Todd Howard изјави дека Starfield ќе ги редефинира познатите хардкор RPGs

Еден неодамнешен дневник за развивачи вели дека семоќниот Тод Хауард вели дека Starfield ќе канализира постари хардкор RPG-и, меѓу другите закачки за научно-фантастичниот RPG. Иако сè уште немаме многу игра или конкретни детали за играта, Хауард го задева Старфилд ќе канализира постари хардкор RPG-и доаѓа во најновиот дневник на играта, кој завршува со Хауард буквално да размислува за смислата на постоењето.

Тимот во Bethesda сè уште не сака да сподели ништо ново, но дискусијата навестува дека тие ќе научат многу подлабоко со тоа колку длабоко играчите можат да добијат со создавањето на нивните ликови севкупни стилови на игра, како и нивната историја.

„Убаво е со Starfield да се вратиме на некои работи што не сме ги направиле – потеклото, особините, дефинирањето на вашиот карактер, сите тие статистики. Сега има толку многу игри што ги прават оние работи што луѓето се подготвени за нешто што прави многу од работите што ги прави постарите хардкор RPG-и, нешто што порано го правевме, правејќи ги повторно на нов начин“.

Todd Howard

Понатамошни дискусии во дневникот на развивачите имаат други клучни вработени во Старфилд да зборуваат за фракциите што може да се играат во играта и како може да се случат сојузи или расправии.

„Во оваа ги идеализираме Обединетите колонии, кои ја претставуваат идната вселенска република. Го имате и Freestar Collective кој е вселенска вестерн фантазија, луѓе кои се таму на границата. Имаме Ryujin Industries која го претставува корпоративниот живот, мислам дека има еден од најдобрите почетоци од која било од фракциите. Да, тоа е мегакорп и ќе се вработиш нели? го прашува директорот за дизајн Емил Паљаруло, на што Шен одговорил: „Да, аплицираш за работа и ќе видиме дали ќе го исечеш сенфот“.

Will Shen, Starfield lead quest designer

Персоналот, исто така, зборува за тоа како можете да се придружите на фракции или да работите на некој начин да се борите против нив.

„Она што го правиме со пиратите, како и со Crimson флотата, тие не се само овој непријател“, рече Хауард. „Нека играчот им се придружи, што значи тоа? „Одличното нешто за Crimson Fleet е што ако сте добра личност, сакате да бидете добар играч и не сакате да играте како лошо момче“, се задеваше Паљаруло. „Можете да застанете на страната на пиратите или можете да се пријавите кај вашите претпоставени и да бидете во основа како вселенски полицаец, па оставете да бидете добра личност, но сепак да си играте со лошите момци“.

Видеото завршува така што Хауард буквално го доведува во прашање постоењето: „Ги поставуваме големите прашања. Зошто сме сите овде. Каде води? А што е следно за човештвото?“

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.