The Last of Us Part II Remastered доаѓа на PS5 во Јануари со опција од надградба од $10

PlayStation и развивачот Naughty Dog го открија The Last of Us Part II Remastered и ќе се појави ексклузивно на PlayStation 5 на 19 јануари 2024 година. Ги вклучува сите визуелни и перформанси надградби што би ги очекувале, како резолуција 4K и опција за отклучена стапка на слики за Телевизори кои поддржуваат променлива стапка на освежување, како и нов режим сличен на неверојатни и многу повеќе.

„Воодушевувачката кампања се враќа заедно со технолошките подобрувања, новите режими и новите функции зад сцената кои ќе го продлабочат вашето разбирање за создавањето на Part II“, се вели во блог пост на Naughty Dog.

Можеби најголемото изненадување на овој римастер е новиот режим наречен No Return. Naughty Dog го опишува како непријателски режим за преживување „дизајниран да им дозволи на играчите да ја докажат својата моќ во случајни средби“ и да ја искусат борбата на играта на нови начини. Вклучува и различни ликови што може да се репродуцираат, од кои некои може да се репродуцираат за прв пат во франшизата The Last of Us, и секој има уникатни особини за да одговараат на различни стилови на игра, исто така.

“Players will chart their own course on each run, choosing between various stealth and combat encounters that will pit you against a range of enemies, with unique twists that can add new, unexpected factors to any given encounter.

Изјава од Блогот на PlayStation

Секое трчање им дава можност на играчите да ги изберат наградите што ги сакаат, како сакаат да го специфицираат нивниот карактер и многу повеќе. И колку повеќе играте, толку повеќе ликови и скинови отклучувате. Плус, можете да ги приспособите вашите трчања и да се натпреварувате на глобална табла на водачи како дел од Daily Run, за што е потребна интернет-врска.

Ако сте ја свиреле The Last of Us Part II, знаете дека има гитара што може да се свири. Овој ремастер ја обновува таа карактеристика со новиот режим за бесплатна репродукција, „[Ќе] ви овозможи да ги удрите жиците низ мноштво инструменти што се отклучуваат, да користите аудио FX педали за да ја модулирате вашата изведба и да играте како различни ликови на неколку локации во играта за да го прилагодите режимот и чувството на вашиот сет.”

Друго големо дополнување е новиот сет на Изгубени нивоа, кој им овозможува на играчите да искусат секвенци што може да се репродуцираат претходно исечени од играта. Naughty Dog вели дека ова не се целосно завршени нивоа, „туку, делови од раниот развој кои не само што ви дозволуваат да видите некои нови погледи на светот на Дел II, туку исто така вклучуваат вграден коментар на програмерите за да им даде побогат контекст“.

Целосните сцени на играта содржат новоснимени режисерски коментари од режисерот Нил Дракман, наративната главна Хали Грос и актери како Трој Бејкер (Џоел), Ешли Џонсон (Ели) и Лора Бејли (Аби).

На ремастер страната на работите, Naughty Dog вели дека оваа нова верзија на The Last of Us Part II има „подобрена графика, вклучувајќи изворен 4K излез во Fidelity Mode, 1440p зголемени до 4K во режим на изведба, опција за отклучен кадар за телевизори кои поддржуваат VRR , зголемена резолуција на текстурата, зголемени растојанија на ниво на детали, подобрен квалитет на сенките, стапка на земање примероци на анимација и многу повеќе.” Исто така, има функции на DualSense, како што се хаптички повратни информации и адаптивна интеграција на активирањето и дополнителни опции за пристапност, како што се описно аудио и говор во вибрации.

Режимот Speedrun што може да се отклучува од The Last of Us Part I (римејкот) се враќа и во The Last of Us Part II Remastered. Во овој римастер, можете исто така да отклучите бонус скинови за Ели, Аби и нивните оружја, сите употребливи во новоподобрениот режим на фотографија на играта.

Конечно, The Last of Us Part II Remastered добива W.L.F Edition што можете да го погледнете подолу – ја вклучува играта, футрола за челик, дигитална содржина, 47 трговски картички од Society of Champion, збир на емајлирани иглички и Washington Liberation Преден лепенка.

Ако не сакате да го купите ова ново издание затоа што веќе го поседувате The Last of Us Part II на PlayStation 4, можете да ја надградите на дигитална верзија на The Last of Us Part II Remastered за 10 долари.

The Last of Us Part II Remastered доаѓа на PS5 ексклузивно на 19 јануари 2024 година.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Ако за мене може да се каже само една работа,  тоа е дека највише сакам да играм turn-based стратегии. Електронски или аналогни, сеедно. Тактичките воени игри отсекогаш ми биле прв избор за играње. Особено јапонскине тактички игри на конзоли.

