Трејлер од 1 минута на Summer Game Fest кошта 250.000 долари

Новиот извештај од Esquire ги наведе приближните трошоци за колку кошта да се покаже трејлер за време на Летниот фест на Џеф Кили.

Извештајот вели дека според „повеќе маркетинг професионалци“, трејлерите на Летниот гејм фест ќе чинат „250.000 долари за 1 минута, 350.000 долари за 1,5 минути, 450.000 долари за 2 минути и 550.000 долари за 2,5 минути“. Овие цени се скоро исти како минатогодишното издание на The Game Awards.

Ако ги соберете сите трејлери од 1 до 2,5 минути емитувани за време на минатогодишниот Summer Game Fest, тие нивоа на цени може да се преведат во 9,65 милиони долари“, вели Esquire. Зборувајќи со ПР професионалци, медиумот вели дека „луѓето за односи со јавноста во поголемите студија велат дека овие премиери на трејлери вредат да се потрошат, но актуелните нивоа на цени го прават Summer Game Fest недостижна цел за повеќето инди програмери и издавачи“.

Она што е особено интересно овде, сепак, е тоа што цените оваа година се наводно исти како оние на The Game Awards, што може да објасни зошто шоуто ги притисна победниците за време на нивните говори за прифаќање да „Заврши го“ по само 30 секунди зборување – што е 125.000 долари од потенцијалните приходи од маркетинг.

Џеф Кејли допрва треба да одговори на извештајот.

Што мислите за цените на трејлерот Summer Game Fest и The Game Awards? Известете ни во коментарите подолу.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Во последниве денови, една бизарна игра на Steam стана популарна – BANANA. Премисата на оваа игра е дека играчите кликаат на банана додека не заработат нови банани… Тоа е тоа… Да умре човек од кринџ! Но, има огромен пресврт во играта – луѓето периодично заработуваат случајни скинови (или овде може да се каже ‘кори’ од Банани) од различни реткости со кои можат да направат профит, продавајќи ги на Steam Market на други корисници…

Проблемот е во тоа што развивачот препознал дека огромното мнозинство од 700.000 врвни играчи снимени на Banana се ботови. Со оваа игра што користи „помалку од 1%“ од ресурсите на вашиот компјутер, луѓето поставуваат илјадници лажни профили за да ја водат оваа игра базирана на кликање со надеж дека ќе обезбедат и продаваат ретки скинови од банани, чиишто вредности брзо растат.

Од Бананче до Профитче

Во моментов, најскапите скинови (иако сакам да ги кажувам ‘Кори’ во овој случај) од банани што се продаваат на пазарот достигнаа повеќе од 1.000 долари, поради што се вклучуваат корисници со армии на ботови. Во интервју за медиумот Polygon, развивачот на играта призна дека станува збор за „легална грешка со глич за бесконечни пари“, а тимот размислуваше колку време ќе биде потребно пред Valve да се вклучи за да ја уништи играта.

Целата игра е вака:

  • Отворете ја Бананата
  • Кликајте на Бананата
  • Добивајте Дропови/Скинови
  • Тоа е тоа

Во интервјуто, развивачот потврди дека кога бројот на играчи бил 141.000, само една третина од тие играчи биле вистински. Останатите биле ботови. Додека повеќето корисници ги продаваат своите скинови од банани за едноцифрени центи, некои заработиле стотици долари преку играта. Исто така, развивачот го турка аспектот на играта за ангажирање во заедницата, нагласувајќи дека корисниците придонесуваат со своите дизајни, што на неодредено време го зголемува бројот на скинови од банани достапни за отклучување.

На Steam, Banana се рангира повисоко од Dota 2, PUBG, Apex Legends и GTA 5 во однос на вкупниот број на играчи, дури и ако повеќето од тие „играчи“ се ботови управувани од функциите за автоматско кликнување.

КЛИКАЈ

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!