Takashi Doscher ќе биде режисер на филм адаптацијата на Ghost of Tsushima

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Претстојниот филм Ghost of Tsushima ќе има сценарио напишано од Takashi Doscher и ќе биде во улога на режисер, пишува Deadline.

Филмот „Ghost of Tushima“ е во многу ран развој, а Сталски во декември изјави дека има намера да одвои време со филмот за да „го направи тоа правилно“. Се вели дека филмската екипа тесно соработува со развивачот на играта, Sucker Punch. Сталски е обожавател на Ghost и бил инспириран да го сними филмот откако ја играл играта „многу пати“.

Заслугите за пишување на Дошер вклучуваат пишување и режирање на само научно-фантастичната романса од 2019 година, ексклузивниот филм на Hulu Still и документарниот филм на ESPN A Fighting Chance. Сега тој ќе го пишува сценариото за адаптацијата на Ghost of Tsushima на големиот екран, која ја раководи режисерот на Џон Вик, Чад Стахелски. Алекс Јанг и Џејсон Шпиц од 87Eleven Entertainment служат како продуценти со PlayStation Productions кои го надгледуваат целиот проект.

Филмот „Ghost of Tushima“ е во многу ран развој, а Сталски во декември изјави дека има намера да одвои време со филмот за да „го направи тоа правилно“. Се вели дека филмската екипа тесно соработува со развивачот на играта, Sucker Punch. Сталски е обожавател на Ghost и бил инспириран да го сними филмот откако ја играл играта „многу пати“.

Сè уште не знаеме ништо во врска со кастингот (иако гласовниот актер на главниот јунак Џин Сакаи ја крена раката на хумористичен начин) и веројатно ќе помине некое време пред да видиме нешто значајно од проектот. Но, убаво е да се видат парчињата полека да си доаѓаат на своето место. Филмовите со видео игри генерално се подобрија во последните неколку години, па се надеваме дека Ghost of Tsushima ќе го продолжи трендот кога евентуално ќе биде објавен.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Нова игра Lord of the Rings ќе биде објавена од Private Division во соработка со Weta Workshop. Деталите за самата игра се непознати, иако ќе биде сместена во универзумот на Middle-Earth според Толкеновите новели.

Private Division е дел од Take-Two Interactive и претходно ги објави Kerbal Space Program, Ancestors: The Humankind Odyssey и Obsidian’s The Outer Worlds. Исто така е подготвено да објавува нови игри од студиото Ori and the Blind Forest’s Moon, креаторите на OlliOlli, Roll7 и развивачот на Armello, League of Geeks.

Weta, се разбира, беше одговорна за специјалните ефекти во филмската трилогија на The Lord of the Rings. Компанијата беше купена од Unity минатата година со договор од 1,6 милијарди долари. Играта сè уште нема датум на издавање, но се очекува да започне во фискалната година на Take-Two, почнувајќи од 2024 година.

“We are thrilled to partner with Weta Workshop to publish a game set in such an extraordinary and celebrated universe. The Lord of the Rings IP is home to so many remarkable stories, and no entity is better equipped than the team at Weta Workshop to create a distinctive, new Middle-earth gaming experience.”

Michael Worosz, chief strategy officer at Take-Two Interactive, and Head of Private Division.

На друго место, EA работи на нова мобилна игра Lord of the Rings, додека играта Gollum на Daedalic Entertainment беше одложена за „неколку месеци“ над нејзиниот првичен датум на објавување во септември.