Мајкрософт ќе ја зголеми претплатата на XBOX Game Pass за 25%

По неколкумесечни гласини и шпекулации, Мајкрософт официјално ги зголемува цените на своите Xbox Game Pass претлати. Зголемувањето на цената се протега на секое ниво заедно со додавањето на сосема ново „Стандард“ ниво.

Почнувајќи од 10 јули, Xbox Game Pass Ultimate ќе скокне од 16,99 долари на 19,99 долари месечно, што е зголемување од 3 долари. Претплатите за PC Game Pass ќе скокнат од 9,99 долари на 11,99 долари месечно и ќе продолжат да ви даваат пристап до изданијата од првиот ден.

Како што споменавме, има ново ниво „Стандард“ што доаѓа на Xbox Game Pass за 14,99 долари месечно што нема да вклучува никакви изданија од првиот ден. Тоа значи дека игрите како Call of Duty: Black Ops 6 – една од главните причини за ова зголемување на цената и новото ниво – нема да ви бидат достапни ако се претплатите на стандардниот план.

Оние кои се веќе претплатници на Xbox Game Pass за конзола со цена од 10,99 долари, ќе продолжат како такви со пристап до насловите од првиот ден се додека го одржувате активното автоматско обновување. Новиот стандарден план е достапен само за нови членови.

Што се однесува до најнискиот план, Xbox Game Pass Core – замена за Xbox Live Gold – кој скока од 59,99 долари годишно на 74,99 долари. Тоа е зголемување од 25% на годишниот трошок без вклучување на наслови од првиот ден. Месечната стапка ќе остане 9,99 долари.

Овие нови цени ќе започнат за постојните членови почнувајќи од 12 септември.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!