Sharon Stone доаѓа во тимот за филмот DC’s Blue Beetle во улога на непријател

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Првото појавување на Шерон Стоун во филм на DC беше во Жена мачка од 2004 година. Сега, речиси 20 години подоцна, таа се враќа во стриповите за да ја игра негативката Викторија Корд во Сината Буба на DC, пишува The Wrap.

Иако е безбедно да се претпостави дека Сината Буба нема да биде нешто како Жена-мачка на Хали Бери, нејзиниот лик Викторија има едно нешто заедничко со нејзиниот лик на жена-мачка, Лорел Хедаре: и двајцата се негативци создадени за нивните филмови. Викторија Корд го дели презимето со ликот на DC Comics, Тед Корд, кој ја играше втората Сина Буба, иако каква било врска меѓу двајцата засега е непозната. The Wrap исто така објави дека актерот Раул Макс Трухиљо (Mayans M.C.) ќе ја игра улогата на Карапакс неуништливиот човек. „Blue Beetle“ ќе го глуми „Xolo Maridueña“ на Кобра Каи како третата Blue Beetle, тинејџерот Џејми Рејес, кој наоѓа вонземски оклоп и го користи за да го земе името Сина Буба. Режисер на филмот е Ангел Мануел Сото, а сценариото е Герет Данет-Алкосер. Харви Гилен (What We Do In The Shadows) исто така наводно е во преговори да преземе непозната улога во филмот.

Стоун може да се види неодамна во „Мурдервил“ на Нетфликс, а овој април во 2-та сезона на „Стјуардесот“ на ХБО. „Сината буба“ во моментов треба да се појави во кината на 18 август 2023 година.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!