343 Industries потрошија стотици зборови зошто Master Chief го вади својот шлем во ТВ серијата “Halo”

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Првата епизода од ТВ шоуто Halo очигледно помина доста добро, привлекувајќи повеќе гледачи од која било друга премиера на Paramount+. И додека мислењето за неговиот квалитет е поделено, една работа на која никој не е љубител е колку брзо успеа да го покаже лицето на Master Chief. Мандалоријанецот чекаше осум епизоди, но Хало го погоди тој удар 50 минути во првата епизода.

Алекс Вејкфорд, писател од заедницата во 343 Industries, напиша преглед на дебито на шоуто Halo за официјалниот блог Halo Waypoint што оди во размислувањето зад оваа одлука, и го прави тоа прилично долго.

„За љубителите на нашиот проширен универзум. Кои го прочитале „Падот на дофатот“ и другите медиуми насочени околу Мајсторот, симнувањето на кацигата е нешто на што всушност се навикнати – нашата литература и стрип форматите дозволија таков вид Навистина, дури и Halo 4 ги притисна игрите поблиску до оваа територија во нејзиното истражување и деконструкција на неговиот лик, почнувајќи со поглед на Џон како дете и завршувајќи (ако сте ја завршиле кампањата на Legendary) со поглед од наносекунда во неговите очи. по толку години поминати под костум и безброј загуби што му тежеа“.

Уживам во предлогот дека ако сте изненадени кога го гледате лицето на Master Chief, тоа е затоа што не сте вистински обожавател на Halo кој ги прочитал сите книги, извинете, „литература и стрип формати“, а исто така ја завршил кампањата на Halo 4 на Legendary. . Објавата продолжува и истакнува дека иако „самите игри претежно беа простор за проекција на играчите, каде што влегувате во копачките на најголемиот херој на човештвото додека играте како него и гледате низ неговите очи“, во исто време, „ Шеф никогаш не бил вистински тивок протагонист – тој е целосно реализиран лик кој носи голема доза на тага и патос заедно со неговата нераскинлива волја и сила“.

Некои би се расправале со „целосно реализиран карактер“, но поентата е дека тој има личност под кацигата на мотокрос. Спартанците можеби се обезчовечени со нивното зголемување, тренирање и униформи, но моментот кога ќе ја извади кацигата е моментот кога ќе го отфрли тоа. Се разбира, ова е спојлер, но Master Chief ја симнува кацигата за да убеди некого дека добил наредба да убие дека не ја почитува таа наредба и таа може да му верува, „тој го прави едното нешто што може: тој се прави себеси ранлив за да и покаже дека тој е навистина, неповратно човек, дури и ако сè уште не разбира што значи тоа“.

Некои би се расправале со „целосно реализиран карактер“, но поентата е дека тој има личност под кацигата на мотокрос. Спартанците можеби се обезчовечени со нивното зголемување, тренирање и униформи, но моментот кога ќе ја извади кацигата е моментот кога ќе го отфрли тоа. Се разбира, ова е спојлер, но Master Chief ја симнува кацигата за да убеди некого дека добил наредба да убие дека не ја почитува таа наредба и таа може да му верува, „тој го прави едното нешто што може: тој се прави себеси ранлив за да и покаже дека тој е навистина, неповратно човек, дури и ако сè уште не разбира што значи тоа“.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!