Final Fantasy 7 Rebirth – Рецензија

Во далечната 1997 година во компанијата Square Enix во Јапонија за тогашната модерна PlayStation 1 конзола ја направи и издаде за мене најдобрата Final Fantasy игра до тогаш направена – Final Fantasy VII. Игра којашто првично била правена за SNES, подоцна за N64, но на крај светлата страна на денот ја виде на PlayStation 1.

Нормално како и сите нејзини предци, се работи за една многу уникатна Фантази приказна каде што имаме неколку авантуристи коишто сепак главната мисија на крај на денот им е да го спасат и исчистат светот од злото. Final Fantasy 7 тогаш ја следеше приказната на едно плаво слатко момче Cloud коешто има голем меч и знае дека неговата цел е да го победи злобниот Sephiroth!

Final Fantasy 7 Rebirth

Во текот на приказната на Final Fantasy 7 дознаваме многу интересни работи и за карактерите и за целиот свет којшто е познат како Midgard. Звучни име нели … Но како ги дознаваме сите овие работи и едноставно уживаме во приказната, сфаќаме дека оваа Фантазија е нешто подобра од сите претходни, оваа фантазија дава некој многу добар шмек на работите бидејќи има многу длабоки приказни … Приказни коишто опфаќаат болка, страв, минато, љубов, соочувања и многу други работи …

Многумина млади гејмери денес, вклучувајќи ме и мене, за жал или не сме биле родени или можеби не сме имале можност да ја играме Final Fantasy 7 на PlayStation 1, и ни е многу криво. Мене лично ми е многу криво што не сум бил роден во тој период да го доживеам за првпат тоа чувство за Фантази приказна којашто те мава од земја како е напишана, и како е направена на крај на денот.

Пред неколку години, студиото прави еден многу интересен потег. Решава да направи целосен РИМЕЈК на Final Fantasy 7 и да ја направи во модерна игра. Ова е сериозен потег бидејќи се работи за сериозно огромна игра којашто тогаш беше направена на 3 Цедиња! И ако некого од тоа време се праша колку време било потребно да де заврши играва, би кажал неколку недели активно играње! Затоа ова е сериозен потег којшто е направен од страна на компанијата.

Square Enix решаваат дека ќе направат целосен римејк на играта, но … ќе ја сечат на три дела … Нормално дека на три дела бидејќи и самата приказна така се раскажува, но сепак и од технички аспект нема како да ни ги спојат сите три дела во еден. Ако на пример отишле на ниво скрос цела наеднаш да ја направат и после да ја продаваат, играта немаше да ја видиме во наредниве 10 години и луѓе веројатно би умреле на работа додека ја прават цела игра … Но како и да е во 2020 година го добивме првиот дел „REMAKE“ а сега „REBIRTH“! И уште сега типувам дека третиот дел ќе се вика или „RETURN“ или „RESURRECTION“!

Final Fantasy 7 Rebirth

Убавината на Final Fantasy 7 Rebirth

Тие што ја играа Final Fantasy 7 Remake знаат дека цело време се игра во таа мрачни и темни атмосфери, мртва природа, утепан свет, свет на којшто реално му нема помош … Се до самиот крај каде што сфаќаме дека сепак секогаш има некоја светлина на крај од тунелот. Така е и со животот којшто ние го живееме … Колку и да е мачно и мрачно, сепак знајте дека на крајот од тој некој тунел има светлина и следете ја светлината! Вистинска е!

Откако ќе тргнете во вашата голема авантура која се протега низ светот во Final Fantasy VII Rebirth, мистичната девојка со цвеќиња, Аерит, ги шири рацете и се восхитува на нејзиниот типично расположен начин на природната убавина на планетата. „Само погледнете го сето тоа“, вели таа, „Толку е зелено! Жива планета што дише …“. До овој момент, Аерит, заедно со другите херои од играта – Клауд, Барет и Тифа – се вртеа низ преполните сиромашни квартови, темни тунели на метрото и високите канцелариски мегакули во густиот, индустриски град Мидгар. Тоа е клаустофобично искуство кое го зајакнува чувството да се биде заробен под будното око на главниот негативец на претходната игра: корпорацијата Шинра која ја уништува планетата.

Final Fantasy 7 Rebirth

Каков почеток на една игра и авантура… Сме го виделе често пати… Можеби најпознато е од The Legend of Zelda: Breath of the Wild кога Link се буди после 100 години од пештерата и гледа жив свет. После го видовме во Elden Ring кога гледаме малку мрачен свет но исполнет со едно гигантско Златно дрво. И сега, го гледаме овде, во Final Fantasy 7 Rebirth кога групата сфаќа дека светот не е Метале и Мрачен, туку има Природа и е Жив!

