Освојте го Египет и преживајте ги природните катастрофи во Total War: Pharaoh

Древниот Египет е следниот Историски Период во мисијата на Creative Assembly. Луѓето веќе долго време бараат египетска Total War игра, а благодарение на Total War: Pharaoh сите ќе можеме да се шетаме во времето на колапсот во бронзеното време, каде што моќното египетско ново кралство се соочува со апокалиптични закани од соседите, напаѓачите и природни катастрофи.

Работите не изгледаат премногу добро за Египет. Фараонот умре и има конкуренција за тронот, и на домашен терен и во странство, со странски и египетски ривали кои се борат за власт. Општеството се распаѓа, времето изгледа прилично лошо, а војната ќе стане главно хоби на сите. Така, ќе зависи од вас „да го спасите Египет од работ на уништување“, вели директорот на играта, Todor Nikolov.

Creative Assembly Sofia е на врвот за ова, но за разлика од последното излегување на студиото Pharaoh е дел од основната историска серија, а не од сагата. Сепак, тимот сè уште се гради на темелите на Троја, така што ќе видиме враќање на нештата како еколошки пречки кои ќе влијаат на перформансите на вашите војници. Вашите воини ќе се заглават во каллив терен, на пример, и сега пожарот е правилно сериозна закана.

Времето ќе игра поважна улога, исто така, и може да ја промени средината на битката. Во големата топлина сите брзо ќе се уморат, а зголемените температури ќе го направат пожарот уште поголем ризик. Во меѓувреме, во пустината, ќе мора да се борите со непријатни песочни бури што го заматуваат видот. Па дури и кога ќе избегате од топлината, ќе треба да внимавате на поројни дождови и грмотевици.

На лансирањето во октомври ќе можете да одлучувате за судбината на Египет и пошироко како една од трите култури: египетска, хетита и хананеска. Овие три култури се поделени на осум фракции за играње со свои уникатни куки и стилови на игра. Фараонот, исто така, нуди дополнително ниво на прилагодување на кампањата што се надеваме дека ќе направи повторливите проби, дури и како иста фракција, да се чувствуваат прилично поинаку. Опциите на кампањата вклучуваат случајни почетни позиции за сите фракции, поставки за природни катастрофи, поставки за ресурси и многу повеќе.

Што се однесува до поддршката за пост лансирање, три DLC фракциони пакети се исто така во изработка, од кои првиот ќе биде вклучен во Deluxe Edition, додека сите DLC ќе бидат вклучени во изданието Dynasty. Creative Assembly Sofia, исто така, планира пакет кампањи за DLC.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.