Во изработка е следната MAFIA игра, Prequel на трилогијата според шпекулации

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Шефот на студиото Hangar 13, Haden Blackman, си оди од студиото на Mafia III по седум години, објави 2K Games. Како што беше изјавено поранешниот ветеран на LucasArts ќе „ја продолжи својата страст во нов потфат“. Според Kontaku ова иде на нешто многу интересно. Во Hangar 13 моментално се започнуваат раните фази за правење на MAFIA IV (можеби ќе има тотално друго име) која што можно е да биде Prequel на целата трилогија!

“We are grateful for Haden’s leadership in establishing Hangar 13, building and uniting teams in Novato, Brighton and Czech, and releasing multiple studio-defining Mafia games and collections. What Haden helped build will continue to carry forward and grow for years to come. We support all of our employees pursuing their passions, and we wish nothing but the best for him in what’s next.”

Изјава од 2K за VentureBeat

Она што 2K не го спомнаа е дека Matthew Urban, CEO на Hangar 13, исто така го напушти студиото. „What an amazing ride at H13…let’s see what is next“, напиша тој на LinkedIn. Овие промени доаѓаат кога Hangar 13 се свртува од оригиналните проекти назад кон етаблираните франшизи како MAFIA, кои често се споредуваат со GTA – освен со пристап на повеќе филмови за мафијата.

На местото на Blackman сега е Nick Baynes, моментално раководител на студиото Hangar 13 во Brighton, UK. Додека проектот е сè уште рано во развој, неговиот CODENAME е “NERO” и се очекува да биде Prequel на трилогијата на MAFIA игррите како што кажавме погоре. Планот е да се направи во Unreal Engine 5 наместо енџинот на Mafia III кој неодамна беше користен за ремастерите.

“With 30 years of industry leadership experience, Nick joined Hangar 13 in 2018 to establish Hangar 13 Brighton, and has spent the last four years growing the team, building up the studio’s capabilities, and launching terrific projects like Mafia: Definitive Edition and the Mafia Trilogy

Изјава од 2K

Hangar 13 со години се во несигурна положба. По издавањето на амбициозната Mafia III, претрпеа премногу отпуштања, прво во 2017 година, а потоа повторно во 2018 година. Студиото имаше неколку идеи за нови IP’s но некако слабо им иде и тоа… Прво сакале да прават една Spy Game која што ќе го носи името Rhapsody, која би била поврзана со многу музика. Потоа сакале да прават некоја CO-OP игра во стилот на Destiny 2. Таа игра го имаше CODENAME “VOLT” но беше тивко угасната од Take-Two, откако веќе беа потрошени 53 милиони долари за развој. Третиот IP со CODENAME “MOSAIC” беше loot-based ARPG која што беше прекината пред воошто да биде најавена.

Во поново време, Take-Two ги користи девелоперите на Hangar 13 за да им помогне во работа на другите игри, како што е неодамна објавената Tiny Tina Wonderlands на Gearbox. Повеќето сè уште работат од дома, но спред тоа што го има изјавено Kontaku, многумина полека ќе треба да се спремаат да си одат дома. Односно они веќе си се дома, само нема да се вработени таму.

Hello team,

It’s with mixed emotions that I share with you several leadership updates from Hangar 13.

Haden Blackman is stepping down as Studio Head of Hangar 13, and is leaving the company to pursue his passion at a new endeavor. We are grateful for Haden’s leadership in establishing Hangar 13, building and uniting teams in Novato, Brighton and Czech, and releasing multiple studio-defining Mafia games and collections. What Haden helped build will continue to carry forward and grow for years to come. We support all of our employees pursuing their passions, and we wish nothing but the best for him in what’s next.

Nick Baynes, Studio Head of Hangar 13 Brighton will take over as Studio Head of Hangar 13. With 30 years of industry leadership experience, Nick joined Hangar 13 in 2018 to establish Hangar 13 Brighton, and has spent the last four years growing the team, building up the studio’s capabilities, and launching terrific projects like Mafia: Definitive Edition and the Mafia Trilogy.

