Започна снимањето на филмската адаптација на Watch Dogs

Снимањето на филмската адаптација на Watch Dogs официјално започна со снимање, но засега нема датум за прикажување. Објавата дојде преку страницата Ubisoft X (поранешен Твитер), каде што издавачот изјави: „Lights_Camera_Action.exe“. заедно со објавување на слика од табла од сетот.

За жал, не може многу да се соберат од самата слика, бидејќи се чини дека тоа е продуцентскиот тим, а не членовите на актерската екипа. Сепак, знаеме дека Том Блит и Софи Вајлд треба да глумат во филмот во одредено својство.

Хакерите на големото платно

Шефот на содржината на Ubisoft, Маргарет Бојкин, извршниот директор на New Regency, Јарив Милчан, и претседателката на компанијата за филмови, Натали Леман се продуценти на филмот.

Потегот за почеток на производството несомнено ќе започне дискусии за тоа дали се работи или не нова игра Watch Dogs. За жал, и покрај успехот на серијата, не успеавме да потврдиме дали нова игра е зафатена со зелено светло. Првата и втората игра собраа 20 милиони продадени единици заедно.

Последната игра во серијата беше Watch Dogs: Legion, која беше објавена во 2020 година од Ubisoft Торонто. Играта доби различни критики од критичарите.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!