Tango Gameworks моментално го слави објавувањето на GhostWire: Tokyo, кое денес излезе на PlayStation 5 и PC, но студиото веќе се подготвува за идните наслови. Имено, оние кои ќе ги покажат силните страни на студиото во жанрови освен хорор.
Во новото интервју за јапонското списание за игри Famitsu, поранешниот директор на Resident Evil, а сега основач на Tango, Шинџи Миками, рече дека сака да ја промени сликата за тангото, како што е преведено од Video Games Chronicle. Тој рече дека токму сега, тој признава дека Танго се гледа како студио кое „специјализира само за хорор за преживување“, но дека „ние исто така сакаме да нè гледаат како студио што може да создаде поширок спектар на игри“.
Миками вели дека е убаво да се има репутација на студио за развој на добри хорор игри за преживување – како што се The Evil Within 1 и 2 – но дека во иднина, Tango ќе објавува се повеќе и повеќе нови игри. Звучи дека некои од тие игри ќе излезат и од калапот за хорор за преживување на студиото. Миками изјави за Famitsu дека режисерот на The Evil Within 2, Џон Јоханас, работи на наслов кој не е хорор.
„Џон Јоханас, кој го режираше DLC-то за The Evil Within и The Evil Within 2, работи на сосема нов наслов кој е целосно спротивен на хоророт“, рече Миками. „Тоа е навистина добра игра, затоа внимавајте на очите“.
На друго место во интервјуто, Миками објасни дека не го смета GhostWire: Tokyo за хорор игра. Наместо тоа, тој вели дека тоа е „акциона-авантуристичка игра во стил на аркада“. Познатиот режисер, исто така, вели дека не сака Танго да биде исклучиво фокусиран на AAA игри со голем буџет.
„Пред сè, треба да произведуваме ремек дело на секои десет години“, рече тој. „Второ, сакаме младите сами да создаваат нови игри. Сакаме да негуваме и добри креатори на игри. Иако сме студио што прави игри, сакаме тоа да има и аспект на училиште за игри каде што персоналот може да научи како да прави игри. Сакаме да го направиме место каде што можете да растете како креатор и да ги развивате своите вештини и јадро додека работите од дното нагоре. Да бидам искрен, доста е тешко да тренираш новајлии во голем тим. Мислам дека најефективниот начин е да се водат неколку тимови за развој на игри од неколку десетици луѓе. Во последниве години, комерцијалните размислувања значеа дека моравме да се развиваме во големи тимови. Сепак, благодарение на појавата на услуги за претплата на игри во изминатите неколку години, сметаме дека сега е можно да се прават игри во помал обем. Можно е да стекнете искуство во мал тим, а потоа да се вклучите во голем проект. На овој начин, можеме да направиме уште подобри игри и проектите можат да се одвиваат понепречено.