Играта мора постојано да не потсетува дека планетата, навистина, умира. Аерит, иако јасно знае повеќе отколку што дозволува, овде е фрлена како малку наивна и кусогледа, реагирајќи на она што го гледа на површината, иако опасноста никогаш не била поголема. Егзистенцијална закана се наѕира веднаш над хоризонтот. Нејзиниот и наш проблем е што Square Enix, студиото зад играта, изгради свет кој навистина е убав, исполнет со пријатни диверзии.

Final Fantasy 7 Rebirth

Истражувај и Уживај

Патувањето низ светот вклучува навигација на рудници полни со Mythril, пловење со бродови за крстарење, земање жичарници и користење на други форми на транспорт што ги спојуваат регионите на начин што создава илузија на поврзаниот свет. Боговите меѓу нив се забележителни дури и кога станува возможно слободно да се движат низ копно, море или воздух, но никогаш не е проблем затоа што тие се доволно значителни за да создадат огромно чувство за скала. Тие исто така имаат разновидност на естетика што го прави секој регион различен, и им се дава континуитет преку наративно-управувани зони. Иако може да биде посоодветно да се каже дека Rebirth е составено од отворени зони, работите што ги правите во нив се типични и исти што ги знаеме и што ги правиме секаде.

Оваа игра вклучува пронаоѓање на кули од пренасочување, скалирање на истите, а потоа ги активирате за да откриете повеќе активности што треба да се направат во околината. Оттука, можете да направите борбени задачи, да грабнете богатство од местата за ископување, да преземате моќни фиенти, да испитате светилишта или да соберете ресурси. На хартија, тоа е обична и незамислива формула на Ubisoft.

Final Fantasy 7 Rebirth

Фантастичната игра со карти „Queens’s Blood“ или специјалните Summon Shrines што водат до нови моќни материјали, сè уште се одлични дури и кога се повторуваат низ мапата на светот. И каде што целите на стандардната област ретко се оддалечуваат од формулата воспоставена рано, страничните потраги, кои се движат од добри и заборавни до одлични, посипани низ секој регион, обезбедуваат лежерност и убав допир на чудност во светот на Клауд и неговите пријатели.

Борбата на Клауд да го фати и запре Сефирот зазема малку пауза овој пат, давајќи им време на сите карактери да ги надминат своите емоции заедно бидејќи повеќето одат подалеку од местото каде што некогаш биле на овој свет. Тие дискусии и растечките врски се прават во и надвор од борбата, каде што новите Синергиски способности обезбедуваат значајни засилувања на акцијата на Rebirth на различни начини. Овие способности и други вештини директно ја подобруваат положбата на Клауд со неговата екипа, отворајќи можности за дополнителен увид и подигајќи посебен метар за односи.

Final Fantasy 7 Rebirth

Непријателите се тие што ја продаваат Приказната

Нормално во овој дел е сулудо да се спомне Sephiroth како непријател бидејќи тој карактер едноставно вечно ќе живее во нашите срца и умови и веројатно сите ќе го тетовираме некаде. Мала шала нормално. Но сепак навистина непријателите кои што ги има цело време насекаде вез брестан во светот се стварно правени со мерак и со љубов. Секои регион си има свои непријатели што го прави светот да е жив и уникатен. Непријатели што летаат, имаат многу магии, брзи се, многу сила имаат…

Final Fantasy 7 Rebirth

Убавината во Final Fantasy 7 Remake/Rebirth е што непријателите вие не можете ваш така да ги утехата со тоа што ќе ги удрите и исечете одма… Да не се заебаваме ама во сите игри каде што ако имате голем меч и го исечете чисто непријателот тоа е многу идиотско, пошто како тоа умира одма?! Овде ќе си се измачите малку повеќе бидејќи тепате сериозни суштества што нема да умрат одма. Босовите например се ремек дело за уживање… Ако нешто во FF7 Remake/Rebirth ви одземе време (освен истражување) тоа ќе се борбите против непријателите!!! Леле луѓе колку се они долги ама добрииии!!!

Final Fantasy 7 Rebirth

Завршни зборови:

Секоја Final Fantasy е Final Fantasy! Омилената реченица поради која што ја обожавам оваа франшиза. Нема ништо да кажам во делот за завршни зборови бидејќи играта не е завршена… Кога ќе се заврши и кога ќе го видиме тој трет дел ќе збориме убаво…

Оценка: 9/10

МАРКЕТИНГ

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути