Добивме неколку информации што се случи со откажаното ММО на Blizzard – „TITAN“

Многу одамна, во 2000-тите, Blizzard започна да работи на проект познат како Титан. Играта требаше да биде уште едно MMORPG од компанијата зад World of Warcraft (WoW), но ќе се одвива во сосема нов и оригинален амбиент, и универзум.

Имаше неколку приказни за развојот на играта, проблемите зад сцената и тоа е конечно откажување… Но, многу од нив беа гласини.

Сега, благодарение на новата книга на Џејсон Шрајер, Play Nice: The Rise, Fall, and Future of Blizzard Entertainment, имаме повеќе од приказната за тоа што се случило со проектот. Пред објавувањето на книгата на 8-ми октомври, медиумот Polygon објави детали од дел од книгата што прво се нурнува во Титан и неговите развојни проблеми.

Според книгата, Blizzard не сакале да чекаат да дојде друга игра и да биде „WoW килер“. Наместо тоа, имаа намера да создадат друг MMO за да го направат тоа сами, но да ги задржат играчите во истиот екосистем. Имаше разговори за правење нешто како World of StarCraft игра, но внатрешното верување беше дека StarCraft може да се вклопи во MMORPG поставка.

Тимот зад ТИТАН бил премал

Предводен од потпретседателот на Blizzard, Роб Пардо, тимот што работел на Titan започна како „мал тим од врвни девелопери“ со евентуална цел да ги донесе најдобрите девелопери, уметници и други во проектот. По неколку години во развој, се сметаше дека се гради „тим со сите ѕвезди“.

Играта беше поставена на алтернативна верзија на Земјата во 2070 година и се вели дека е „две игри во една“.

„Пслоевите преземаат контрола над ликови слични на суперхерои кои живееле нормален живот во текот на денот и тајно се бореле против злите сили навечер“, се вели во приказната за Полигон од книгата. „Една рана презентација покажа дека играчот, како професионален готвач, пука јадење во рерна пред да замине на тајна мисија. Кога се вратија, јадењето беше совршено зготвено и подготвено за послужување“.

Откажана е заради лош пристап

Како што играта почнала да се игра, играта била „забава во изолација“, но наоѓањето на јадрото на играта беше нешто што едноставно никогаш не најде основа. Борбата во играта имала часови за суперхерои со уникатни способности, но континуираниот ангажман на играчите бил борба за тимот на Титан. Исто така, имаше проблеми со технологијата изградена специјално за Titan што предизвикува проблеми со развојот на играта што предизвикува задоцнување при употреба или проблеми што предизвикаа целосно паузирање на развојот.

Исто така, не помогна тоа што Riot Games ангажираше развивачи од проектот за да работи на League of Legends, која беше во развој во тоа време и објавена во 2009 година. Во врска со дизајнот на играта, беше кажано дека работите редовно ќе се менувале или ќе се движеле во сосема различни насоки. Имаше и проблеми со тоа што имало голем број на уметници кои работат на нешто без да сфатат или да бидат информирани дека тоа веќе било завршено во минатото.

Ужасно лидерство

Како што продолжија борбите за време на развојот, програмерите на Титан на крајот ја насочиле вината кон Пардо. Тие изјавија дека тој се сметал за „отсутен директор на играта“ поради тоа што во тоа време ги надгледувал и StarCraft 2 и Diablo 3. Тоа му остави малку време да ја води сосема новата IP адреса.

Пардо, според девелоперите, влегувал и излегувал за време на развојот на проектот. Кога ќе се појави и ќе се вклучи, тоа често ќе доведе до отфрлање на неколкумесечна работа откако тој не беше наоколу подолг временски период. или насоки за тоа каде треба да оди тимот понатаму. Во 2013 година, потоа беше објавено внатрешно дека играта ќе се рестартира пред да биде откажана во 2014 година.

Blizzard можеле да имаале голема загуба од ова

По откажувањето на Титан од Blizzard, се чини дека Пардо ги обвинува другите за неуспехот на играта наместо да презема одговорност, според книгата. Неговите активности во текот на развојот и пошироко доведоа до губење на довербата од другите раководства во Blizzard. Ова имаше голем број извршни директори и директори кои бараа смена на Пардо од лидерската позиција. Пардо зеде одмор од компанијата по прекинот на Титан. Тој никогаш не се врати бидејќи Пардо поднесе оставка од Blizzard по налог на тогашниот извршен директор Мајк Морхеим.

Генерално, развојот на откажаниот проект Титан го чинеше Blizzard приближно 80 милиони долари. Меѓутоа, наместо да изгуби се што е направено, компанијата можеше да пренамени различни елементи од играта во она што ќе стане Overwatch.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Македонската пејачка Андријана Јаневска на социјалните мрежи сподели една прекрасна вест којшто е многу важна за гејминг културата во Македонија, и вест којашто ги возбуди сите гејмери во земјава. Пејачката изјави дека потпишала договор со една од најголемите компании за игри во светот – Warner Bros. Games.

Компанијата Ворнер Брос. иако е формирана во далечната 1923, и лани прослави 100 години постоење, одделот за гејминг, е креиран пред точно 20 години. Под нивно водство се студија како: TT Games, Rocksteady Studios, NetherRealm Studios, Monolith Productions, WB Games Boston, Avalanche Software, WB Games Montréal. Кога ќе се прочитаат сите овие големи имиња одма доаѓаат на памет голем број игри како што се: Batman: Akrham игрите, LEGO игрите, Middle Earth, Mortal комбат и многу други.

