Креаторите на Demon’s Souls – Bluepoint Games сè уште работат на оригинален наслов за PlayStation

Bluepoint Games сè уште „работат на оригинален наслов“ за својата матична компанија SonyPlayStation. Креаторите на римејкот на Demon’s Souls беа купени од Sony уште во 2021 година. Во годините потоа, инвеститорот остана тивок на своите планови. Меѓутоа, на прашањето дали студиото сè уште работи на оригинална содржина за време на размената на платформата за социјалните медиуми, шефот за технологија на Bluepoint, Питер Далтон, одговори: „Ништо не се промени од нашата изјава дека работиме на оригинален наслов“.

Bluepoint Games е познат по своите римејкови и римастери. Заедно со Demon’s Souls – кој беше објавен во 2020 година како наслов за лансирање на PlayStation 5 – студиото стоеше и зад насловите како што се колекцијата на Нејтан Дрејк на Uncharted, Gravity Rush Remastered и римејкот на Shadow of the Colossus.

Потврдата од Далтон дека Bluepoint сè уште работи на својот оригинален наслов произлезе од претходна објава на храната на развивачот. Овде, Далтон ги сподели своите размислувања за коментарите на шефот на FromSoftware Хидетака Мијазаки во врска со отпуштањата.

Претходно оваа недела, Мијазаки, кој моментално се подготвува за Elden Ring DLC ​​Shadow of the Erdtree, рече дека масовните отпуштања нема да се случат во неговото студио „се додека оваа компанија е моја одговорност“. Далтон го нарече овој став „многу респектабилен“.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!