Michael Bay: Требаше да престанам да правам Transformers филмови, но не престанав!
Марио Спасевски
31 март 2022
5088
Режисерот на „Трансформерс“, Мајкл Беј, призна дека требало да престане да снима нови филмови „Трансформерс“, но филмовите продолжиле да заработуваат толку многу пари што тој повторно и повторно бил привлечен. Во интервју за Unilad, Беј откри дека дури и неговиот колега режисер Стивен Спилберг побарал од Беј да престане да снима филмови за Transformers по третиот, а Беј имал намера да се откаже од тоа – но тој не го направил.
„Направив премногу од нив. Стивен Спилберг рече: „Само застани на три“, а јас реков дека ќе престанам. Студиото ме молеше да направам четврта, а потоа и тоа заработи милијарда. И тогаш реков дека“ Ќе застанам овде. И повторно ме молеа. Требаше да престанам. Беа забавни да се прават“, рече Беј.
Исто така, во интервјуто, Беј размислуваше за филмот Transformers од 2007 година кој ја започна серијата, велејќи дека е „страшно“ снимањето на тој филм затоа што продукцискиот тим не знаел дали дигиталните ефекти и пошироката технологија потребни за таков филм тежок CG би работел како што е планирано.
„Тоа беше технологија за која не знаевме дека ќе работи, а потоа стана многу успешна. Тоа беше прв пат дигиталните ефекти да бидат толку многу рефлектирачки, така што отвори многу нови терени“, рече Беј.
Беј ги режираше „Трансформери“ од 2007 година, следејќи ја со „Трансформери: Одмаздата на паднатите“ (2009 година), „Трансформатори: мракот на месечината“ (2011 година), „Трансформатори: доба на истребување“ (2014 година) и „Трансформатори: последниот витез“ (2017 година). Последниот влез во серијата беше Bumblebee, кој Беј не го режираше. Следниот е Transformers: Rise of the Beasts од 2023 година, кој ќе го режира Стивен Кејпл Џуниор, а ќе го продуцира Беј.
Transformers од 2007 година заработи 709,7 милиони долари за да ја започне серијата. „Dark of the Moon“ од 2011 година е комерцијално најуспешниот филм „Трансформерс“, со повеќе од 1,123 милијарди долари ширум светот. „Age of Extinction“ од 2014 година заработи 1,104 милијарди долари за да се рангира како втор филм „Трансформерс“ со најголема заработка на Беј. Најмалата заработка од купот беше „Последниот витез“, кој заработи 605 милиони долари.
Следниот филм на Беј е Брза помош со Џејк Гиленхал, Јахја Абдул-Матин II и Еиза Гонзалес во главните улоги. Излегува на 8 април во САД.
Македонската пејачка Андријана Јаневска на социјалните мрежи сподели една прекрасна вест којшто е многу важна за гејминг културата во Македонија, и вест којашто ги возбуди сите гејмери во земјава. Пејачката изјави дека потпишала договор со една од најголемите компании за игри во светот – Warner Bros. Games.
Компанијата Ворнер Брос. иако е формирана во далечната 1923, и лани прослави 100 години постоење, одделот за гејминг, е креиран пред точно 20 години. Под нивно водство се студија како: TT Games, Rocksteady Studios, NetherRealm Studios, Monolith Productions, WB Games Boston, Avalanche Software, WB Games Montréal. Кога ќе се прочитаат сите овие големи имиња одма доаѓаат на памет голем број игри како што се: Batman: Akrham игрите, LEGO игрите, Middle Earth, Mortal комбат и многу други.
Нашиот познат вокал и музичар, веста за потпишување на договор ја сподели една година по креирање на договорот, и креирање на музиката за играта. Јаневска специфично има правено песни за последниот дел Мортал Комбат франшизата – „Mortal Kombat 1“. Приказната на Јаневска како да стигне до ова соработка е многу интересна. За да споделиме со сите вас, земавме ексклузивна изјава од Јаневска.
Како дојде до соработка и потпишување договор со една од најголемите фирми за игри во светот „Warner Bros. Games“? Дали некој од таму ве побара вас, или можеби ова дојде преку букинг агенти коишто ве имаат пласирано вас до компанијата?
