Sucker Punch не работат ниту на нова Infamous ниту на нова Sly Cooper игра, работат на нешто целосно ново

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Sucker Punch Productions, студиото зад новиот хит Ghost of Tsushima од 2020 година, откри дека не работи на ништо поврзано со претходните франшизи Infamous и Sly Cooper. Студиото исто така вели дека ниту еден друг развивач не работи на проекти поврзани со франшизите.

Оваа вест доаѓа од нов блог пост кој ја истакнува 25-годишнината на Sucker Punch. Откако ги отвори вратите пред повеќе од 20 години, студиото работеше на Rocket: Robot on Wheels, популарната серија на платформери Sly Cooper, супермоќната серија Infamous и секако, Ghost of Tsushima. Сепак, во овој блог пост, студиото појаснува некои работи поради гласините за Sly Cooper 5 и римејкот на Infamous.

“As our games continue to grow in scale and complexity, they require the full attention of our studio. With our focus on our current project, we have no plans to revisit Infamous or Sly Cooper right now, and no other studio is currently working on projects related to those franchises either. These characters are very special and near and dear to our hearts, so while we’d never say never to re-opening those doors down the road, for now, there are no Infamous or Sly Cooper games in development.”

Извадок од Блогот

На друго место, студиото вели дека наскоро ќе изврши одржување на Infamous 2 UGC серверите за да ги премести во нов дом што ќе им овозможи да останат будни подолго. Сепак, Sucker Punch вели дека на крајот ќе треба да ги зајди серверите, но „[ние] сакаме да ги задржиме да работат што е можно подолго за играчите кои се уште се активни“. Sucker Punch, исто така, работи на добивање на наследниот DLC на Infamous Second Son’s Cole, кој претходно беше достапен само како дел од колекторското издание на играта, на PlayStation Store на сите територии.

“Thank you to everyone for an incredible 24+ years of support. Your love and appreciation are what fuel us to keep making new games and new worlds, and we look forward to continuing to bring new and exciting ideas to life for many years to come. We’re not ready to talk about whatever might be next, but we hope you’ll keep following us whenever we’re ready to share more.”

Изјава од Sucker Punch

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Има околу 221 милион претплатници на Netflix, но само 1,7 милиони всушност се заинтересирани со игрите на услугата за претплата на дневна основа. Да се стави тоа во перспектива, тоа е помалку од еден процент од корисниците.

Според Apptopia (преку CNBC), понудите за игри на Netflix биле преземени само 23,3 милиони пати од навлегувањето на компанијата на овој пазар. Ова може да биде затоа што самите игри не доаѓаат како дел од самата главна апликација Netflix. Наместо тоа, додека игрите се достапни само за претплатниците, сите тие треба да се преземат одделно од продавницата за апликации.

Претходно оваа година беше објавено дека Netflix изгубиле речиси милион претплатници во период од три месеци. Компанијата сè уште бара да ја зголеми својата понуда за игри, а можеби и да донесе уште некои претплатници, со двојно зголемување на сегашната понуда на игри на 50 наслови до крајот на оваа година. Дел од нејзината стратегија да го направи ова вклучува стекнување на нови студија, како што се Next Games (инвеститорот зад мобилниот RPG Stranger Things: Puzzle Tales) и развивачот на Oxenfree Night School.

На друго место во вестите, компанијата објавува ТВ адаптации засновани на бројни франшизи за видео игри. Тука спаѓаат слабо прифатените серии на Resident Evil и претстојното издание на Cyberpunk: Edgerunners.