Многу одамна, во 2000-тите, Blizzard започна да работи на проект познат како Титан. Играта требаше да биде уште едно MMORPG од компанијата зад World of Warcraft (WoW), но ќе се одвива во сосема нов и оригинален амбиент, и универзум.
Имаше неколку приказни за развојот на играта, проблемите зад сцената и тоа е конечно откажување… Но, многу од нив беа гласини.
Сега, благодарение на новата книга на Џејсон Шрајер, Play Nice: The Rise, Fall, and Future of Blizzard Entertainment, имаме повеќе од приказната за тоа што се случило со проектот. Пред објавувањето на книгата на 8-ми октомври, медиумот Polygon објави детали од дел од книгата што прво се нурнува во Титан и неговите развојни проблеми.
Според книгата, Blizzard не сакале да чекаат да дојде друга игра и да биде „WoW килер“. Наместо тоа, имаа намера да создадат друг MMO за да го направат тоа сами, но да ги задржат играчите во истиот екосистем. Имаше разговори за правење нешто како World of StarCraft игра, но внатрешното верување беше дека StarCraft може да се вклопи во MMORPG поставка.
Тимот зад ТИТАН бил премал
Предводен од потпретседателот на Blizzard, Роб Пардо, тимот што работел на Titan започна како „мал тим од врвни девелопери“ со евентуална цел да ги донесе најдобрите девелопери, уметници и други во проектот. По неколку години во развој, се сметаше дека се гради „тим со сите ѕвезди“.
Играта беше поставена на алтернативна верзија на Земјата во 2070 година и се вели дека е „две игри во една“.
„Пслоевите преземаат контрола над ликови слични на суперхерои кои живееле нормален живот во текот на денот и тајно се бореле против злите сили навечер“, се вели во приказната за Полигон од книгата. „Една рана презентација покажа дека играчот, како професионален готвач, пука јадење во рерна пред да замине на тајна мисија. Кога се вратија, јадењето беше совршено зготвено и подготвено за послужување“.
Откажана е заради лош пристап
Како што играта почнала да се игра, играта била „забава во изолација“, но наоѓањето на јадрото на играта беше нешто што едноставно никогаш не најде основа. Борбата во играта имала часови за суперхерои со уникатни способности, но континуираниот ангажман на играчите бил борба за тимот на Титан. Исто така, имаше проблеми со технологијата изградена специјално за Titan што предизвикува проблеми со развојот на играта што предизвикува задоцнување при употреба или проблеми што предизвикаа целосно паузирање на развојот.
Исто така, не помогна тоа што Riot Games ангажираше развивачи од проектот за да работи на League of Legends, која беше во развој во тоа време и објавена во 2009 година. Во врска со дизајнот на играта, беше кажано дека работите редовно ќе се менувале или ќе се движеле во сосема различни насоки. Имаше и проблеми со тоа што имало голем број на уметници кои работат на нешто без да сфатат или да бидат информирани дека тоа веќе било завршено во минатото.
Ужасно лидерство
Како што продолжија борбите за време на развојот, програмерите на Титан на крајот ја насочиле вината кон Пардо. Тие изјавија дека тој се сметал за „отсутен директор на играта“ поради тоа што во тоа време ги надгледувал и StarCraft 2 и Diablo 3. Тоа му остави малку време да ја води сосема новата IP адреса.
Пардо, според девелоперите, влегувал и излегувал за време на развојот на проектот. Кога ќе се појави и ќе се вклучи, тоа често ќе доведе до отфрлање на неколкумесечна работа откако тој не беше наоколу подолг временски период. или насоки за тоа каде треба да оди тимот понатаму. Во 2013 година, потоа беше објавено внатрешно дека играта ќе се рестартира пред да биде откажана во 2014 година.
Blizzard можеле да имаале голема загуба од ова
По откажувањето на Титан од Blizzard, се чини дека Пардо ги обвинува другите за неуспехот на играта наместо да презема одговорност, според книгата. Неговите активности во текот на развојот и пошироко доведоа до губење на довербата од другите раководства во Blizzard. Ова имаше голем број извршни директори и директори кои бараа смена на Пардо од лидерската позиција. Пардо зеде одмор од компанијата по прекинот на Титан. Тој никогаш не се врати бидејќи Пардо поднесе оставка од Blizzard по налог на тогашниот извршен директор Мајк Морхеим.
Генерално, развојот на откажаниот проект Титан го чинеше Blizzard приближно 80 милиони долари. Меѓутоа, наместо да изгуби се што е направено, компанијата можеше да пренамени различни елементи од играта во она што ќе стане Overwatch.