Civilization 7 е Официјално во Изработка

Двелоперите кои се фокусирани на стратегии, Firaxis, потврдија дека работат на ново издание во својата долгогодишен серијал – Civilization, а најавата пристигнува заедно со веста дека познатиот и легендарниот дизајнер на XCOM и Midnight Suns на Marvel, Jake Solomon, го напушта студиото по цели 23 години.

Најавата доаѓа откако Firaxis ја промовира Heather Hazen, претходно нејзин главен оперативен директор, на позицијата шеф на студио. Хејзен доаѓа на местото на Steve Martin, кој беше претседател на Firaxis и раководител на студиото речиси 17 години.

Во изјавата што ја придружуваше веста, Hazen кажа: „Возбуден сум што ја имам оваа можност да го продолжам раскажуваното наследство на студиото, почнувајќи со најавата дека Firaxis е во развој на следната итерација на легендарната Civilization“. Деталите за проектот се мали, но развивачот потврди дека Ед Бич, кој го води дизајнот на Civilization 6 од 2016 година, ќе служи како креативен директор на новата игра.

Низата објави на Firaxis, исто така, ја вклучува и веста дека Џејк Соломон, креативен директор и дизајнер на одличните Marvel’ Midnight Suns и франшизата XCOM, го напушта студиото по повеќе од две децении за да „се впушти во ново поглавје“.

“I’m a big dreamer, and I fulfilled two lifelong dreams in making XCOM…and Marvel’s Midnight Suns. I’m the luckiest kid who ever lived. X-COM was my favourite game growing up; it’s why I’m a game developer. Marvel comics made me a dreamer, and those characters feel like my extended family.

I’m grateful to Sid first and foremost for teaching me. If I’m ever half as good as him I’ll be twice as good as I am now. I’m grateful to my Firaxis teammates, past and present, for for making dreams into reality. Genuine love and gratitude. We did some real good stuff together. I’m grateful to 2K for always believing in the dreams, and always supporting us with the resources needed to bring them to life. And I’m so thankful to everyone who enjoyed XCOM and Marvel’s Midnight Suns. I’ve never taken this job for granted. Thank you for letting me do this job.

I loved designing tactical turn-based games, but it’s time for other, smarter people to push that space forward. My brain is on fire with a new dream. Time to go chase it.”

Solomon на Twitter

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.