Joshua Williamson збори за Death of the Justice League, Dark Army, Dark Crisis и останати работи што ќе се случуваат во DC Comics

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

DC е подготвен да го размрда Универзумот уште еднаш со Dark Crisis, но тие не чекаат до Dark Crisis #1 за да започнат работите. Почетокот на Dark Crisis навистина започнува во Justice League #75, што ќе ја донесе многу дискутираната смрт на Justice League. Светот ќе биде сосема поинаков и попредизвикувачки без некои од најголемите херои на DC на кои ќе се потпрат и немаа шанса да разговараат со писателот Џошуа Вилијамсон за сè за Смртта на Лигата на правдата, за тоа како таа се поставува и ја обликува Dark Crisis и неколку совети за главната битка што доаѓа. Семето за Dark Crisis и Death of the Justice League веќе некое време е засадено во книги како Infinite Frontier и Justice League Incarnate, но ако не сте биле во чекор со тие други наслови, не грижете се, бидејќи Justice League # 75 нема да има проблем да ве подигне на брзина.

(Photo: DC Comics)

Да. Мислам дека конкретно со ова, се обидувам да влезам и можеш да видиш затоа што си го прочитал. Се обидувам да го направам така што ако не си ги прочитал тие работи, прилично ја добиваш верзијата на Cliff Notes на тоа“, рече Вилијамсон. „Го добивате најважното од она што ви треба, а тоа беше нешто за што всушност разговарав со уредниците ова утро, за тоа кои се информациите што се потребни овде? Кои се работите што ни требаат за да се увериме дека тие ги знаат? Се обидувам да го напишам, ова и Dark Crisis, се трудам да се осигурам дека ако не си прочитал ништо претходно, сепак можеш да го прочиташ ова само по себе. И смешно е што го спомна Брајан (Мајкл Бендис). Мене ми требаше исто така бидете сигурни дека ако сите тие работи што се појавија претходно, ако некој инвестираше и не ги прочита сите тие работи, дека ќе добие нешто повеќе од тоа искуство.

Иако има многу мистерии во врска со Dark Crisis, секој знае што се случува кога книгата е означена како Смртта на Лигата на правдата. Иако тоа е дефинитивно нешто што книгата го исполнува на некои шокантни начини, Вилијамсон не сакаше самиот настан да го претвори во нешто гротескно.

Не направив, само ќе бидам навистина искрен со тебе. Не сакав да биде како филм за бурмут. Не сакав да биде нешто брутално и грубо. Не сакав да бидам злобен, нужно, нели. Знам дека е голема работа да се убијат тие ликови и тие да умрат на овој начин, но не сакав да се чувствувам грубо“, рече Вилијамсон. „Мислам дека тоа беше нешто што се обидував да го избегнам. Не сакав да бидам ова нешто што е како супер крваво и претерано. И затоа се наведнав во некои тропи. Бери умре во Криза. Тоа го правиме во ова издание со некои од ликовите. И затоа едноставно не сакав да биде нешто што ќе се чувствува грубо. Тоа беше она што сакав да го избегнам.

(Photo: DC Comics)

Смртта на Лигата ќе биде огромен шок за останатите херои на DC, а тоа ќе игра голема улога во Dark Crisis, која истражува не само како другите херои и негативци во светот се погодени од нивното отсуство, туку и како ликовите реагираат на смрт овие денови, особено затоа што многу ликови од DC се вратија од него во одредено време.

Па повторно, прво го напишав Dark Crisis, а големото парче од Dark Crisis покажува како ликовите во DC U реагираат на идејата за смрт сега, имајќи предвид дека сите тие се вратиле од мртвите во одреден момент, нели? Бев кога истражував за ова и за некои други работи за кои зборувавме последните две години, видов дека во историјата на DC имаше одреден блок на време каде речиси секој лик умрел двапати. Аквамен умрел двапати во многу кратко време, и го најдов тоа фасцинантно, и затоа сакав да ги истражам сите тие идеи за тоа што значи смртта“, рече Вилијамсон. „На чудно мета-ниво, затоа што прв го напишав Dark Crisis, и почнавме да го истражуваме тоа, објавувајќи ја смртта на Justice League, начинот на кој го направивме и гледајќи ја реакцијата на тоа беше фасцинантен. Затоа што се пресликуваше како реагираат ликовите во книгата.

(Photo: DC)

Обожавателите веќе виделе прикази од масивната битка помеѓу Лигата и Темната армија на Големата темнина, и за да се уверат дека книгата има време да стигне до самата борба, има некои парови и елементи што тој не можеше да ги прикаже толку многу како тој. можеби би сакал.

Мислам, со која било книга секогаш посакувате да имате повеќе страници. Секој стрип на кој некогаш сум работел, секогаш сум како „О, би сакал да имам повеќе страници“. Само за да можев да проширам некои работи од борбените сцени. Посакувам да можев неколку ликови да добијат уште неколку важни моменти и да покажат малку… Звучи глупо да се каже дека би сакал да можев да покажам уште неколку моќи и уште неколку тимови, бидејќи двата тима се таму. Посакувам да можев да видам можеби малку повеќе од Затана и Капетан Карот, малку повеќе од Аквамен и Аквавоман. Посакувам да можев покажав дел од тоа. Но, на крајот на денот, како што реков претходно, морав да ја започнам борбата.

Зборувајќи за тој супер тим на негативци, тоа е прилично смртоносна екипа на некои од најголемите негативци некогаш создадени во универзумот на DC, а неговото потекло започна уште за време на Металот.

(Photo: DC)

Кога станува збор за таа група, таа група е всушност нешто за што Скот и Џејмс и јас разговаравме со години. Кога го развивавме Метал, почнавме да зборуваме дали ќе изградите тим од најлошите ликови, сето ова. Како моќни негативци, кого би ставиле? И ние започнуваме да ја градиме оваа идеја. И јас ги сакам настаните во DC. Имам свои лични омилени и секогаш се обидував да внесам некои од тие лични омилени во приказни, и тоа не „Секогаш не успевам. (Нерон). Затоа се обидував да сфатам каква ќе биде оваа група. Во овој случај, имав можност да ја изградам. Само отидов на ликовите за кои мислев дека ќе бидат интересни дека сите исто така имаат врски до темнината на некој или друг начин.

И тогаш ќе отидев и ќе разговарав со тие луѓе. Разговарав со Марк Вејд за Нерон, Џејмс, кој го создаде „Превртениот човек“. се појавија во други книги и ќе видите дека всушност некако ни помогна да поставиме неколку работи што ни требаа, што ќе ги видите штом ќе навлеземе подлабоко во Темната криза. Но, беше навистина забавно да се состави тој тим бидејќи тие „Се само ликови кои исто така ми се допаѓаат, и мислам дека изгледаат кул, и мислам дека беа кул, интересни вили.

Можете да го прочитате целосното издание кога Justice League #75 кое ќе се појави во продавниците за стрипови и дигиталните платформи на 19-ти април.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!