I hope you’ll join me in thanking Haden and wishing him the best, and congratulating Nick on a well-deserved promotion. While change can be challenging, it can also breed new opportunities and success.

We are confident the studio is in great hands heading into the multiple projects currently under way, and the team has 2K’s full support.

Изјавата на Blackman за неговото заминување

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Актерот од God of War RagnarokChristopher Judge, кој го дава гласот и глумата на Kratos во игрите сега сака да го глуми големиот Kratos и во ТВ играната адаптација која ќе биде правена од Amazon Prime. Kratos е еден од најпознатите иконски ликови во светот на игрите. Датира од времето на PS2 кога Kratos беше клучен лик на PlayStation и беше веднаш препознатлив поради тоа колку беше целосно маестрален, неговите тетоважи и лузни и неговиот дементен глас што врескаше по неговите непријатели. Тој беше толку голема работа што NetherRealm дури и го вклучија и во Mortal Kombat како лик што може да се игра во верзиите на играта на PlayStation. Неговото патешествие продолжи во 2018 година со објавувањето на God of War на PS4, што беше меко рестартирање кое го промени тонот на серијалот, но ја продолжи приказната. Актерот на Kratos, исто така се смени и дојде Christopher Judge, кој беше прогласен за давање на една од најдобрите изведби во видео игри!

Претходно оваа година беше потврдено дека Amazon развива играна ТВ сериј за God of War. Не е јасно кои игри ќе ги адаптира или кои ликови ќе бидат во серијата, но многумина почнаа да го кастираат Kratos. Моментално оваа франшиза има толкава фан база што луѓе полудуваат за кој да биде Kratos!

Актерот кој што е многу актуелен со Филмскиот универзум на Marvel, Dave Bautista, го фрли своето име во пехарот на Kratos, а многу други имиња беа предложени од обожавателите. Но сепак Dave Bautista е многу пропаднат актер што моментално пробува секаде да се протне бидејќи никој не го сака толку многу. Пробува да се протне и во адаптацијата на Gears of War, да се прават Marvel филмови само со него, и многу други работи. Dave Bautista е актерот кој што би направил се за да добие улога која ќе му донесе многу пари, но сепак луѓето не го сакаат.

Сепак, актерот на Kratos, Christopher Judge, мисли дека тој е човекот за таа работа. Еден обожавател на Twitter потенцираше дека никој од актерите што се барани од страна на фанови не биле доволно добри да ја земат секирата или мечовите и да влезат во улога на Kratos. Вистинската улога, односно актерот кој треба да ја добие улогата МОРА да биде Christopher Judge!

Може сите да се сложиме дека Christopher Judge е човекот кој треба да го игра Kratos! Гласот му е прекрасен, иако можеби за млад Kratos може да го промени. Тој има тело за тоа, го има гласот за тоа, се чини дека Christopher Judge е одлично погоден за Kratos. Сепак, со оглед на природата на овие емисии, не би било изненадувачки ако Amazon се обиде да најде по „препознатливо“ име на кое ќе може да се потпира на маркетингот….. А кога зборуваме за препознатливо лице со добра мускулатура и без коса сите знаеме на кој актер прво ни идат мислите… Да не звучиме рацистички но The Rock е белец, Judge можеби ќе биде доста негативно прифатен од страна на фановите.

Ние ниту малку не сакаме Dwayne ‘The Rock’ Johnson да ја игра улогата на Kratos од причина што сметаме дека The Rock треба да си остане на тоа што е добар и што си го прави, Комедии во Hollywood. Иако го видовме малку да премине од комедија во сериозна улога на Анти-Херој во новиот Black Adam филм, сепак има доста други актери кои што можат да го одглумат Kratos. Прекрасен пример е еден од членовите на нашиот тим – Гораст Цветковски! Подоле може да го погледнете во улога на Kratos!