Нашиот познат вокал и музичар, веста за потпишување на договор ја сподели една година по креирање на договорот, и креирање на музиката за играта. Јаневска специфично има правено песни за последниот дел Мортал Комбат франшизата – „Mortal Kombat 1“. Приказната на Јаневска како да стигне до ова соработка е многу интересна. За да споделиме со сите вас, земавме ексклузивна изјава од Јаневска.

Објава од Андријана Јаневска на Facebook

Како дојде до соработка и потпишување договор со една од најголемите фирми за игри во светот „Warner Bros. Games“? Дали некој од таму ве побара вас, или можеби ова дојде преку букинг агенти коишто ве имаат пласирано вас до компанијата?

 Некаде во април 2022 година добив мејл од соработникот на композиторот  Wilbert Roget II, со понуда за соработка. Најнапред требаше да отпеам една композиција од околу 3 минути, на измислен јазик. Ми беше кажано дека е за видео игра, но не за која. Откако прифатив, композиторот ми испрати демо снимка, од прилика како би сакал да звучи финалиот производ. Вокалите ги снимив во моето студио Гиновски, каде професионално работиме со сопругот Гино веќе 15 години. Откако им ја испратив снимката беа воодушевени, немаше никакви технички ниту уметнички замерки. Ме прашаа дали би била слободна да отпеам уште неколку песни кои би биле дел од официјалниот саундтрак на играта, а јас се согласив. Во следниот период ги снимив и останатите композиции за кои исто така не најдоа замерка. Ми платија за работата и ми пишаа дека ќе ме известат кога играта ќе излезе официјално. Дури после една ипол година ми стигна мејл дека станува збор за видео играта Мортал Комбат 1 и дека пред да излезе официјално, мора да потпишеме договор со Warner Bros Games.

Андријана Јаневска

Дали до пред да дојде понудата да правите музика за новата „Mortal Kombat 1“ игра, бевте запознаени со таа франшиза и нејзината популарност, и дали тоа ви влијаеше дали ќе прифатите да го правите ова? Или можеби главната причина за прифаќање на ова беше дека сепак е правење музика за нешто што ретко кој добива шанса – видеоигри?

Јас сум родена во декември 1981 година, а првиот компјутер го добив на 3 ипол години, во 1985 година. Тоа беше новиот Amstrad CPC 464 со колор монитор  Сакам да кажам, јас пораснав со видеоигри, немаше игра која не ја знаев и ја немав изиграно. Ја прифатив понудата затоа што никогаш не одбивам никаква работа, не знаете што тоа ви носи понатаму. А откако дознав дека станува збор за една од најпознатите игри Мортал Комбат, секако дека бев пресреќна и многу возбудена.

Андријана Јаневска

Каква беше соработката со Warner Bros. Games? Кои беа нивните барања, и дополнително дали беше тешко да се остварат сите нивни барања за нивниот проект?

Соработката течеше лесно и беспрекорно. Имаа точно наведени барања во смисла како сакаат да звучи вокалот, со антички призвук (буквално така беше наведено), но на моменти да прозвучат и словенски вокали, со извици на краевите. Претпоставувам дека барале вокал кој ќе може тоа да го донесе и затоа ме исконтактирале.

Андријана Јаневска

Играта за којашто имате испеано песни е излезена пред една година, и видеата на YouTube со вашето име се исто така излезени тоа време, па ве прашуваме зошто веднаш не споделивте за вашиот договор, туку сега? Дали тоа значи дека имавте потпишано NDA каде што не смеевте да споделувате до сега?

Точно така. Инаку, договорот ми го испрати Димитрис, еден од соработниците кој е Грк. Во договорот требаше да ја напишам адресата на живеење. Напишав Република Македонија и никој од компанијата не направи никаков проблем.

Андријана Јаневска
Дел од договорот на Јаневска со Warner Bros. каде што си стои Република Македонија

Да се надоврзам на претходното прашање, дали тоа значи дека од вас може да слушнеме повеќе песни во следните проекти што доаѓаат? Дали ваша песна би можеле да слушнеме во следните Harry Potter, Batman, Mortal Kombat и Game of Thrones проекти, бидејќи компанијата изјави пред некој ден дека целиот фокус ќе го стават на тоа?

Во постојан контакт сум со композиторот кој воедно оваа година е номиниран за Греми. Искрено се надевам дека ќе имам прилика да работам и на други проекти. За мене ова е остварување на еден детски сон, бидејќи на некој начин се соединив со видеоигрите со кои пораснав.

Андријана Јаневска е вработена во Македонската опера и балет, како прва виолина. Освен виолина, свири пијано, гитара и бас гитара, а првата композиција ја има напишано на свои 11 години. Дебитира на Скопски Фест 1998. Зад неа има вкупно направено 11 албуми кои што дел се етно, дел се детски песни, и голем број на други жанрови. Јаневска иако има голем број на хитови, најпознати и најзвучни се „Твоето писмо, моја библија“, и безвременскиот хит, со еден од најубавите спотови „Своја на своето“.

За Андријана Јаневска и за нас како гејмери овој успех е огромен и има големо значење! Имаме човек кој што за сега има испеано музика за Mortal Kombat, а наскоро во наредните години, сигурно би го слушнале нејзиниот вокал и во франшизите како Batman, Harry Potter и многу други!

Андријана Јаневска – Лична Архива

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!