Студиото Tango Gameworks работат на целосно нов наслов кој што ќе биде тотално различно од хорор

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Tango Gameworks моментално го слави објавувањето на GhostWire: Tokyo, кое денес излезе на PlayStation 5 и PC, но студиото веќе се подготвува за идните наслови. Имено, оние кои ќе ги покажат силните страни на студиото во жанрови освен хорор.

Во новото интервју за јапонското списание за игри Famitsu, поранешниот директор на Resident Evil, а сега основач на Tango, Шинџи Миками, рече дека сака да ја промени сликата за тангото, како што е преведено од Video Games Chronicle. Тој рече дека токму сега, тој признава дека Танго се гледа како студио кое „специјализира само за хорор за преживување“, но дека „ние исто така сакаме да нè гледаат како студио што може да создаде поширок спектар на игри“.

Миками вели дека е убаво да се има репутација на студио за развој на добри хорор игри за преживување – како што се The Evil Within 1 и 2 – но дека во иднина, Tango ќе објавува се повеќе и повеќе нови игри. Звучи дека некои од тие игри ќе излезат и од калапот за хорор за преживување на студиото. Миками изјави за Famitsu дека режисерот на The Evil Within 2, Џон Јоханас, работи на наслов кој не е хорор.

„Џон Јоханас, кој го режираше DLC-то за The Evil Within и The Evil Within 2, работи на сосема нов наслов кој е целосно спротивен на хоророт“, рече Миками. „Тоа е навистина добра игра, затоа внимавајте на очите“.

На друго место во интервјуто, Миками објасни дека не го смета GhostWire: Tokyo за хорор игра. Наместо тоа, тој вели дека тоа е „акциона-авантуристичка игра во стил на аркада“. Познатиот режисер, исто така, вели дека не сака Танго да биде исклучиво фокусиран на AAA игри со голем буџет.

„Пред сè, треба да произведуваме ремек дело на секои десет години“, рече тој. „Второ, сакаме младите сами да создаваат нови игри. Сакаме да негуваме и добри креатори на игри. Иако сме студио што прави игри, сакаме тоа да има и аспект на училиште за игри каде што персоналот може да научи како да прави игри. Сакаме да го направиме место каде што можете да растете како креатор и да ги развивате своите вештини и јадро додека работите од дното нагоре. Да бидам искрен, доста е тешко да тренираш новајлии во голем тим. Мислам дека најефективниот начин е да се водат неколку тимови за развој на игри од неколку десетици луѓе. Во последниве години, комерцијалните размислувања значеа дека моравме да се развиваме во големи тимови. Сепак, благодарение на појавата на услуги за претплата на игри во изминатите неколку години, сметаме дека сега е можно да се прават игри во помал обем. Можно е да стекнете искуство во мал тим, а потоа да се вклучите во голем проект. На овој начин, можеме да направиме уште подобри игри и проектите можат да се одвиваат понепречено.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Има околу 221 милион претплатници на Netflix, но само 1,7 милиони всушност се заинтересирани со игрите на услугата за претплата на дневна основа. Да се стави тоа во перспектива, тоа е помалку од еден процент од корисниците.

Според Apptopia (преку CNBC), понудите за игри на Netflix биле преземени само 23,3 милиони пати од навлегувањето на компанијата на овој пазар. Ова може да биде затоа што самите игри не доаѓаат како дел од самата главна апликација Netflix. Наместо тоа, додека игрите се достапни само за претплатниците, сите тие треба да се преземат одделно од продавницата за апликации.

Претходно оваа година беше објавено дека Netflix изгубиле речиси милион претплатници во период од три месеци. Компанијата сè уште бара да ја зголеми својата понуда за игри, а можеби и да донесе уште некои претплатници, со двојно зголемување на сегашната понуда на игри на 50 наслови до крајот на оваа година. Дел од нејзината стратегија да го направи ова вклучува стекнување на нови студија, како што се Next Games (инвеститорот зад мобилниот RPG Stranger Things: Puzzle Tales) и развивачот на Oxenfree Night School.

На друго место во вестите, компанијата објавува ТВ адаптации засновани на бројни франшизи за видео игри. Тука спаѓаат слабо прифатените серии на Resident Evil и претстојното издание на Cyberpunk: Edgerunners.