343 Industries потрошија стотици зборови зошто Master Chief го вади својот шлем во ТВ серијата “Halo”

Првата епизода од ТВ шоуто Halo очигледно помина доста добро, привлекувајќи повеќе гледачи од која било друга премиера на Paramount+. И додека мислењето за неговиот квалитет е поделено, една работа на која никој не е љубител е колку брзо успеа да го покаже лицето на Master Chief. Мандалоријанецот чекаше осум епизоди, но Хало го погоди тој удар 50 минути во првата епизода.

Алекс Вејкфорд, писател од заедницата во 343 Industries, напиша преглед на дебито на шоуто Halo за официјалниот блог Halo Waypoint што оди во размислувањето зад оваа одлука, и го прави тоа прилично долго.

„За љубителите на нашиот проширен универзум. Кои го прочитале „Падот на дофатот“ и другите медиуми насочени околу Мајсторот, симнувањето на кацигата е нешто на што всушност се навикнати – нашата литература и стрип форматите дозволија таков вид Навистина, дури и Halo 4 ги притисна игрите поблиску до оваа територија во нејзиното истражување и деконструкција на неговиот лик, почнувајќи со поглед на Џон како дете и завршувајќи (ако сте ја завршиле кампањата на Legendary) со поглед од наносекунда во неговите очи. по толку години поминати под костум и безброј загуби што му тежеа“.

Уживам во предлогот дека ако сте изненадени кога го гледате лицето на Master Chief, тоа е затоа што не сте вистински обожавател на Halo кој ги прочитал сите книги, извинете, „литература и стрип формати“, а исто така ја завршил кампањата на Halo 4 на Legendary. . Објавата продолжува и истакнува дека иако „самите игри претежно беа простор за проекција на играчите, каде што влегувате во копачките на најголемиот херој на човештвото додека играте како него и гледате низ неговите очи“, во исто време, „ Шеф никогаш не бил вистински тивок протагонист – тој е целосно реализиран лик кој носи голема доза на тага и патос заедно со неговата нераскинлива волја и сила“.

Некои би се расправале со „целосно реализиран карактер“, но поентата е дека тој има личност под кацигата на мотокрос. Спартанците можеби се обезчовечени со нивното зголемување, тренирање и униформи, но моментот кога ќе ја извади кацигата е моментот кога ќе го отфрли тоа. Се разбира, ова е спојлер, но Master Chief ја симнува кацигата за да убеди некого дека добил наредба да убие дека не ја почитува таа наредба и таа може да му верува, „тој го прави едното нешто што може: тој се прави себеси ранлив за да и покаже дека тој е навистина, неповратно човек, дури и ако сè уште не разбира што значи тоа“.

Некои би се расправале со „целосно реализиран карактер“, но поентата е дека тој има личност под кацигата на мотокрос. Спартанците можеби се обезчовечени со нивното зголемување, тренирање и униформи, но моментот кога ќе ја извади кацигата е моментот кога ќе го отфрли тоа. Се разбира, ова е спојлер, но Master Chief ја симнува кацигата за да убеди некого дека добил наредба да убие дека не ја почитува таа наредба и таа може да му верува, „тој го прави едното нешто што може: тој се прави себеси ранлив за да и покаже дека тој е навистина, неповратно човек, дури и ако сè уште не разбира што значи тоа“.

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.