Netflix ги купи Mobile девелоперите Boss Fight Entertainment

Cloud Gaming е иднината

Нетфликс го објави купувањето на трето студио за видео игри во мобилниот развивач Boss Fight Entertainment, според Њујорк Тајмс.

Boss Fight Entertainment е со седиште во Ален, Тексас, но може да се пофали со 130 вработени во студијата во Остин и Сиетл. Еден од неговите најголеми наслови е стратегијата RPG Dungeon Boss, а талентот таму се состои од ветерани кои работеле на игри како Halo Wars, Age of Empires и Star Wars: The Old Republic. Нетфликс не откри колку платил за студиото.

Од минатиот септември, Netflix постепено ги собира развивачите на игри за да го зајакне своето присуство на пазарот на видео игри. Претходно овој месец го купи финскиот развивач на мобилни телефони Next Games за 72 милиони долари. Стекнувањето на Netflix на развивачот Oxenfree Night School е најзначајно купување досега. Тимот зад Afterparty моментално развива Oxenfree II: Lost Signals. Можете да прочитате повеќе за тоа што носи иднината за Ноќното училиште во нашето интервју со директорот на студиото.

Покрај ширењето на својата IP IP во индустријата за игри, Netflix има плејада адаптации за видео игри во нафтоводот. Компанијата неодамна ги објави плановите за создавање на Bioshock филм и нова серија Resident Evil. Исто така, го обнови The Cuphead Show за втора сезона.

Г-дин Верду рече дека проширувањето на Нетфликс ќе биде бавно и внимателно. Тој го спореди со борбите на компанијата пред на крајот да најде пробив телевизиски серии во стриминг бизнисот како „House of Cards“ и „Orange Is the New Black“.

„Потребно ѝ беше време на компанијата да стигне до точката што овие оригинални серии штотуку пробија и видовте дека ветувањето за оригинална содржина и ветувањето за стрим се здружуваат во овој магичен момент.

Мајк Верду, кој беше доведен да го води гејмерскиот притисок на Нетфликс откако работеше во Фејсбук и Електроник Артс, рече дека Нетфликс имал намера да се разликува користејќи ја привлечноста на брендот на своите емисии, кои би можеле да се претворат во игри. Игра базирана на хит на Нетфликс би можела да ги интересира гејмерите чисто преку препознавање имиња, дури и ако Netflix сè уште нема репутација за создавање популарни наслови на игри.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.