Во аналогниот свет на друштвени игри, тактичките воени игри имаат посебно катче исполнето со посебна сорта од чудаци, наречени грогнарди (според француски назив за одреден вид на традиционални воени единици), а игрите – грогнардски. Воглавно, тоа се оние тактички воени игри кои немаат табла, туку мапа (обично поделена на многу шестоаголници), а за која ви треба голема површина. Немаат книжуле со правила, туку енциклопедиски дебели книги со правила, за кои ви требаат неколку денови да ги прочитате. Отприлика како испит на факултет да спремате. Содржат милион компоненти од кои 99% се картонски квадратчиња, со страни од по еден сантиметар.

Често е нереалистично да завршат истиот ден кога се почнати, а понекогаш, играњето трае и со недели и е задолжително испрекинато со читање на разни пасуси од правилата. Еден круг има миљон фази. Игрите се скапи и со мал тираж. Не е секој за вакви игри и не се ваквите игри за секого*. Но јас не сум секој* и за таквите тешко е да се каже дали играњето, механиките или пак темата е примарната причина поради која сакаат вакви игри.

Сепак, доколку сте желни да добиете дел од тоа искуство, без да одвоите голем дел од своето време, пари и енергија, можете тоа да го направите преку некои поедноставни системи, што се трудат да ги упростат основите на грогнардските игри, без да жртвуваат многу од искуството. Таков еден систем е Command & Colors на Ричард Борг.

Ако за мене може да се каже само една работа,  тоа е дека највише сакам да играм turn-based стратегии. Електронски или аналогни, сеедно. Тактичките воени игри отсекогаш ми биле прв избор за играње. Особено јапонскине тактички игри на конзоли.

Во аналогниот свет на друштвени игри, тактичките воени игри имаат посебно катче исполнето со посебна сорта од чудаци, наречени грогнарди (според француски назив за одреден вид на традиционални воени единици), а игрите – грогнардски. Воглавно, тоа се оние тактички воени игри кои немаат табла, туку мапа (обично поделена на многу шестоаголници), а за која ви треба голема површина. Немаат книжуле со правила, туку енциклопедиски дебели книги со правила, за кои ви требаат неколку денови да ги прочитате.

Отприлика како испит на факултет да спремате. Содржат милион компоненти од кои 99% се картонски квадратчиња, со страни од по еден сантиметар. Често е нереалистично да завршат истиот ден кога се почнати, а понекогаш, играњето трае и со недели и е задолжително испрекинато со читање на разни пасуси од правилата. Еден круг има миљон фази. Игрите се скапи и со мал тираж. Не е секој за вакви игри и не се ваквите игри за секого*. Но јас не сум секој* и за таквите тешко е да се каже дали играњето, механиките или пак темата е примарната причина поради која сакаат вакви игри.

Пристапноста, едноставноста, од една страна и тактичката длабочина од друга страна, направија многу за популарноста на игриве и за нивната квантитативна и квалитативна присутност на пазарот. Не е чудо што токму овој систем на Ричард Борг беше избран да биде носач на комеморативната игра Memoir ‘44 –  дел од официјалното одбележување на 60 годишнината од истоварувањето во Нормандија.

Memoir ‘44

E дефинитвно најпопуларната (некој би рекол и најдобрата) игра што го користи Commands & Colors системот, со голема посветена играчка заедница, чија упорност придонесе играта да е жива и по речиси две децении. Се печатат нови тиражи и експанзии, а некои од старите експанзии, кои не се печатат веќе, неколку пати се поскапи.

На 7-ми јуни 2004-та, точно 60 години и еден ден по историскиот десант во Нормандија, играта беше објавена од страна на американско-францускиот издавач Days of Wonder (тогаш нова фирма во подем) и го носи официјалниот беџ на Прославата – 60 години од истоварувањето во Нормандија. Брзо потоа се здоби со неколку награди и повеќе обожаватели, чиј број постепено се зголемуваше. Следуваа и експанзии, по кои и до ден денешен има голема побарувачка, а некои се и препечатени.

Онлајн верзијата на играта ја чекавме со години и ја дочекавме (некаде околу 2011-та). По, отприлика, десетгодишно постоење, он-лајн играта, изминатава година, го згасна својот самостоен живот, односно се интегрираше во системот на игри на сајтот boardgamearena.com, каде што е префрлена играчката он-лајн заедница.

Тематски, Memoir’44 се фокусира на истоварувањето во Нормандија, но задира и на други фронтови, особено со експанзиите. Сценаријата се балансирани историски акуративно, така што кај некои сценарија победата на едната страна е речиси невозможна. Така и било во  војната. На пример, при сценариото за плажата Омаха,  сојузниците многу тешко доаѓаат до победа.  Затоа вообичаено се играат две партии, при што противниците си ги менуваат страните. Тој што ќе игра со сојузниците, во реваншот ќе игра со силите на Оската.

