчи кои ќе учествуваат во неговите моментално тековни сесии за тестирање за играње, и рече дека конкретните најави за аплицирање на тоа ќе бидат објавени на неговиот блог и каналите на социјалните медиуми (се отвора во ново јазиче).

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.