Фанови прават прекрасни PS5 скинови и верзии инспирирани од God of War

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Пар обожаватели дизајнираа сопствени скинови за PS5 за да го прослават God of War Ragnarök!

Anderson and Débora неколку уметници кои редовно даваат почит за нивните омилени видео игри, објавија слики од скиновите поставени на конзола претходно оваа недела на Инстаграм. Дизајните ќе се продаваат низ целиот свет преку нивниот излог наречен Gom.Gom.Figures.

Anderson and Débora создадоа две верзии, една за вертикално стоечки PS5 и една за хоризонтални лежечки PS5. Вертикалната верзија има рунови од двете страни на конзолата, кои потсетуваат на оклопот со рунови од God of War. Хоризонталната верзија има огромна реплика на Торовиот чекан Mjolnir!

Сликите за двата дизајни ги покажуваат сложените детали што се вклучени во прекрасните дизајни. Во продолжение погледнете ги фотографиите.

Gom.Gom.Figures наведува дека парчињата ќе се продаваат по цена од 1700 AED (околу 400 долари). Само 40 од секоја ќе бидат достапни ширум светот. Андерсон и Дебора не кажаа кога ќе се отворат нарачките за скиновите, но ќе можете да ја добиете God of War Ragnarok на 9 ноември.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!