Ако Astro’s Playroom во 2020 година беше како музеј, или во буквална смисла „игротека“ Astro Bot е како „Луна Парк“, кој ве фрла нова возбуда околу секој агол и по секоја двојна празнина. Не секогаш ја дава огромната креативност како многу стази во Super Mario Odyssey или Galaxy, но тоа е едвај осудувачка критика кога игрите од таа големина никогаш нема да ги видиме на други платформи.
Она што Team Asobi го дизајнираше овде, сепак, успешно го евоцира духот на тие големи платформери со раѓање на романски фази полни со визуелен процут што никогаш не ја преминуваат границата и стануваат обични новитети. Сега можам да умрам знаејќи дека пукав меурчиња полни со мед користејќи ја сурлата на слонот, скокнав да стигнам до врвот на едно стебло каде има куп кокошки кои се кријат во јајца, а потоа ја шмукав жолчката од споменатите јајца користејќи ја истата сурла… Звучи чудно, но предобро е хаха!
Како што треба да знае секој заинтересиран за Astro Bot, оваа игра започнува од местото каде што застана и Astro во 2020 година. Astro’s Playroom доаѓа бесплатно со PS5, затоа играјте го – не само затоа што е одлична игра, туку затоа што ќе ви даде идеја што да очекувате овде. Главниот лик Астро контролира идентично помеѓу игрите. Астро трча, скока, ласерски скока и се пробива низ 3D средини кои ги тестираат неговите вештини за платформа и истражување за целите на акција и/или авантура. Дури и ако не сте ја допреле Playroom, речиси секој степен на знаење за игри ќе ви овозможи да разберете за што е Astro Bot.
И покрај тоа што работи со позната база, сепак, Astro Bot избегнува да се чувствува како нешто што сте го играле претходно. Се издвојува од другите платформери со своето силно, креативно чувство за дизајн и подготвеност да ја користи секоја алатка што му стои на располагање за да ве потопи во играта. Astro Bot се разликува од Playroom првенствено во две области: фокус и опсег. Овие две области му овозможуваат на Astro Bot да се прошири во игра која се надоврзува на неговиот претходник без едноставно да ја претерува.
Кога станува збор за фокусот, споредувањето на дизајнот на ниво на Astro Bot со Playroom кажува се. Дизајнот на ниво на играта често промовираше опуштено темпо со многу широко отворени области; трчањето наоколу се чувствуваше како да истражуваш музеј, кон кој играта се наведна со поставување на познати ликови од игри околу нивоа како уметнички дела на кои треба да му се восхитуваме. Додека Astro Bot содржи области и камео кои личат на пристапот на Playroom, тој во голема мера го задржува лежерното восхитување во главниот центар на светот на играта. Наместо тоа, самите нивоа нагласуваат помали области кои позабележително го туркаат играчот напред до крајот на сцената, трансформирајќи ја играта во појасно фокусирана на предизвиците на платформата и победувањето на непријателите.
Сè уште постои простор за истражување. Честите патеки ќе се разгрануваат на страничните области, кријат многу скриени колекционерски предмети. Честото шмркање на сите тајни на Astro Bot ви дава причина повторно да ги посетите фазите. Тајното поставување на Астро Бот може да стане езотерично, што ќе доведе до некои темелни променувања на секоја област. Дури и кога не го наоѓате точно она што го барате, играта често ќе ве наградува со монети за проверка на секој агол и пукнатина. Кога ќе бидете подготвени да се откажете од пребарувањето, можете да донесете ангажирана помош откако ќе ја исчистите фазата за да ве упати во вистинската насока. Предупредување, помошта има своја цена: задоволство да ја пронајдете сами, плус бакшиш од 200 монети.
Контролерот доминира
Цело време се чувствува како некоја бомба што пука да се движи во вашиот контролер додека се гасне и се оддалечува, слатко реагирајќи на се што се случува на екранот. Astro Bot става ѕвончиња во вашиот DualSense контролер, и не сте свесни колку повеќе го прикажува контролерот за разлика од Astro’s Playroom. Тригерите буквално се затегнуваат и залепуваат во вашите прсти и татнежот се испраќа преку вашите палци. Капките дожд ви ги скокоткаат дланките. Го најдов целото мое тело како ненамерно се движи од страна на страна додека го водев бродот на Астро со контролите за движење. Исто така, би препорачал да ја зголемите јачината на звукот на звучникот на контролорот ако, како мене, стандардно го имате исклучено звукот – во спротивно ќе пропуштите некои фантастични аудио процути. И додека нема ништо што би можело да се спротивстави на црвот на графичкиот процесор од пред четири години (и покрај најдобрите напори на едно огромно дрво што пее), музиката е постојано задоволство.
Еден за сите, сите за Астро!
Со фокусот на Астро Бот на камео-ликовите, бев малку загрижен дека играта ќе се изгуби со давење на играчот во референци. Машината што е понзата како Гача ви овозможува да потрошите парички за случајно да ги отклучувате реквизитите за да си играте со „камео-роботи“. Овие им даваат некои слатки анимации на ниво на центар на местото на несреќа, како што се Sly се крие во сеф или момчето од Boku no Natsuyasumi добива мрежа за бубачки и кафез. Прекрасно е, но не и целата поента на авантурата.
Има многу да се направи на местото на падот, со повеќе работи што се отклучуваат додека наоѓате ботови и собирате парчиња загатки. На Astro може да му треба рака или сто за да ја премине празнината, па можете да ги повикате сите ботови што сте ги нашле досега за да формирате мост, што ќе ви овозможи да спасите друг бот од другата страна. Ова се убави награди за наоѓање што повеќе ботови што можете, давајќи ви награди или мини предизвици за платформа.
Завршни зборови
Секогаш пишувам долги рецензии за некои игри, и тоа ми е некако тенденција да го правам, но кај Astro Bot не успеав бидејќи едноставно е до некаде веќе видено, но сепак и многу од работите сакам и за себе да си ги зачувам. Некои работи ги оставам сами да си ги видите и доживеете, за да не ви го скршам филмот. Она што ми дојде во милсите уште на почетокот на играта беше дека „ова е реално на исто ниво како Super Mario Odyssey“.
Да… жално е што ова може да се каже дека е единствената вистинска ексклузива што ја нуди PS5 после 4 години, бидејќи се до сега што гледаме се стари IP’s уште од PS4. Но сепак е наслов што треба секој гејмер да го искуси. Ако првиот дел беше за деца, ова е сега за големи момчиња!