Сите победници на драматичната церемонија за Оскари 2022

„Љубовта ќе ве натера да правите луди работи“
Вил Смит ја кажа оваа реченица во неговиот говор за прифаќање на наградата за најдобар актер на Оскарите во 2022 година, како прикриена референца за најголемата драма на церемонијата. На дел од 94-тата церемонија на доделување на Оскарите, актерот стана од своето место и му удри шлаканица на водителот Крис Рок. лице за шега што Рок ја направи за Џејда Пинкет Смит, сопругата на Смит.

Тој момент ги запрепасти социјалните мрежи, бидејќи публиката што гледаше се обидуваше да одлучи дали интеракцијата била малку напишана со лажна шлаканица, и дури постепено сфатила дека тоа не било кога на социјалните мрежи почнале да се појавуваат нецензурирани верзии на нападот. (Во Америка, ABC го прекина емитувањето, така што гледачите не го слушнаа моменталниот одговор на Рок – „Ох леле, Вил Смит само ме измачи“ – или Смит постојано му извикуваше на Рок: “Keep my wife’s name out your fuckin’ mouth!”

Говорот со солзи на Смит, извинување до Академијата и оправдување на шамарот како импулс за заштита на неговото семејство, предизвика дополнителен бес на интернет. Во годината кога Академијата повторно се бореше да најде нови начини за зголемување на гледаноста по години на постојан пад на публиката, тоа беше гаранција дека иако публиката може да се расправа околу тоа дали наградите или церемонијата се релевантни за општата публика, луѓето сигурно ќе бидат разговарајќи за овогодинешната церемонија, а не од причините што Академијата се надеваше.

Форматските експерименти за церемонијата во 2022 година вклучуваа враќање на вистинските домаќини за прв пат по четири години, при што Реџина Хол, Ванда Сајкс и Ејми Шумер ги надгледуваа презентациите. („Оваа година, Оскарите ангажираа три жени за домаќини, бидејќи беше поевтино од ангажирање на еден маж“, се пошегува Шумер за време на воведната серија на серијата. филмски награди и неколку од занаетчиските категории — посебно пред церемониите и вклучуваат само избрани снимки од тие презентации за време на емисијата во живо.

Иако таа одлука предизвика инстант бес – особено кај луѓето кои имаат право да ги добијат тие награди, кои жалеа дека нивните професии не се почитуваат – тоа не беше најлошото дотерување во форматот на церемонијата. Ефикасно елиминираше некои од побавните делови од шоуто: наместо да гледа како победниците го земаат во предвид фактот дека нивните имиња штотуку биле повикани, се собираат, ги гушкаат своите најблиски и одат до сцената, публиката едноставно може да види брзо. вметнете исечоци од нивните прифатни говори. Но, одлуката на Академијата да ги објави имињата на победниците како што беа објавени значеше дека главната церемонија вклучува осум награди каде што публиката потенцијално веќе знаеше кој победил, што дополнително го оддалечи воздухот од тие презентации. А обидите за забрзување и заострување на церемонијата главно создадоа простор за сомнително полнење, како комедија со сопнување каде Сајкс се облекуваше како ликот на кралот Ричард на Вил Смит, тенискиот тренер Ричард Вилијамс; Хол облечена како Теми Феј Бекер како што се гледа во Очите на Тами Феј; а Шумер се симна од таванот на сцената на жици, облечен како Спајдермен.

Дури и ако ја оставиме настрана драмата на Вил Смит, тоа беше чудна година за шоуто. Традиционалната монтажа „In Memoriam“, обично трезна афера каде што имињата на холивудските личности кои починале во текот на изминатата година свечено трепкаат на екранот над сентиментална песна, беше возбудлив, раздвижен број оваа година, со хор кој танцуваше и пее песни како „Дух на небото“ на Норман Гринбаум. Говорите беа во голема мера аполитични, но тројцата кодомаќини правеа повеќекратни шеги повикувајќи се на актуелната политика, вклучително и говори за нацрт-законот „Не кажувај геј“ на Флорида и напорите на Тексас за потиснување на гласачите. Некои од презентерите беа актери од филмови како Juno и Pulp Fiction, кои достигнаа значајни годишнини – и тие филмови добија клипови за време на церемонијата, каде што повеќето од вистинските номинирани и победници не.

Церемонијата се движеше заедно со запрепастувачка брзина и чудно кавалерско отсуство на загриженост за тонските промени. Некои делови беа јасни обиди да се привлечат публиката на Gen-Z која речиси сигурно не ја присвои: во еден момент, јужнокорејската поп група BTS се појави во сегмент кој траеше помалку од една минута, каде што накратко се пофалија… добро , филмови, во основа. А потоа, беа многу фалените категории со популарни гласови, каде што навивачите беа повикани да гласаат преку Интернет за „Најдостојниот филмски момент досега“ и за најдобрата слика за 2021 година.

Во двата случаи, победија филмовите на Зак Снајдер – моментот во Лигата на правдата на Снајдер каде што „Блесок влегува во силата на брзината“ се појави како момент достоен за навивање, додека филмот на Нетфликс за Снајдер, Армијата на мртвите, го освои миленикот на обожавателите. Меѓутоа, во двата случаи, монтажата на првите пет номинирани блесна со толку малку поставување, објаснување или фанфари што на гледачите им беше тешко дури и да го сфатат она што го гледаат.

