Coca Cola направи нов вкус специјализиран за гејмери

Coca-Cola се обидува да отсече поголем дел од пазарот на гејмери ​​со воведување на нов вкус кој (наводно) ќе има вкус на пиксели. Добро прочитавте: пиксели. „Coca-Cola Zero Sugar Byte го прави нематеријалниот вкус на пикселот опиплив“, изјави за CNN Оана Влад, виш директор за стратегија во Coca-Cola. Тоа е „вкусот на Coca-Cola што го знаете и го сакате со светли елементи однапред и освежувачки со финишот… Веруваме дека е важно да се биде присутен во просторите каде што играат гејмерите. Coca-Cola одамна ја поддржува гејмерската заедница“. Zero Sugar Byte е вториот нов вкус на Coca-Cola Creations, кој има задача да дојде до иновативни и пазарни вкусови за компанијата. За да го испрати сигналот до нивните основни демографски (гејмери), Кока кола дебитираше со „Бајт“ во метаверзумот преку видео играта Fortnite кон крајот на март, на островот наречен „Pixel Point“ каде што гејмерите на Fortnite можат да играат различни мин-игри во играта. („мини-игри со повеќе играчи инспирирани од сензори“). За да продолжи да ги замаглува линиите помеѓу игрите и реалноста, Кока-Кола исто така ќе ги поттикне гејмерите да земаат физички лименки со газиран пијалок.

Coca-Cola Zero Sugar Byte ќе биде достапна за купување онлајн почнувајќи од 2 мај (додека има залихи). Ќе чини 15 долари за пакување со две парчиња на американските пазари, а ќе биде достапна само верзијата со нула шеќер.

Ви ја претставуваме Coca-Cola Starlight, првото ограничено издание на пенлив пијалок од Coca-Cola Creations. Доживејте суптилно чувство на ладење додека уживате во црвеникавиот пијалок Starlight со нов, но познат одличен вкус на Кока-Кола. Откријте бесконечни можности од новиот свет со Coca-Cola Starlight пред да го снема. Повеќе од еден век, Coca-Cola го одржува својот иконски статус низ целиот свет како симбол на оптимизам кој ги освежи генерациите. Кога го лансиравме „Real Magic“, сакавме да се поврземе и да ги прославиме искуствата што им носат радост на младите луѓе. денес, и тоа нè одведе на нова возбудлива територија“, рече Влад за време на лансирањето на Starlight. „Coca-Cola Creations има за цел да ја изненади, воодушеви и да ја ангажира глобалната публика преку магични и неочекувани вкусови, моменти и соработки – нешто што знаеме дека нашите обожаватели очекуваат од нас“.

Coca-Cola Zero Sugar Byte ќе биде пуштена во продажба, онлајн, на 2-ри мај.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.