Некаде во април 2022 година добив мејл од соработникот на композиторот Wilbert Roget II, со понуда за соработка. Најнапред требаше да отпеам една композиција од околу 3 минути, на измислен јазик. Ми беше кажано дека е за видео игра, но не за која. Откако прифатив, композиторот ми испрати демо снимка, од прилика како би сакал да звучи финалиот производ. Вокалите ги снимив во моето студио Гиновски, каде професионално работиме со сопругот Гино веќе 15 години. Откако им ја испратив снимката беа воодушевени, немаше никакви технички ниту уметнички замерки. Ме прашаа дали би била слободна да отпеам уште неколку песни кои би биле дел од официјалниот саундтрак на играта, а јас се согласив. Во следниот период ги снимив и останатите композиции за кои исто така не најдоа замерка. Ми платија за работата и ми пишаа дека ќе ме известат кога играта ќе излезе официјално. Дури после една ипол година ми стигна мејл дека станува збор за видео играта Мортал Комбат 1 и дека пред да излезе официјално, мора да потпишеме договор со Warner Bros Games.
Андријана Јаневска
Дали до пред да дојде понудата да правите музика за новата „Mortal Kombat 1“ игра, бевте запознаени со таа франшиза и нејзината популарност, и дали тоа ви влијаеше дали ќе прифатите да го правите ова? Или можеби главната причина за прифаќање на ова беше дека сепак е правење музика за нешто што ретко кој добива шанса – видеоигри?
Јас сум родена во декември 1981 година, а првиот компјутер го добив на 3 ипол години, во 1985 година. Тоа беше новиот Amstrad CPC 464 со колор монитор Сакам да кажам, јас пораснав со видеоигри, немаше игра која не ја знаев и ја немав изиграно. Ја прифатив понудата затоа што никогаш не одбивам никаква работа, не знаете што тоа ви носи понатаму. А откако дознав дека станува збор за една од најпознатите игри Мортал Комбат, секако дека бев пресреќна и многу возбудена.
Андријана Јаневска
Каква беше соработката со Warner Bros. Games? Кои беа нивните барања, и дополнително дали беше тешко да се остварат сите нивни барања за нивниот проект?
Соработката течеше лесно и беспрекорно. Имаа точно наведени барања во смисла како сакаат да звучи вокалот, со антички призвук (буквално така беше наведено), но на моменти да прозвучат и словенски вокали, со извици на краевите. Претпоставувам дека барале вокал кој ќе може тоа да го донесе и затоа ме исконтактирале.
Андријана Јаневска
Играта за којашто имате испеано песни е излезена пред една година, и видеата на YouTube со вашето име се исто така излезени тоа време, па ве прашуваме зошто веднаш не споделивте за вашиот договор, туку сега? Дали тоа значи дека имавте потпишано NDA каде што не смеевте да споделувате до сега?
Точно така. Инаку, договорот ми го испрати Димитрис, еден од соработниците кој е Грк. Во договорот требаше да ја напишам адресата на живеење. Напишав Република Македонија и никој од компанијата не направи никаков проблем.
Андријана Јаневска
Да се надоврзам на претходното прашање, дали тоа значи дека од вас може да слушнеме повеќе песни во следните проекти што доаѓаат? Дали ваша песна би можеле да слушнеме во следните Harry Potter, Batman, Mortal Kombat и Game of Thrones проекти, бидејќи компанијата изјави пред некој ден дека целиот фокус ќе го стават на тоа?
Во постојан контакт сум со композиторот кој воедно оваа година е номиниран за Греми. Искрено се надевам дека ќе имам прилика да работам и на други проекти. За мене ова е остварување на еден детски сон, бидејќи на некој начин се соединив со видеоигрите со кои пораснав.
Андријана Јаневска е вработена во Македонската опера и балет, како прва виолина. Освен виолина, свири пијано, гитара и бас гитара, а првата композиција ја има напишано на свои 11 години. Дебитира на Скопски Фест 1998. Зад неа има вкупно направено 11 албуми кои што дел се етно, дел се детски песни, и голем број на други жанрови. Јаневска иако има голем број на хитови, најпознати и најзвучни се „Твоето писмо, моја библија“, и безвременскиот хит, со еден од најубавите спотови „Своја на своето“.
За Андријана Јаневска и за нас како гејмери овој успех е огромен и има големо значење! Имаме човек кој што за сега има испеано музика за Mortal Kombat, а наскоро во наредните години, сигурно би го слушнале нејзиниот вокал и во франшизите како Batman, Harry Potter и многу други!