Norman Reedus потврди дека Death Stranding 2 е во изработка

Дознавме дека Norman Reedus навидум ја потврди изработката на Death Stranding 2 во ново интервју зборувајќи за неговите минати и сегашни дела.

Новото интервју (via Leoedit.com) има интерсно делче каде Norman Reedus навидум ја потврдил припремата на Death Stranding 2. Кога беше прашан за последната сезона на Walking Dead, Reedus беше прашан за снимањето на Death Stranding, кое првично беше објавено во 2019 година.

“We just started the second one,” Reedus said when asked on ‘filming Death Stranding, the video game.’

Одговорот на Reedus за играта

Тоа е прилично чудно и тешко да се прочита и да се сфати за што точно се работи, но само во случај да имате сомнеж, тој го повторува тврдењето по втор пат – но не пред повторно да ја раскаже приказната за тоа како го запознал режисерот на Death Stranding, Hideo Kojima.

“Guillermo Del Toro, who gave me my first movie, called me up and said, ‘Hey, there’s a guy named Hideo Kojima, he’s gonna call you, just say yes’,” Reedus said. “And I go, ‘What do you mean just say yes?’ He goes, ‘Stop being an asshole, just say yes’.

“Then I was in San Diego and Hideo came with a big group of people, he’s from Tokyo, and he showed me what he was working on on a game called Silent Hill. I was blown away by what he was showing me, and I was like, ‘Yes, let’s do this.’ It’s not Ms. Pacman; it’s so realistic, it’s so futuristic, it’s so complicated and beautiful, and I was completely blown away.”

“It took me maybe two or three years to finish all the MoCap sessions and everything. It takes a lot of work. And then the game came out, and it just won all these awards, and it was a huge thing, so we just started part two of that.”

Не е изненадувачки дека ќе се случи на Death Stranding, со оглед на успехот на првото – всушност, Reedus ја навести можноста уште во 2020 година – но малку е невообичаено неговото постоење да се открие во толку лежерно, необично манжетната, „О, да, патем правиме уште една“ коментар во едно интервју кое инаку нема никаква врска со видео игрите. Ме тера да се прашувам дали Норман ќе добие уште еден телефонски повик од Хидео Коџима во многу блиска иднина.

Сега, Коџима потенцијално го призна извештајот со криптичен твит објавен во саботата. Објавата содржи неколку слики на Коџима и Ридус заедно, вклучително и една во која дизајнерот се преправа дека инсценира лажна егзекуција на актерот.

„Оди во твојата приватна соба, пријателе“, напиша Коџима, повикувајќи се на приватната соба што играчите можат да ја посетат во играта Death Stranding.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.