Во новиот корпоративен извештај на Sony, се откри дека PlayStation ќе користи вештачка интелигенција и машинско учење за да го забрзаат развојот на играта.
На страна 16 од извештајот, Sony има „зајакнување на технологии кои можат да им помогнат на креаторите да се вклучат во максимизирање на вредноста на нивните IP-иња, висококвалитетни начини, вклучително и сенс за снимање, како и 3D обработка во реално време“, и дека овие технологии ќе помогнат да се испорача ново IP „брзо и по ниска цена до поширок опсег на фанови“.
Дали ова значи дека уште повеќе девелопери ќе ги изгубат своите работи? Веројатно да…
Извештајот открива дека PlayStation користеле вештачка интелигенција во производството на Marvel’s Spider-Man 2 со примена на софтвер за препознавање глас на одредени јазици. Овој процес и овозможи на компанијата автоматски да ги синхронизира преводите со сите реченици на секој лик за „значително да го скрати процесот на титлување“.
Sony исто така откри дека го гради своето Volumetric Capture Studio, кое генерира 3D податоци од луѓе и локации за да прикаже слики со висок квалитет. Тие рекоа: „Одиме напред, планираме да примениме висококвалитетни 3D средства, вклучително и податоци за движење од нашето студио, акумулирани од секоја од нашите компании вкрстено функционално низ Групацијата и да ги истражиме потенцијалните надворешни продажби“.
Тие продолжија: „Во 3Д-обработка во реално време, ние спроведуваме истражувачки активности со Epic Games, фокусирани на Unreal Engine, развиен како физички мотор за генерација на игри CG. На пример, повторно употребивме 3DCG компоненти од музичко видео снимено со помош на виртуелна продукција за да произведеме игра сместена во истиот свет и објавивме краток филм заснован на CG со доказ за концепт со помош на Unreal Engine.
Вештачката интелигенција и машинското учење се жешка тема во индустријата во последниве години околу плагијатот, креативноста и причината за отпуштања, а со тоа што PlayStation се повеќе се справува со своите можности, тие разговори сигурно ќе продолжат.