Во изработка е следната MAFIA игра, Prequel на трилогијата според шпекулации

Шефот на студиото Hangar 13, Haden Blackman, си оди од студиото на Mafia III по седум години, објави 2K Games. Како што беше изјавено поранешниот ветеран на LucasArts ќе „ја продолжи својата страст во нов потфат“. Според Kontaku ова иде на нешто многу интересно. Во Hangar 13 моментално се започнуваат раните фази за правење на MAFIA IV (можеби ќе има тотално друго име) која што можно е да биде Prequel на целата трилогија!

“We are grateful for Haden’s leadership in establishing Hangar 13, building and uniting teams in Novato, Brighton and Czech, and releasing multiple studio-defining Mafia games and collections. What Haden helped build will continue to carry forward and grow for years to come. We support all of our employees pursuing their passions, and we wish nothing but the best for him in what’s next.”

Изјава од 2K за VentureBeat

Она што 2K не го спомнаа е дека Matthew Urban, CEO на Hangar 13, исто така го напушти студиото. „What an amazing ride at H13…let’s see what is next“, напиша тој на LinkedIn. Овие промени доаѓаат кога Hangar 13 се свртува од оригиналните проекти назад кон етаблираните франшизи како MAFIA, кои често се споредуваат со GTA – освен со пристап на повеќе филмови за мафијата.

На местото на Blackman сега е Nick Baynes, моментално раководител на студиото Hangar 13 во Brighton, UK. Додека проектот е сè уште рано во развој, неговиот CODENAME е “NERO” и се очекува да биде Prequel на трилогијата на MAFIA игррите како што кажавме погоре. Планот е да се направи во Unreal Engine 5 наместо енџинот на Mafia III кој неодамна беше користен за ремастерите.

“With 30 years of industry leadership experience, Nick joined Hangar 13 in 2018 to establish Hangar 13 Brighton, and has spent the last four years growing the team, building up the studio’s capabilities, and launching terrific projects like Mafia: Definitive Edition and the Mafia Trilogy

Изјава од 2K

Hangar 13 со години се во несигурна положба. По издавањето на амбициозната Mafia III, претрпеа премногу отпуштања, прво во 2017 година, а потоа повторно во 2018 година. Студиото имаше неколку идеи за нови IP’s но некако слабо им иде и тоа… Прво сакале да прават една Spy Game која што ќе го носи името Rhapsody, која би била поврзана со многу музика. Потоа сакале да прават некоја CO-OP игра во стилот на Destiny 2. Таа игра го имаше CODENAME “VOLT” но беше тивко угасната од Take-Two, откако веќе беа потрошени 53 милиони долари за развој. Третиот IP со CODENAME “MOSAIC” беше loot-based ARPG која што беше прекината пред воошто да биде најавена.

Во поново време, Take-Two ги користи девелоперите на Hangar 13 за да им помогне во работа на другите игри, како што е неодамна објавената Tiny Tina Wonderlands на Gearbox. Повеќето сè уште работат од дома, но спред тоа што го има изјавено Kontaku, многумина полека ќе треба да се спремаат да си одат дома. Односно они веќе си се дома, само нема да се вработени таму.

Hello team,

It’s with mixed emotions that I share with you several leadership updates from Hangar 13.

Haden Blackman is stepping down as Studio Head of Hangar 13, and is leaving the company to pursue his passion at a new endeavor. We are grateful for Haden’s leadership in establishing Hangar 13, building and uniting teams in Novato, Brighton and Czech, and releasing multiple studio-defining Mafia games and collections. What Haden helped build will continue to carry forward and grow for years to come. We support all of our employees pursuing their passions, and we wish nothing but the best for him in what’s next.

Nick Baynes, Studio Head of Hangar 13 Brighton will take over as Studio Head of Hangar 13. With 30 years of industry leadership experience, Nick joined Hangar 13 in 2018 to establish Hangar 13 Brighton, and has spent the last four years growing the team, building up the studio’s capabilities, and launching terrific projects like Mafia: Definitive Edition and the Mafia Trilogy.

I hope you’ll join me in thanking Haden and wishing him the best, and congratulating Nick on a well-deserved promotion. While change can be challenging, it can also breed new opportunities and success.

We are confident the studio is in great hands heading into the multiple projects currently under way, and the team has 2K’s full support.

Изјавата на Blackman за неговото заминување

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во последниве денови, една бизарна игра на Steam стана популарна – BANANA. Премисата на оваа игра е дека играчите кликаат на банана додека не заработат нови банани… Тоа е тоа… Да умре човек од кринџ! Но, има огромен пресврт во играта – луѓето периодично заработуваат случајни скинови (или овде може да се каже ‘кори’ од Банани) од различни реткости со кои можат да направат профит, продавајќи ги на Steam Market на други корисници…

Проблемот е во тоа што развивачот препознал дека огромното мнозинство од 700.000 врвни играчи снимени на Banana се ботови. Со оваа игра што користи „помалку од 1%“ од ресурсите на вашиот компјутер, луѓето поставуваат илјадници лажни профили за да ја водат оваа игра базирана на кликање со надеж дека ќе обезбедат и продаваат ретки скинови од банани, чиишто вредности брзо растат.

Од Бананче до Профитче

Во моментов, најскапите скинови (иако сакам да ги кажувам ‘Кори’ во овој случај) од банани што се продаваат на пазарот достигнаа повеќе од 1.000 долари, поради што се вклучуваат корисници со армии на ботови. Во интервју за медиумот Polygon, развивачот на играта призна дека станува збор за „легална грешка со глич за бесконечни пари“, а тимот размислуваше колку време ќе биде потребно пред Valve да се вклучи за да ја уништи играта.

Целата игра е вака:

  • Отворете ја Бананата
  • Кликајте на Бананата
  • Добивајте Дропови/Скинови
  • Тоа е тоа

Во интервјуто, развивачот потврди дека кога бројот на играчи бил 141.000, само една третина од тие играчи биле вистински. Останатите биле ботови. Додека повеќето корисници ги продаваат своите скинови од банани за едноцифрени центи, некои заработиле стотици долари преку играта. Исто така, развивачот го турка аспектот на играта за ангажирање во заедницата, нагласувајќи дека корисниците придонесуваат со своите дизајни, што на неодредено време го зголемува бројот на скинови од банани достапни за отклучување.

На Steam, Banana се рангира повисоко од Dota 2, PUBG, Apex Legends и GTA 5 во однос на вкупниот број на играчи, дури и ако повеќето од тие „играчи“ се ботови управувани од функциите за автоматско кликнување.

КЛИКАЈ

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!