Arcane е најскапиот анимиран проект некогаш направен

Arcane на Riot Games е една од најдобрите анимирани серии некогаш направени. Фановите сега навлегуваат длабоко во многу очекуваната втора сезона на анимираната серија, но неодамна се појави статистика која покажува колку всушност чини да се направат овие две сезони од анимираната серија.

Во интервју за Variety беше потврдено дека Arcane чинела огромни 250 милиони долари за целосно производство. Тоа ја прави најскапата анимирана серија што се појавила на линеарни или стриминг телевизиски услуги досега.

Arcane може да се пофали со феноменална актерска екипа, ѕвездена глума и воодушевувачки визуелни снимки, што е еднакво на курсот кога станува збор за анимираните секвенци на Riot Games. Компанијата долго време се фокусираше на спојување на некои од најдобрите визуелни содржини, како што се силните анимирани промоции што ги собираат за Светското првенство во League of Legends од година во година.

Во интервју за Variety, ко-основачот на Riot, Марк Мерил, посочи дека и покрај надуените трошоци, компанијата не се колеба на фронтот за анимација:

Нашите амбиции во забавата не се променети.

Никогаш немавме намера да работиме како традиционално студио со традиционални временски линии. Она што се смени како што дознавме повеќе беа нашите очекувања од нас самите: сфативме дека за правилното функционирање потребно е многу повеќе време отколку што првично очекувавме, и затоа ги рекалибриравме нашиот развој, излезните цели и тимовите имајќи го тоа на ум.

League of Legends е една од најпопуларните игри некогаш направени и може да се пофали со феноменален е-спортски екосистем кој привлекува милиони гледачи со леснотија. Неодамнешното Светско првенство во самата игра ги собори рекордите на гледаност додека големата финална серија на настанот се пренесуваше во живо од Лондон.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Беше најавено дека соработка помеѓу Squid Game и Call of Duty Black Ops 6 ќе пристигне во јануари. Соработката беше најавена на официјалниот X профил на Call of Duty, каде што профилот изјави: „Повик кој не може да се одбие. Netflix Squid Game пристигнува во Call of Duty оваа јануари.“

Squid Game сезоната 2 ќе премиерно се прикаже на Netflix на 26 декември 2024 година, а третата и последна сезона ќе биде достапна некаде во 2025 година. Netflix предвиде дека до октомври 2021 година, Squid Game генерирала приближно 900 милиони долари вредност за компанијата, иако серијата чини само 21,4 милиони долари за производство.

Најавата од Call of Duty дека соработката ќе пристигне во јануари сугерира дека веројатно ќе биде дел од ажурирањето на средината на сезоната за Black Ops 6 Сезона 1, кое често се нарекува „ре-лоадед“ ажурирање, кое обично носи нови мултиплејер мапи и игри.

Не е јасно што точно ќе вклучува соработката помеѓу Squid Game и Call of Duty, но веројатно ќе се состои од нови оружја и кожички за ликови. Алтернативно, Call of Duty и Netflix може да направат нешто малку по-специјално за оваа соработка, можеби нов тип на играчки режим за забава.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!