И некои од поголемите изненадувања на вечерта беа малку изгубени меѓу сите брзи резови и преместувања помеѓу изведени битови, монтажи и музички изведби. Добитникот на CODA за најдобар филм се издвојува како зачудувачки моменти, а социјалните мрежи реагираа особено позитивно кога Трој Коцур од CODA стана првиот глув човек во историјата кој освоил актерски Оскар. Победникот за најдобра споредна женска улога на Минари, Јун Ју-јунг, му ја врачи наградата, а потоа нежно му ја зеде статуетката за доделување награди од рацете за да може да го потпише својот говор за прифаќање.

Тоа беше триумфален, емотивен момент кој накратко се замагли во брзањето да се дојде до повеќе комедија бизнис и гостински ѕвезди. А брзината со која се случи сето тоа, и покрај скоро четиричасовното траење на серијата, беше потсетник дека иако многу се случуваат на Оскарите секоја година, повеќето од нив се наменети повеќе за креаторите што се слават отколку за публиката што се обидува да се земе сето тоа. Сè додека не се добие статистиката за гледање, останува да се види дали промените на церемонијата го имаат посакуваниот ефект за зајакнување на нејзиниот профил. Поверојатно, како и со претходните експлозивни моменти за Оскар, оние кои ја прескокнаа церемонијата ќе ги гледаат соодветните клипови онлајн. Еве ги сите победници од 94-тото доделување на Оскарите.

(Source: Oscars 2022)

BEST PICTURE

Winner: CODA
Other nominees: Don’t Look Up, Dune, Belfast, West Side Story, Licorice Pizza, King Richard, Nightmare Alley, Drive My Car

BEST ACTRESS

Winner: Jessica Chastain, The Eyes of Tammy Faye
Other nominees: Olivia Colman, The Lost Daughter; Nicole Kidman, Being the Ricardos; Penélope Cruz, Parallel Mothers; Kristen Stewart, Spencer

BEST ACTOR

Winner: Will Smith — King Richard
Other nominees: Benedict Cumberbatch, The Power of the Dog; Andrew Garfield, Tick, Tick … Boom!; Denzel Washington, The Tragedy of Macbeth; Javier Bardem, Being the Ricardos

BEST DIRECTOR

Winner: Jane Campion, The Power of the Dog
Other nominees: Paul Thomas Anderson, Licorice Pizza; Steven Spielberg, West Side Story; Kenneth Branagh, Belfast; Ryusuke Hamaguchi, Drive My Car

BEST ORIGINAL SONG

Winner: Billie Eilish and Finneas, “No Time to Die,” in No Time to Die
Other nominees: “Dos Oruguitas,” Encanto; “Be Alive,” King Richard; “Down to Joy,” Belfast; “Somehow You Do,” Four Good Days

BEST DOCUMENTARY FEATURE

Winner: Summer of Soul
Other nominees: Flee, Ascension, Attica, Writing with Fire

BEST ADAPTED SCREENPLAY

Winner: CODA
Other nominees: The Power of the Dog, The Lost Daughter, Dune, Drive My Car

BEST ORIGINAL SCREENPLAY

Winner: Belfast
Other nominees: Licorice Pizza, Don’t Look Up, King Richard, The Worst Person in the World

BEST COSTUME DESIGN

Winner: Cruella
Other nominees: Dune, Nightmare Alley, Cyrano, West Side Story

BEST INTERNATIONAL FEATURE FILM

Winner: Drive My Car
Other nominees: The Worst Person in the World, Flee, The Hand of God, Lunana: A Yak in the Classroom

BEST SUPPORTING ACTOR

Winner: Troy Kotsur, CODA
Other nominees: Kodi Smit-Mcphee, The Power of the Dog; Ciarán Hinds, Belfast; J.K. Simmons, Being the Ricardos; Jesse Plemons, The Power of the Dog

BEST ANIMATED FEATURE

Winner: Encanto
Other nominees: Luca, The Mitchells vs. the Machines, Flee, Raya and the Last Dragon

BEST VISUAL EFFECTS

Winner: Dune
Other nominees: Spider-Man: No Way Home, Free Guy, No Time To Die, Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

BEST SOUND

Winner: Dune
Other nominees: The Power of the Dog, The Tragedy of Macbeth, Nightmare Alley, West Side Story

BEST SUPPORTING ACTRESS

Winner: Ariana DeBose, West Side Story
Other nominees: Kirsten Dunst, The Power of the Dog; Aunjanue Ellis, King Richard; Jessie Buckley, The Lost Daughter; Judi Dench, Belfast

BEST PRODUCTION DESIGN

Winner: Dune
Other nominees: Dune, Nightmare Alley, The Power of the Dog, The Tragedy of Macbeth, West Side Story

BEST FILM EDITING

Winner: Dune
Other nominees: The Power of the Dog, Don’t Look Up, Tick, Tick … Boom!, King Richard

BEST ORIGINAL SCORE

Winner: Dune
Other nominees: The Power of the Dog, Parallel Mothers, Don’t Look Up, Encanto

BEST LIVE ACTION SHORT FILM

Winner: The Long Goodbye
Other nominees: The Dress, On My Mind, Please Hold, Ala Kachuu – Take and Run

BEST ANIMATED SHORT FILM

Winner: The Windshield Wiper
Other nominees: Robin Robin, Boxballet, Affairs of the Art, Bestia

BEST DOCUMENTARY SHORT

Winner: The Queen of Basketball
Other nominees: Audible, Lead Me Home, Three Songs for Benazir, When We Were Bullies

BEST MAKEUP AND HAIRSTYLING

Winner: The Eyes of Tammy Faye
Other nominees: Coming 2 America, Cruella, Dune, House of Gucci

BEST SOUND

Winner: Dune
Other nominees: Belfast, No Time to Die, The Power of the Dog, West Side Story

МАРКЕТИНГ

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.