Потоа, доколку и двајцата победиле по еднаш, се гледа “гол разлика”, т.е. број на освоени медали, па елиминирани фигури. И механиките на играта одат во прилог на историската точност. Па така, на пример, кога играте со советите, морате да најавите, на почетокот од кругот, која карта ќе ја играте следниот круг. Тоа го доловува притисокот кој го имале советските команданти од страна на политичките комесари.  Јапонците не се повлекуваат присилно, а Италијаните се повлекуваат три пати подалеку од другите и тн.

Мапата/таблата е поделена на три сектори, вертикално, како француско знаме и е исполнета со шестоаголници/хексови. Играчот што е на ред, игра една карта – го исполнува тоа што пишува на картата и потоа влече друга. Толку. Тоа е костурот на правилата.

Она што пишува на картата, се обично, активации на единици во одреден сектор, но има и други видови на карти. Под активација на единица се подразира движење и/или пукање (чиј ефект зависи од коцки, вид на единица, терен и друго). Единиците завземаат по еден хекс и се состојат од фигури (четири највеќе). Кога ќе снема фигури во единицата, таа е елиминирана и противникот добива медал, односно победнички поен. Одреден број победнички поени се потребни за победа, но тие се добиваат и на други начини, освен преку елиминација на противнички единици. Некои од тие начини се: oсвојување на локации и нивно држење, излегување од спротивниот крај на мапата и други, сето тоа во зависност од сценариото.

Правилата се многу едноставни и може да ги научи секој, што е веројатно еден од најбитните фактори за нејзината популарност. Сепак, играта  има тактичка и оперативна длабочина, па не секој  може да победува лесно. Но, теоретски, било кој, може да победи било кого, бидејќи Memoir има силен фактор среќа – во карти и во коцки. Може да ви се паднат добри карти, а да не ви се паднат добри коцки и обратно (или и двете). Искусните играчи успеваат да го минимизираат уделот на среќа, преку исправна тактика и стратегија. На нив може да се налета он-лајн, но највеќе ги има на физичките турнири: отворени државни првенства и разни други турнири. Дури и американската армија правеше турнири во оваа игра.

Материјална содржина

Квалитетот на компонентите е стандардно висок, како и кај другите игри на Days of Wonder. Минијатурте се доволно детални и квалитетни. Визуелниот дизајн придонесува за атмосферата. Со него владеат воено-соодветни  бои, како што се сива, зелена, маслинеста… Цртежот е помалку стриповски и се вклопува во целата војничка визија.  Артот е идеолошки незагаден, бидејќи играта излезе на почетокот од веков, кога сеуште уметниците имаа слобода на изразување. Затоа, може да се каже дека цртежите се историски точни, односно немате впечаток дека во таа војна се бореле само жени и црнци.

Картите стојат во држачи за карти и рацете ви се слободни, за да фрлате коцки, или да поместувате фигури, или да си ги наместите позади гаќите, половината да не ви настине.

Подготовката за играње, односно сетапот – специфичиен за секое сценарио, си бара работа, може да потрае и е една од ретките замерки на кои може да ми текне. На пола саат играње имате десет минути сетап. Затоа на турнири се користат испечатени мапи за конкретно сценарио, на кои не морате да местите терен, туку само фигури. Играта содржи 3-40 сценарија, но, на интернет можете да најдете многу други, официјални и неофицијални, а можете и сами да си креирате сценарио.

Препорачувам

Ако сте по тактички игри и тематски не сте врзани со фантастичен сетинг, имате дефинитивна препорака за играва од мене. Ако сте фан на Втора Светска Војна – поготово**. Секако, главен предуслов е да немате проблем со факторот среќа. Можат да научат да ја играат и мали деца, а и стари луѓе. Пола саат од партија е време кое дури и денес може секој да го издвои и е време во кое и модерните генерации можат да останат фокусирани.

За крај, неколку совети, онака, на прва рака нафрлени:

  • Единиците (пред се пешадијата) гледајте да не ги оставате на бришан простор, во домет на непријателски оган. Користете го теренот, кријте ги по населби, шуми сл.
  • Единиците кои се десеткувани (кои спаднале на една или две фигури), воглавно е правилно да ги тргнете од фронтовата линија, во заднина. За да му биде потешко на непријателот да ги елиминира, т.е. да ги претвори во медал.
  • Играјте според карактеристиките на сценариото, но планирајте според картите в рака (т.е. на држачот за карти). Не почнувајте офанзива во сектор за кој имате само една карта моментално.
  • Приоритетни мети нека ви бидат непријателските единици кои претставуваат најголема закана или оние кои се пред уништување (во зависност од ситуацијата).

-^-^-

** Знам, знам, оноа фан на Втора Светска Војна звучи малку морбидно бидејќи тоа е најсмртоносниот настан во историјата со околу 75 милиони жртви.

*Во пасусов, зборовите секого и секој можете слободно да ги замените со изразот – помлад од 40 години.