Доаѓа филмска адаптација на Streets of Rage од креаторот на John Wick

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Во моментов се развива адаптација на серијалот на видео игри од SEGA – Streets of Rage. Според извори за Deadline, проектот се подготвува од продуцентот на Sonic the Hedgehog, DJ2 Entertainment, како и од Escape Entertainment. DJ2 моментално работи и на адаптација на видео играта It Takes Two. Сценариото за спецификациите за Streets of Rage е напишано од Дерек Колстад, креаторот на франшизата Џон Вик и писател на Nobody. Работата на Колстад треба да им даде на читателите идеја за тонот што би можел да го користи филмот, но во овој момент нема дополнителни детали за адаптацијата.

Франшизата „Streets of Rage“ првпат дебитираше на Sega Genesis во 1991 година. Франшизата со странично лизгање ги победи, Сега ги објави продолженијата во 1992 и 1994 година. Трилогијата доби силно признание од критичарите, но серијата целосно исчезна повеќе од 25 години по издание на Streets of Rage 3. Во 2020 година, LizardCube и DotEmu повторно ја посетија франшизата со Streets of Rage 4, внесувајќи ја серијата во модерната ера. Играта беше објавена на Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One и компјутер, додека мобилната верзија треба да дебитира следниот месец. Streets of Rage 4 постигна силен критички и комерцијален успех, а тоа веројатно поттикна интерес за филм во живо!

Ќе биде интересно да се види како филмот Streets of Rage го адаптира изворниот материјал. Изгледа како сигурен облог што фановите може да очекуваат да ги видат ѕвездите од серијата Аксел Стоун и Блејз Филдинг, но четирите игри воведоа голем број други ликови кои исто така би можеле да се појават. Во 90-тите, креаторот на Kick-Ass, Марк Милар, напиша пар стрипови базирани на Streets of Rage кои исто така може да се користат за инспирација.Со оглед на тоа што двата филма Sonic the Hedgehog се покажаа како доста успешни за Paramount, не е изненадување што можеме да видиме повеќе франшизи на Sega кои доаѓаат на големото платно. Се надеваме дека Streets of Rage ќе се покажат подеднакво успешни!

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!