Во изработка е следната MAFIA игра, Prequel на трилогијата според шпекулации

Шефот на студиото Hangar 13, Haden Blackman, си оди од студиото на Mafia III по седум години, објави 2K Games. Како што беше изјавено поранешниот ветеран на LucasArts ќе „ја продолжи својата страст во нов потфат“. Според Kontaku ова иде на нешто многу интересно. Во Hangar 13 моментално се започнуваат раните фази за правење на MAFIA IV (можеби ќе има тотално друго име) која што можно е да биде Prequel на целата трилогија!

“We are grateful for Haden’s leadership in establishing Hangar 13, building and uniting teams in Novato, Brighton and Czech, and releasing multiple studio-defining Mafia games and collections. What Haden helped build will continue to carry forward and grow for years to come. We support all of our employees pursuing their passions, and we wish nothing but the best for him in what’s next.”

Изјава од 2K за VentureBeat

Она што 2K не го спомнаа е дека Matthew Urban, CEO на Hangar 13, исто така го напушти студиото. „What an amazing ride at H13…let’s see what is next“, напиша тој на LinkedIn. Овие промени доаѓаат кога Hangar 13 се свртува од оригиналните проекти назад кон етаблираните франшизи како MAFIA, кои често се споредуваат со GTA – освен со пристап на повеќе филмови за мафијата.

На местото на Blackman сега е Nick Baynes, моментално раководител на студиото Hangar 13 во Brighton, UK. Додека проектот е сè уште рано во развој, неговиот CODENAME е “NERO” и се очекува да биде Prequel на трилогијата на MAFIA игррите како што кажавме погоре. Планот е да се направи во Unreal Engine 5 наместо енџинот на Mafia III кој неодамна беше користен за ремастерите.

“With 30 years of industry leadership experience, Nick joined Hangar 13 in 2018 to establish Hangar 13 Brighton, and has spent the last four years growing the team, building up the studio’s capabilities, and launching terrific projects like Mafia: Definitive Edition and the Mafia Trilogy

Изјава од 2K

Hangar 13 со години се во несигурна положба. По издавањето на амбициозната Mafia III, претрпеа премногу отпуштања, прво во 2017 година, а потоа повторно во 2018 година. Студиото имаше неколку идеи за нови IP’s но некако слабо им иде и тоа… Прво сакале да прават една Spy Game која што ќе го носи името Rhapsody, која би била поврзана со многу музика. Потоа сакале да прават некоја CO-OP игра во стилот на Destiny 2. Таа игра го имаше CODENAME “VOLT” но беше тивко угасната од Take-Two, откако веќе беа потрошени 53 милиони долари за развој. Третиот IP со CODENAME “MOSAIC” беше loot-based ARPG која што беше прекината пред воошто да биде најавена.

Во поново време, Take-Two ги користи девелоперите на Hangar 13 за да им помогне во работа на другите игри, како што е неодамна објавената Tiny Tina Wonderlands на Gearbox. Повеќето сè уште работат од дома, но спред тоа што го има изјавено Kontaku, многумина полека ќе треба да се спремаат да си одат дома. Односно они веќе си се дома, само нема да се вработени таму.

Hello team,

It’s with mixed emotions that I share with you several leadership updates from Hangar 13.

Haden Blackman is stepping down as Studio Head of Hangar 13, and is leaving the company to pursue his passion at a new endeavor. We are grateful for Haden’s leadership in establishing Hangar 13, building and uniting teams in Novato, Brighton and Czech, and releasing multiple studio-defining Mafia games and collections. What Haden helped build will continue to carry forward and grow for years to come. We support all of our employees pursuing their passions, and we wish nothing but the best for him in what’s next.

Nick Baynes, Studio Head of Hangar 13 Brighton will take over as Studio Head of Hangar 13. With 30 years of industry leadership experience, Nick joined Hangar 13 in 2018 to establish Hangar 13 Brighton, and has spent the last four years growing the team, building up the studio’s capabilities, and launching terrific projects like Mafia: Definitive Edition and the Mafia Trilogy.

I hope you’ll join me in thanking Haden and wishing him the best, and congratulating Nick on a well-deserved promotion. While change can be challenging, it can also breed new opportunities and success.

We are confident the studio is in great hands heading into the multiple projects currently under way, and the team has 2K’s full support.

Изјавата на Blackman за неговото заминување

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај од аналитичарот на Apple, Минг-Чи Куо (забележан преку IGN), компанијата наводно ги прекинува испораките на Apple Vision Pro во 2024 година.

Овој потег, наводно, ќе ги намали испораките на околу 450 илјади уреди, наспроти проектираните 800 илјади што ги очекуваа пазарните аналитичари.

Apple само што го лансираше уредот во февруари, и брзо акумулираше со мешани критики. Уредот вклучуваа над 200 наслови од Apple Arcade, како и поддршка за контролери. Сепак, уредот јасно даде приоритет на пробивање на нови терени во компјутерскиот простор наместо игри.

Скапичок уред…

Извршниот директор на компанијата, Тим Кук, изјави дека уредот ќе воведе нова ера на „Spatial Computing“. Но, пониските пратки подразбираат малку помал оптимизам.

Сепак, извештајот во март сугерираше дека Sony на сличен начин го паузира производството на уредот PSVR2 поради намалената продажба. Извештајот од Yijia Zhai објасни дека „високата цена на VR хардверот делува како главна пречка за неговото проширување“.

Уредот беше лансиран со висока цена од 3.499 долари… Ова е сосема поинаков простор во споредба со традиционалните слушалки за игри. Значи, ако компанијата навистина ги намали испораките, тоа можеби не мора да биде затоа што самите карактеристики се слаби.

Што понатаму?

Минатиот февруари, клучниот Xbox Podcast ги ажурираше фановите за плановите на Мајкрософт за идниот хардвер. Претседателката на Xbox Сара Бонд изјави дека „има некои возбудливи работи кои излегуваат во хардверот што ќе ги споделиме наскоро“.

Немаше спомнување за Xbox VR уред, иако можеби сè уште не е на одмет. Неодамнешните тврдења сугерираат дека Xbox прави прототип на мајчин рачен уред Xbox.

Apple Vision Pro