God of War Ragnarok го направи најголемото лансирање во историјата на PlayStation

Иако се претпоставуваше дека God of War Ragnarok ќе биде огромен успех за PlayStation за затворање на 2022 година, излезе дека играта се покажа многу подобро од било кое очекување! Од првото лансирање во 1994 година, PlayStation до сега има голем број на успешни франшизи како The Last of Us, Uncharted, Ratchet & Clank и Gran Turismo се само некои од многуте големи што се појавија од PlayStation. И додека овие франшизи се големи сами по себе, ниту една од нив досега немала толку добро продадена игра при лансирањето како што сега направи играта.

Објавено денес на социјалните мрежи, PlayStation потврди дека God of War стана најголемата игра во историјата на компанијата за видео игри. Севкупно, Ragnarok продала 5,1 милиони копии само во првата недела, што ја прави најпродаваната игра при лансирањето за кој било наслов. Сепак, само надвор од серијалот God of War, PlayStation исто така откри дека играта е најбрзо продаваната игра од First-Party која некогаш била објавена од PlayStation. Накратко, долгоочекуваното продолжение не беше ништо помалку од монументален хит за оние во Sony и програмерското студио Santa Monica.

Иако е малку запрепастувачки да се види колку добро успеалa God of War, играта има една важна работа во нејзина корист во споредба со голем број претходни изданија на PlayStation. Поточно, Ragnarok ја имаше предноста да се лансира и на PS5 но и на PS4, што значи дека природно имаше поголем број корисници кои можеа да ја купат играта. Во најголем дел, Sony објави многу од своите ексклузивци на единечни платформи во текот на годините, што донекаде ја ограничува нивната способност да продаваат во големи количини!

ГГ.МК Подкаст епизода

Launch Party за God of War Ragnarok

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај од аналитичарот на Apple, Минг-Чи Куо (забележан преку IGN), компанијата наводно ги прекинува испораките на Apple Vision Pro во 2024 година.

Овој потег, наводно, ќе ги намали испораките на околу 450 илјади уреди, наспроти проектираните 800 илјади што ги очекуваа пазарните аналитичари.

Apple само што го лансираше уредот во февруари, и брзо акумулираше со мешани критики. Уредот вклучуваа над 200 наслови од Apple Arcade, како и поддршка за контролери. Сепак, уредот јасно даде приоритет на пробивање на нови терени во компјутерскиот простор наместо игри.

Скапичок уред…

Извршниот директор на компанијата, Тим Кук, изјави дека уредот ќе воведе нова ера на „Spatial Computing“. Но, пониските пратки подразбираат малку помал оптимизам.

Сепак, извештајот во март сугерираше дека Sony на сличен начин го паузира производството на уредот PSVR2 поради намалената продажба. Извештајот од Yijia Zhai објасни дека „високата цена на VR хардверот делува како главна пречка за неговото проширување“.

Уредот беше лансиран со висока цена од 3.499 долари… Ова е сосема поинаков простор во споредба со традиционалните слушалки за игри. Значи, ако компанијата навистина ги намали испораките, тоа можеби не мора да биде затоа што самите карактеристики се слаби.

Што понатаму?

Минатиот февруари, клучниот Xbox Podcast ги ажурираше фановите за плановите на Мајкрософт за идниот хардвер. Претседателката на Xbox Сара Бонд изјави дека „има некои возбудливи работи кои излегуваат во хардверот што ќе ги споделиме наскоро“.

Немаше спомнување за Xbox VR уред, иако можеби сè уште не е на одмет. Неодамнешните тврдења сугерираат дека Xbox прави прототип на мајчин рачен уред Xbox.

Apple Vision Pro