Во изработка е следната MAFIA игра, Prequel на трилогијата според шпекулации

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Шефот на студиото Hangar 13, Haden Blackman, си оди од студиото на Mafia III по седум години, објави 2K Games. Како што беше изјавено поранешниот ветеран на LucasArts ќе „ја продолжи својата страст во нов потфат“. Според Kontaku ова иде на нешто многу интересно. Во Hangar 13 моментално се започнуваат раните фази за правење на MAFIA IV (можеби ќе има тотално друго име) која што можно е да биде Prequel на целата трилогија!

“We are grateful for Haden’s leadership in establishing Hangar 13, building and uniting teams in Novato, Brighton and Czech, and releasing multiple studio-defining Mafia games and collections. What Haden helped build will continue to carry forward and grow for years to come. We support all of our employees pursuing their passions, and we wish nothing but the best for him in what’s next.”

Изјава од 2K за VentureBeat

Она што 2K не го спомнаа е дека Matthew Urban, CEO на Hangar 13, исто така го напушти студиото. „What an amazing ride at H13…let’s see what is next“, напиша тој на LinkedIn. Овие промени доаѓаат кога Hangar 13 се свртува од оригиналните проекти назад кон етаблираните франшизи како MAFIA, кои често се споредуваат со GTA – освен со пристап на повеќе филмови за мафијата.

На местото на Blackman сега е Nick Baynes, моментално раководител на студиото Hangar 13 во Brighton, UK. Додека проектот е сè уште рано во развој, неговиот CODENAME е “NERO” и се очекува да биде Prequel на трилогијата на MAFIA игррите како што кажавме погоре. Планот е да се направи во Unreal Engine 5 наместо енџинот на Mafia III кој неодамна беше користен за ремастерите.

“With 30 years of industry leadership experience, Nick joined Hangar 13 in 2018 to establish Hangar 13 Brighton, and has spent the last four years growing the team, building up the studio’s capabilities, and launching terrific projects like Mafia: Definitive Edition and the Mafia Trilogy

Изјава од 2K

Hangar 13 со години се во несигурна положба. По издавањето на амбициозната Mafia III, претрпеа премногу отпуштања, прво во 2017 година, а потоа повторно во 2018 година. Студиото имаше неколку идеи за нови IP’s но некако слабо им иде и тоа… Прво сакале да прават една Spy Game која што ќе го носи името Rhapsody, која би била поврзана со многу музика. Потоа сакале да прават некоја CO-OP игра во стилот на Destiny 2. Таа игра го имаше CODENAME “VOLT” но беше тивко угасната од Take-Two, откако веќе беа потрошени 53 милиони долари за развој. Третиот IP со CODENAME “MOSAIC” беше loot-based ARPG која што беше прекината пред воошто да биде најавена.

Во поново време, Take-Two ги користи девелоперите на Hangar 13 за да им помогне во работа на другите игри, како што е неодамна објавената Tiny Tina Wonderlands на Gearbox. Повеќето сè уште работат од дома, но спред тоа што го има изјавено Kontaku, многумина полека ќе треба да се спремаат да си одат дома. Односно они веќе си се дома, само нема да се вработени таму.

Hello team,

It’s with mixed emotions that I share with you several leadership updates from Hangar 13.

Haden Blackman is stepping down as Studio Head of Hangar 13, and is leaving the company to pursue his passion at a new endeavor. We are grateful for Haden’s leadership in establishing Hangar 13, building and uniting teams in Novato, Brighton and Czech, and releasing multiple studio-defining Mafia games and collections. What Haden helped build will continue to carry forward and grow for years to come. We support all of our employees pursuing their passions, and we wish nothing but the best for him in what’s next.

Nick Baynes, Studio Head of Hangar 13 Brighton will take over as Studio Head of Hangar 13. With 30 years of industry leadership experience, Nick joined Hangar 13 in 2018 to establish Hangar 13 Brighton, and has spent the last four years growing the team, building up the studio’s capabilities, and launching terrific projects like Mafia: Definitive Edition and the Mafia Trilogy.

I hope you’ll join me in thanking Haden and wishing him the best, and congratulating Nick on a well-deserved promotion. While change can be challenging, it can also breed new opportunities and success.

We are confident the studio is in great hands heading into the multiple projects currently under way, and the team has 2K’s full support.

Изјавата на Blackman за неговото заминување

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

PC
Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Last of Us Part 1 е одложена и повеќе нема да го дочекува првичното објавување на 3ти март. Наместо тоа, играта е одложена до крајот на тој месец и сега ќе излезе на 28 март. Naughty Dog рече дека дополнителното време потрошено работејќи на играта ќе биде искористено за „да се осигураме дека дебито на The Last of Us Part I е во најдобра можна форма“.

Одложувањето беше објавено оваа недела во твит од профилот на Naughty Dog во кој најпрво им се заблагодари на луѓето за поддршката на франшизата поради тековната ТВ адаптација на The Last of Us, која доминира во разговорите откако првпат почна да се емитува. Студиото призна дека има луѓе кои ја сакале преработената верзија на The Last of Us која дебитираше неодамна на PS5 и уште повеќе кои сега беа заинтересирани за играта благодарение на шоуто HBO и да им дадат на тие луѓе најдоброто искуство, играта. треба повеќе работа.

The Last of Us Part I е римејк на оригиналниот The Last of Us со обновена игра, вклучувајќи некои дополнителни и ажурирани функции. Нејзината верзија за компјутер е една од неколкуте порти за PlayStation на PC што Sony ги постави на таа платформа во последниве години и доаѓа во скоро совршено време сега со оглед на тоа што сме во средината на The Last of Us на HBO.