Досега, сите сме слушнале или сме биле сведоци на злосторството што тие го нарекуваат филмот Borderlands. Доби неверојатно ниски критики од критичарите и од гледачите, со ниска едноцифрена оценка во најголем дел. Но, очигледно, не беше сè лошо. Според извршниот директор на Take-Two Interactive, Штраус Зелник, филмот не ја повредил франшизата на видео игрите, но всушност значително помогнал.
Зборувајќи за медиумот IGN, Зеник изјави:
Очигледно тој филм беше разочарувачки. Значи, мислам дека воопшто не боли, ако нешто мислам дека можеби малку помогна. Истакнува нешто за што сум зборувал многу пати, а тоа е тешкотијата да се пренесе нашата интелектуална сопственост на друг медиум.
Зеник за Borderlands 2, Tales From the Borderlands и Borderlands: The Pre-Sequel даде изјава дека филмот помогнал во продажбата на тие игри. Во суштина, возбудата околу филмот и луѓето што всушност го гледаа во кино салите предизвикаа значителен пораст на продажбата на видео игри. Луѓето го видоа филмот, сакаа повеќе од вистинската статија и отидоа да играат видео игри наместо повторно да го гледаат филмот за бомбата по втор пат.
Доколку сте го гледале филмот и сте еден од многуте кои одлучиле дека видео игрите се повеќе во ваш стил, добредојде! Треба да започнете со играње Borderlands 2, бидејќи универзално се смета за еден од најдобрите наслови во франшизата. Не ми пречеше играта во Borderlands 3, но пишувањето и дијалогот ме натераа да се плашам почесто отколку што вообичаено би сакал.