Beyond Good & Evil 2 се враќа во припрема и Ubisoft бараат Senior Gameplay Animator

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

И покрај верувањето на многумина дека Ubisoft тајно го откажал проектот Beyond Good & Evil 2, за среќа тој сè уште е многу жив, а развојот на него е сè уште доста активен.

Иако е прилично тапа колку малку детали знаеме поврзани со развојот на долгоочекуваното продолжение на една од своите најдобри игри, Ubisoft неодамна објави оглас за работа во кој бараат Senior Gameplay Animator на игра за работа на Beyond Good & Evil 2, што Ubisoft го опишува како најстариот амбициозен проект кој некад го имале до сега.

По целиот циркус со Мишел Ансел и очигледните проблеми со развојот на играта и нејзиниот правец, кој сè уште е прилично нејасно. Она што во меѓувреме го дознавме е дека развојот на играта го презеде студиото Ubisoft Barcelona, ​​но дека се уште е во фаза на претпродукција. Тоа значи дека, дури и се да оди според планот, речиси сигурно ќе поминат уште неколку години, а можеби и цела генерација, пред да ја видиме гореспоменатата игра.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!