Sucker Punch не работат ниту на нова Infamous ниту на нова Sly Cooper игра, работат на нешто целосно ново

Sucker Punch Productions, студиото зад новиот хит Ghost of Tsushima од 2020 година, откри дека не работи на ништо поврзано со претходните франшизи Infamous и Sly Cooper. Студиото исто така вели дека ниту еден друг развивач не работи на проекти поврзани со франшизите.

Оваа вест доаѓа од нов блог пост кој ја истакнува 25-годишнината на Sucker Punch. Откако ги отвори вратите пред повеќе од 20 години, студиото работеше на Rocket: Robot on Wheels, популарната серија на платформери Sly Cooper, супермоќната серија Infamous и секако, Ghost of Tsushima. Сепак, во овој блог пост, студиото појаснува некои работи поради гласините за Sly Cooper 5 и римејкот на Infamous.

“As our games continue to grow in scale and complexity, they require the full attention of our studio. With our focus on our current project, we have no plans to revisit Infamous or Sly Cooper right now, and no other studio is currently working on projects related to those franchises either. These characters are very special and near and dear to our hearts, so while we’d never say never to re-opening those doors down the road, for now, there are no Infamous or Sly Cooper games in development.”

Извадок од Блогот

На друго место, студиото вели дека наскоро ќе изврши одржување на Infamous 2 UGC серверите за да ги премести во нов дом што ќе им овозможи да останат будни подолго. Сепак, Sucker Punch вели дека на крајот ќе треба да ги зајди серверите, но „[ние] сакаме да ги задржиме да работат што е можно подолго за играчите кои се уште се активни“. Sucker Punch, исто така, работи на добивање на наследниот DLC на Infamous Second Son’s Cole, кој претходно беше достапен само како дел од колекторското издание на играта, на PlayStation Store на сите територии.

“Thank you to everyone for an incredible 24+ years of support. Your love and appreciation are what fuel us to keep making new games and new worlds, and we look forward to continuing to bring new and exciting ideas to life for many years to come. We’re not ready to talk about whatever might be next, but we hope you’ll keep following us whenever we’re ready to share more.”

Изјава од Sucker Punch

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај од аналитичарот на Apple, Минг-Чи Куо (забележан преку IGN), компанијата наводно ги прекинува испораките на Apple Vision Pro во 2024 година.

Овој потег, наводно, ќе ги намали испораките на околу 450 илјади уреди, наспроти проектираните 800 илјади што ги очекуваа пазарните аналитичари.

Apple само што го лансираше уредот во февруари, и брзо акумулираше со мешани критики. Уредот вклучуваа над 200 наслови од Apple Arcade, како и поддршка за контролери. Сепак, уредот јасно даде приоритет на пробивање на нови терени во компјутерскиот простор наместо игри.

Скапичок уред…

Извршниот директор на компанијата, Тим Кук, изјави дека уредот ќе воведе нова ера на „Spatial Computing“. Но, пониските пратки подразбираат малку помал оптимизам.

Сепак, извештајот во март сугерираше дека Sony на сличен начин го паузира производството на уредот PSVR2 поради намалената продажба. Извештајот од Yijia Zhai објасни дека „високата цена на VR хардверот делува како главна пречка за неговото проширување“.

Уредот беше лансиран со висока цена од 3.499 долари… Ова е сосема поинаков простор во споредба со традиционалните слушалки за игри. Значи, ако компанијата навистина ги намали испораките, тоа можеби не мора да биде затоа што самите карактеристики се слаби.

Што понатаму?

Минатиот февруари, клучниот Xbox Podcast ги ажурираше фановите за плановите на Мајкрософт за идниот хардвер. Претседателката на Xbox Сара Бонд изјави дека „има некои возбудливи работи кои излегуваат во хардверот што ќе ги споделиме наскоро“.

Немаше спомнување за Xbox VR уред, иако можеби сè уште не е на одмет. Неодамнешните тврдења сугерираат дека Xbox прави прототип на мајчин рачен уред Xbox.

Apple Vision Pro